You are not logged in.
Ei tällä kertaa.
This must be what jail / I will scratch
Nowhere on ihan hyvä levy, kerran vuodessa kuunneltuna. Ja Andy Bellin Oasikselle tekemä Turn Up the Sun on ihan kiva biisi...
On Nowhere kyllä monellakin tapaa maailman paras albumi. Sellaista herttaista teiniangstia ja täydellisyyttä hipova äänimaailma.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Stratumille:
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Nowhere on ihan hyvä. Muita bändin levyjä en ole jaksanut yhtään.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Seagull-biisin bassolinja on virallisesti ensimmäinen juttu minkä olen oppinut soittamaan bassolla. Oli mieletön ahaa-elämys tajuta joskus että soittimesta voi saada samat asiat toteutettua mitä biisissäkin on. Ride on ihan jees, en jaksa kovinkaan usein kuunnella.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
We can happily declare that Marks debut album is released in the U S of A this very day, Tuesday October 11th
Ja kuulostaa iha svidun hyvältä! Nyt vaan odottamaan että Pre-order versioiden levy+DVD lähtisi koto-Suomeen päin
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
We can happily declare that Marks debut album is released in the U S of A this very day, Tuesday October 11th
Ja kuulostaa iha svidun hyvältä! Nyt vaan odottamaan että Pre-order versioiden levy+DVD lähtisi koto-Suomeen päin
Sain muutama päivä sit impattua Gardenerin levyn omalle koneelle, mutta en kerennyt sitä ekaa biisiä enempää kuuntelemaan. Tais olla vähän "tavanomaisempaa" poppia kuin Ride... Tuo ei siis millään muotoa tarkoita, että olisin odottanutkaan sen kuulostavan Ridelta, pikemminkin päin vastoin. Oma kone joutui takuuhuoltoon, joten täytyy ootella muutama päivä, ennen kuin saan koko levyn kuulolle. Haluaisin kyllä tykätä siitä, mutta se jää nähtäväksi...
Oon tykänny, en tykännyt, tykänny vähän, en tykänny, vihannu, tykänny, en tykänny ja NYT TAAS TYKKÄÄN!
Itse asiassa Nowhere kuulostaa paremmalta kuin ikinä ennen. Myös kaikki muut ennen vähän kaukana olleet shoegazing-yhtyeet ovat lähentyneet! Mikä minua vaivaa? Liikaa Eesti-ajatuksia? Liikaa Pia Frausia? Liika on liikaa, mut mä tykkään.
Olen myöskin kuunnellut Nowhere-levyä vähän enemmän viime aikoina. Itse asiassa muu tuotanto on jäänyt kovin vähälle huomiolle, koska olen ennen saanut tuosta aina sopivan annoksen "Raidia."
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tätä tulee just Radio Helsingin levylaukku ohjelmassa. Uuh täähän on oikein hyvää. Vähän niinku MBV, jossa on munaa :twisted:.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
no eipä sentään liioitella, mut kieltämättä aina kun kuulee niitä vanhoja niin yllättyy. shoegazing taitaa nyt olla in kun foorumin kuvakin vaihtui...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tätä tulee just Radio Helsingin levylaukku ohjelmassa. Uuh täähän on oikein hyvää. Vähän niinku MBV, jossa on munaa :twisted:.
Lähinnä paljon popimpaa. MBV:n kitaravallit on minusta välillä aika "rankkojakin".
shoegazing taitaa nyt olla in kun foorumin kuvakin vaihtui...
Shoegazinghan on aina in
[quote:959bffe4e2="jookcha"]Vähän niinku MBV, jossa on munaa :twisted:.[/quote:959bffe4e2]
Pikemminkin munaton MBV. :sydan::sydan:
Totta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Parhaita hetkiä, osa x:
Lokakuu 2004. Astun Semifinalin ovesta sisään ensimmäistä (ja ainakin toistaiseksi viimeistä) kertaa elämässäni, ja juuri samalla hetkellä pärähtää soimaan Riden Not Fazed. Juuri nyt kuuntelen kyseistä kappaletta kenties ensimmäistä kertaa tuon tapauksen jälkeen, ja parhauden tuntu on edelleen vahva.
Vähän kieltämättä kirpaisi kun Rough Traden Inidiepop 1-kokiksen hihanuoteissa joku janppa puhui Ridestä 90-luvun Colplayna. Paitsi että onhan Coldplayn debyyttilevy ihan ok...
Coldplay on niin käsittämättömän hajutonta ja mautonta soittelua ja rallattelua, että tuntuu pahalta puhua edes noista kahdesta samassa lauseessa. Tosin, kyllähän Ridekin muuttui kahen ekan levyn vähän mitäänsanomattomampaan suuntaan...