You are not logged in.
Joko on mainittu, että tämä taitaa olla foorumin paras asiakirjoitustopikki?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joko on mainittu, että tämä taitaa olla foorumin paras asiakirjoitustopikki?
Piristi kyllä kummasti työpäivää tämä, kun alkoi näitä miettiä!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:7deff4362b="hrmunoita"]Joko on mainittu, että tämä taitaa olla foorumin paras asiakirjoitustopikki?[/quote:7deff4362b]
Piristi kyllä kummasti työpäivää tämä, kun alkoi näitä miettiä!
Ite en oo saanut tehtyä _mitään_ tänään mitä piti tehdä kun oon vaan miettinyt näitä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
DJ Bobolta löytyy muitakin ässävetoja ku toi There's a Party, harmi kun en nimiä muista...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f23b38fd80="Prakk"][quote:f23b38fd80="hrmunoita"]Joko on mainittu, että tämä taitaa olla foorumin paras asiakirjoitustopikki?[/quote:f23b38fd80]
Piristi kyllä kummasti työpäivää tämä, kun alkoi näitä miettiä! [/quote:f23b38fd80]
Ite en oo saanut tehtyä _mitään_ tänään mitä piti tehdä kun oon vaan miettinyt näitä
Mä pääsinki vasta nyt koneelle, kun ensin piti noin 3,5 tuntia tehä oikeita töitä...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
P.S. Cappella on kirjotettu kaks kertaa eri tavoilla väärin tonne Ohan siellä muitakin virheitä vielä, mut toi nyt jo pistää silmään.
U Got 2 Know oli kans kova hitti, mut ei kyl biisinä yhtä kova ku U Got 2 Let teh Music.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mun mielestä pitäisi olla vaan yksi esitys per artisti, ja kokoelmalevyä vain yhden cd:n verran. Ja niistä helmistä, mitkä sinne päätyy väännetään verisesti kättä. Näin saadaan puristettua se kaikkein ultimaalisin nerous yksiin kansiin. Se VIRALLINEN best of eurodance. Creme de la creme. Teh megahittikokoelma to end all megahittikokoelmat. Parsain parsa. The finest...
Joo. Mut, tajuatte pointin.
Sent from my iPhone 16
[quote:4b36e0c3ca="Tomsk"]Mun mielestä pitäisi olla vaan yksi esitys per artisti, ja kokoelmalevyä vain yhden cd:n verran. Ja niistä helmistä, mitkä sinne päätyy väännetään verisesti kättä. Näin saadaan puristettua se kaikkein ultimaalisin nerous yksiin kansiin. Se VIRALLINEN best of eurodance. Creme de la creme. Teh megahittikokoelma to end all megahittikokoelmat. Parsain parsa. The finest...
Joo. Mut, tajuatte pointin.[/quote:4b36e0c3ca]
Tiedätsä Tom kun tota ultimaalista neroutta on niiin vitusti ettei vaan millään pysty tiivistämään noin paljon. Oot nyt pahasti pihalla ton juttus kanssa
Vähän sama ku joku ois sillai, et joo mä haluun Basquiatin näyttelyn tänne, mut emmä jaksa katella kolmeakymmentä duunia, tuokaa vaan 4 parasta.
:center::center::center::center:
4 cd:n boksista tulis kyllä basquiat housuun Esim. Quattro Stagionellahan oli n. kolme levyllistä neljästä ihan turhaa paskaa.
4 cd:n boksista tulis kyllä basquiat housuun Esim. Quattro Stagionellahan oli n. kolme levyllistä neljästä ihan turhaa paskaa.
No mut tässä ei ollakaan tekemässä mitään Quattro Stagionea vaan 10 sataa astetta parempaa.
[quote:bb0930421b="Jean-Babtiste"]4 cd:n boksista tulis kyllä basquiat housuun Esim. Quattro Stagionellahan oli n. kolme levyllistä neljästä ihan turhaa paskaa.[/quote:bb0930421b]
No mut tässä ei ollakaan tekemässä mitään Quattro Stagionea vaan 10 sataa astetta parempaa.
Kyllä siinä pitsat kärähtäis. Ei vaan siis ei mulla oiskaan mitään ajatusta vastaan, vertasimpahan vaan tohon.
Tullu aika paljon näitä väärinymmärryksiä meitsin viestien kohdalla täällä hiljattain, puolin ja toisin... Gomen!
[quote:6b19c54e92="hrmunoita"][quote:6b19c54e92="Tomsk"]Mun mielestä pitäisi olla vaan yksi esitys per artisti, ja kokoelmalevyä vain yhden cd:n verran. Ja niistä helmistä, mitkä sinne päätyy väännetään verisesti kättä. Näin saadaan puristettua se kaikkein ultimaalisin nerous yksiin kansiin. Se VIRALLINEN best of eurodance. Creme de la creme. Teh megahittikokoelma to end all megahittikokoelmat. Parsain parsa. The finest...
Joo. Mut, tajuatte pointin.[/quote:6b19c54e92]
Tiedätsä Tom kun tota ultimaalista neroutta on niiin vitusti ettei vaan millään pysty tiivistämään noin paljon. Oot nyt pahasti pihalla ton juttus kanssa
Vähän sama ku joku ois sillai, et joo mä haluun Basquiatin näyttelyn tänne, mut emmä jaksa katella kolmeakymmentä duunia, tuokaa vaan 4 parasta.
:center::center::center::center:[/quote:6b19c54e92]
Aina voi tiivistää. Mun mielestä vaan olis hyvä sellainen yksi cd, missä olis kaikki kovimmat ja siinä se. Joo tän skenen kanssa oon kyllä enemmän pihalla kuin makkarissa, mutta ehkä kuitenkin siinä eteisessä jo.
Sent from my iPhone 16
[quote:6b54f5aaad="Tomsk"][quote:6b54f5aaad="hrmunoita"][quote:6b54f5aaad="Tomsk"]Mun mielestä pitäisi olla vaan yksi esitys per artisti, ja kokoelmalevyä vain yhden cd:n verran. Ja niistä helmistä, mitkä sinne päätyy väännetään verisesti kättä. Näin saadaan puristettua se kaikkein ultimaalisin nerous yksiin kansiin. Se VIRALLINEN best of eurodance. Creme de la creme. Teh megahittikokoelma to end all megahittikokoelmat. Parsain parsa. The finest...
Joo. Mut, tajuatte pointin.[/quote:6b54f5aaad]
:center::center::center::center:[/quote:6b54f5aaad]
Aina voi tiivistää. Mun mielestä vaan olis hyvä sellainen yksi cd, missä olis kaikki kovimmat ja siinä se. Joo tän skenen kanssa oon kyllä enemmän pihalla kuin makkarissa, mutta ehkä kuitenkin siinä eteisessä jo.[/quote:6b54f5aaad]
IMO tässä kun näitä kiimabiisejä riittää näinkin paljon, niin monen cd:n kokkarilla saa vaan monta hyvää variaatiota / settiä. Ei kyllästy ihan niin nopeasti jne jne en tiiä meen käymään Pitkämiehessä.
[quote:62ce35ea09="Tomsk"][quote:62ce35ea09="hrmunoita"][quote:62ce35ea09="Tomsk"]Mun mielestä pitäisi olla vaan yksi esitys per artisti, ja kokoelmalevyä vain yhden cd:n verran. Ja niistä helmistä, mitkä sinne päätyy väännetään verisesti kättä. Näin saadaan puristettua se kaikkein ultimaalisin nerous yksiin kansiin. Se VIRALLINEN best of eurodance. Creme de la creme. Teh megahittikokoelma to end all megahittikokoelmat. Parsain parsa. The finest...
Joo. Mut, tajuatte pointin.[/quote:62ce35ea09]
:center::center::center::center:[/quote:62ce35ea09]
Aina voi tiivistää. Mun mielestä vaan olis hyvä sellainen yksi cd, missä olis kaikki kovimmat ja siinä se. Joo tän skenen kanssa oon kyllä enemmän pihalla kuin makkarissa, mutta ehkä kuitenkin siinä eteisessä jo.[/quote:62ce35ea09]
Samoilla linjoilla, mutta ehkä 2cd:tä olisi parempi mitta. Mutta vain yks biisi per artisti! Mutta tehkää kuten tykkäätte, ei sillä nyt niin kovasti väliä ole.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Totta vitussa ysaärikama pitää olla cd:llä
Saisko mieluusti ekan sukupolven tuplapakettina, kiitos
yks mahis on tehdä:
teh ultimate eurodance experience - absolute best (2 cd)
teh ultimate eurodance experience - extended best! (26 cd:tä)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e45d8a4a33="Jean-Babtiste"]Totta vitussa ysaärikama pitää olla cd:llä [/quote:e45d8a4a33]
cd-sinkuilla tää pitäisi saada.
Paras idea toistaiseksi.
[quote:c860cc0b9b="silvawhale"]yks mahis on tehdä:
teh ultimate eurodance experience - absolute best (2 cd)
teh ultimate eurodance experience - extended best! (26 cd:tä)[/quote:c860cc0b9b]
jotain tän suuntaista, eli yksi artisti per levy, ykköselle ne kaikista kovimmat ja siitä jatkettais "väljähtyneempiin" jatko-osiin.
ei oo euroa, mutta mitenkäs kuitenkin:
moby - move (you make me feel)
musiikillisesti kuitenki varsin euroa vaikka jenkeistä onkin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
en ees lue topikkia loppuun, ko tälle kaikelle on jo pakko antaa raivokasta komppia:
[quote:c156c4b220="Moronica"]The Gridille ehdottomasti ääni.
Saako antaa miinusääniä? Näille lukkoon ja bannia
mr. president
aqua
scatman john
alexia
dr. bombay
safri duo
heath hunter
On hyvää eurodancea, paskaa eurodancea ja kaikki ei ees oo eurodancea. En kyl osaa ajatella tähän Erasuren Sometimesia, [/nilliti][/quote:c156c4b220]
ja tulipa noista monenlaisista rajatapauksista mieleen: mites BETTY BOO?
en ees lue topikkia loppuun, ko tälle kaikelle on jo pakko antaa raivokasta komppia:
pysytään erossa niistä topikeista jotka ei oikeasti kiinnosta! saatana!
tästä puhutaan vielä pappakerhossa.
pysytään erossa niistä topikeista jotka ei oikeasti kiinnosta! saatana!
älä saatana valehtele siinä! meizihän se edellisessäki topikis varmaan ekana kehu gridit ja leila koot saatana
ja vastaa saatana tohon boo-kysymykseen!
[quote:8020f27280="silvawhale"]pysytään erossa niistä topikeista jotka ei oikeasti kiinnosta! saatana![/quote:8020f27280]
älä saatana valehtele siinä! meizihän se edellisessäki topikis varmaan ekana kehu gridit ja leila koot saatana
mut pidetään ne väärät mielipiteet omana tietona. vittu scatmania pilkkatte. kaikkea sitä joutuu kestämään.
ja dr. bombayta, joku roti
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.