You are not logged in.
Samuel L. Jacksonin tuleva leffa Snakes on a Plane!
http://www.imdb.com/title/tt0417148/keywords
Plot Keywords for
Snakes on a Plane (2006)
* Airplane
* Snake
Beaks: One of those films that youre working on right now is... well, its called "Pacific Air 121"
Jackson: Snakes on a Plane, man!
Beaks: Exactly.
Jackson: Were totally changing that back. Thats the only reason I took the job - I read the title.
Beaks: Snakes on a Plane! Thats everything!
Jackson: You either want to see that, or you dont.
Beaks: And how are those snakes? Besides being on a plane?
Jackson: Some of them are aggressive, some of them are cool. Theyre interesting to watch, and interesting to interact with. It depends on what kind of snake it is. One day, it took, like, four guys to bring in this 350 lb. Burmese Python. We were all like, Wheres that goin? And I watched an Albino Cobra strike airplane seats the other day. I watched it from another studio. Its actually been a fun show. But were taking the name back!
-----
Snakes on a Plane, man! Ei voi olla huono!
Tero saatana, s'olet gay!
Samuel on spede.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Samuel on spede.
Ehkä niin, mutta et voi argumentoida miehen logiikkaa vastaan.
Beaks: Snakes on a Plane! Thats everything!
Jackson: You either want to see that, or you dont.
Ja soundtrackilla uuden aallon tukkaheviä?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tämähän pitää nähdä.
[quote:7509215355]variety reports that this film has been getting incredible buzz since the summer of 2005, when it was first announced. It has been one of the most anticipated releases of 2006, despite zero advertising. Everything thanks to the inspired title. Apparently, websites have already been devoted to the film and have even developed a phrase out of the title. Snakes on a Plane is meant to describe a situation that has gotten so bad that it is uncontrollable. For example: Ever since I forgot about the big project, my relationship with my boss is like snakes on a plane. All this leads to only one conclusion: the film should manage to rake in a healthy amount of money once it comes out.[/quote:7509215355]
Traileri: http://www.worstpreviews.com/media.php? … ce=trailer
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nyt myös roolipelinä!
http://forum.rpg.net/showpost.php?p=5490221&postcount=1
Siinä kuulemma kärmes puree blondia tissistä! pakko nähdä½!
Varikset komentavat
vittu! tota ois voinu demonstroida kotona mut jätin kärmekseni shanksille! shansk! näpit irti mun kärmeksistä!
Varikset komentavat
ENno vieläkään nähnt.
Mä aattelin ehkä kattoo
Mutta en ole vielä ollenkaan varma, sanotaanko näin.
No sanotaan vaan.
En mäkään...
Ehkä jos Tommin lisäksi Laurilan Janne suosittelee, niin sellainen dorkuuden kriittinen massa on saavutettu että on pakko katsoa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Näin.
No siis jotenkin mä tunnistan tosta "itseni". Eli tavallaan jos asiat menee niin, niin voi tapahtuakin, mutta mistäänhän ei voi varmuudella sanoa. Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa ja näin. Joten en nuolaise, mutta katsoa saatan. Siis saatan.
Mutta en sitten tiedä, että miten on.l Löytyykö vuokraamosta ja näin.
Löytyy. Olen jo katsellut ja odotellut suositusta Tampereelta, mutta Tampereelta on kantautunut vain Will Ferrell-hehkutusta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No niin! Eli vuokraamosta löytyy. Mutta löytyykö vuokraamoissa?
Ja juuri näinhän se on, miten sinä, Ulvis, sanoit. Olen, ihan, samaa, mieltä. Lähtö kohdat ovat samat.
No tuota täytyy siis harkita. Siis todella. Reissuja on paljon Yli vieskaan, siellä on hyvää bisnestä ja vankka kasvualusta.
Jollain tasolla kiinnostaisi, mutta bittikärmekset tulisi kuitenkin uniin ja se ois painajaisia sitten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon nähny. Hyvää kertaviihdettähän tuo tarjoaa.
Sent from my iPhone 16
Luulen että tää vois kuulua tuonne sosiaaliset leffat -kategoriaan hyvinkin. en oo nähny kyl.
Jostain syystä ei kiinnosta tää. :?
en ole kolmekybänen emoboy
Oli luennolla puhetta siitä, miten jotkut tyypit on ennustanu (yllättävän tarkasti) oscar menestystä perustuen "pre-oscar buzziin" analysoimalla mm. imdb:n käyttäjien keskusteluita. Ovat myöskin samalla metodilla analysoineet sitä, mitkä leffat tulee breikkaamaan ja pahin floppaus on ollut just tää. Hirveesti hälyä ennen leffaa, mutta eipä sitä kukaan käyny kattomassa. Mun mielestä osasyynä on se, että se buzz tuli niin aikaisin ja oli ehtinyt jo laantua pakkasen puolelle siinä vaiheessa kun leffa tuli.
Oliks toi liian vakava späm tänne? No, piristetäänpä topicia vaikka tällä
Tämä varmaan elää dvd:llä pitkään. Ehkä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luulen että tää vois kuulua tuonne sosiaaliset leffat -kategoriaan hyvinkin.
On hyvinkin sitä sarjaa.
Sent from my iPhone 16