You are not logged in.
olipa eilen hyvä jaksonen kymmeneltä, pakotinkin sairasteleven _____ kanssani, vaikka vastustus olikin kova
[quote:1fad73f513="kmodig"][quote:1fad73f513="forssto"]ADMINIT NYT VITTU JOTAIN ROTIA TÄHÄN PASKAAN!!!
televisiossa nussitaan ja jengi puhuu espanjan SISÄLLISSODASTA HALOO SIITÄ ON ABOUT TUHAT VUOTTA TÄÄ ON NYT!!!
no vasurithan elää aina mennessä. [/quote:1fad73f513]
"Turhaa luettavaa. En tykkää historiasta. Miksi jäädä menneeseen, kun voi ajatella tulevaa? Historiaan juuttumisen takia ei ole vielä keksitty, miten Afrikan lapsille saataisiin ruokaa." -Anna Abreu[/quote:1fad73f513]
kylläpä piti pitkään provottaa!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Joo, mut useinmiten en jaksa. Ostan nykyään aika vähän leffoja.
Oonkos muuten jo palauttanut sulle sen Punch Drunk Loven?
Annan historia-sitaatille ikuisesti
Mangojauhe goddamn.
Tänään taas pakko katsoa!
bzort glorf bööth
eri
sisko pakotti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b584214aab="HUIG"]eri
sisko pakotti [/quote:b584214aab]
bzort glorf bööth
Tarvitaan BB: Redux. Viisi vuotta myöhemmin samat vamukit laitetaan katsomaan parhaita paloja menosta ja filmataan se...
Tai sanotaa 10 vuotta ja sitten noi tyypit tulee katsomaan tuota kamaa lapsiensa kanssa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Risto_m:n "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Korjasin.
Paitsi että Hantta ehti edelle. Näin siinä käy kun missaa päivän palstalla jonkun vitun suomireggaebänditreenien takia! Mutta mitäpä sitä ei ydinaukion vuoksi uhraisi...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8235719ae3="kmodig"][quote:8235719ae3="forssto"]ADMINIT NYT VITTU JOTAIN ROTIA TÄHÄN PASKAAN!!!
televisiossa nussitaan ja jengi puhuu espanjan SISÄLLISSODASTA HALOO SIITÄ ON ABOUT TUHAT VUOTTA TÄÄ ON NYT!!!
no vasurithan elää aina mennessä. [/quote:8235719ae3]
"Turhaa luettavaa. En tykkää historiasta. Miksi jäädä menneeseen, kun voi ajatella tulevaa? Historiaan juuttumisen takia ei ole vielä keksitty, miten Afrikan lapsille saataisiin ruokaa." -Anna Abreu[/quote:8235719ae3]
Onks toi oikea?!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:fc9f26874c="Ylitarkastaja Tolonen"]Tarvitaan BB: Redux. Viisi vuotta myöhemmin samat vamukit laitetaan katsomaan parhaita paloja menosta ja filmataan se...
Tai sanotaa 10 vuotta ja sitten noi tyypit tulee katsomaan tuota kamaa lapsiensa kanssa.[/quote:fc9f26874c]Tämä olisi parasta
bzort glorf bööth
[quote:9975d6d8fd="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:9975d6d8fd="Ylitarkastaja Tolonen"]Tarvitaan BB: Redux. Viisi vuotta myöhemmin samat vamukit laitetaan katsomaan parhaita paloja menosta ja filmataan se...
Tai sanotaa 10 vuotta ja sitten noi tyypit tulee katsomaan tuota kamaa lapsiensa kanssa.[/quote:9975d6d8fd]Tämä olisi parasta [/quote:9975d6d8fd]
Todennäköisimmin näistä pätkistä tulee ihan toimivaa materiaalia tyyppien vaalimainosvideoihin parinkymmenenvuoden päähän...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ensi sunnuntaina häädetään kaksi. Minna ja Risto ulos
[quote:bf458f42df="HUIG"]Risto_m:n "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Korjasin.
Paitsi että Hantta ehti edelle. Näin siinä käy kun missaa päivän palstalla jonkun vitun suomireggaebänditreenien takia! Mutta mitäpä sitä ei ydinaukion vuoksi uhraisi...[/quote:bf458f42df]
oliko tämä nyt se bändi jossa oli paleface, don johnson-jäbä ja se beats and stylesin tummaihoinen räppäri? näin teidät kerran tv:ssä, olikohan ilosaari vai provinssi, enpä muista. treeniä vaan!
Ensi sunnuntaina häädetään kaksi. Minna ja Risto ulos
heiheihei, ei noita ärsyttävimpiä tyyppejä saa ekana häätää prkl. kohta taas valitetaan että onpas tylsä ohjelma.
[quote:2a45ebfdb5="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:2a45ebfdb5="HUIG"]Risto_m:n "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Korjasin.
Paitsi että Hantta ehti edelle. Näin siinä käy kun missaa päivän palstalla jonkun vitun suomireggaebänditreenien takia! Mutta mitäpä sitä ei ydinaukion vuoksi uhraisi...[/quote:2a45ebfdb5]
oliko tämä nyt se bändi jossa oli paleface, don johnson-jäbä ja se beats and stylesin tummaihoinen räppäri? näin teidät kerran tv:ssä, olikohan ilosaari vai provinssi, enpä muista. treeniä vaan![/quote:2a45ebfdb5]
sama bändi. keep hatin'.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:72fe7697ad="ydinaukio"][quote:72fe7697ad="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:72fe7697ad="HUIG"]Risto_m:n "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Korjasin.
Paitsi että Hantta ehti edelle. Näin siinä käy kun missaa päivän palstalla jonkun vitun suomireggaebänditreenien takia! Mutta mitäpä sitä ei ydinaukion vuoksi uhraisi...[/quote:72fe7697ad]
oliko tämä nyt se bändi jossa oli paleface, don johnson-jäbä ja se beats and stylesin tummaihoinen räppäri? näin teidät kerran tv:ssä, olikohan ilosaari vai provinssi, enpä muista. treeniä vaan![/quote:72fe7697ad]
sama bändi. keep hatin'.[/quote:72fe7697ad]
Ei ku tänään me treenattiin suomireggaeta Hepan kanssa. Ei ollut tummaihoisia mailla eikä halmeilla! Padam tshhh!
Suomi
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d310117deb="silvawhale"][quote:d310117deb="ydinaukio"][quote:d310117deb="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:d310117deb="HUIG"]Risto_m:n "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Korjasin.
Paitsi että Hantta ehti edelle. Näin siinä käy kun missaa päivän palstalla jonkun vitun suomireggaebänditreenien takia! Mutta mitäpä sitä ei ydinaukion vuoksi uhraisi...[/quote:d310117deb]
oliko tämä nyt se bändi jossa oli paleface, don johnson-jäbä ja se beats and stylesin tummaihoinen räppäri? näin teidät kerran tv:ssä, olikohan ilosaari vai provinssi, enpä muista. treeniä vaan![/quote:d310117deb]
sama bändi. keep hatin'.[/quote:d310117deb]
Ei ku tänään me treenattiin suomireggaeta Hepan kanssa. Ei ollut tummaihoisia mailla eikä halmeilla! Padam tshhh!
Suomi [/quote:d310117deb]
Suomelle ja suomalaisuudelle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Harri voittoon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Niko tai MARKO! voittoon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niko on ihan ok, mutta Harri uppoaa kaltaiseeni 'itkurunkkaan itseni uneen kuunnellen alkuaikojen Belle & Sebastiania' -tyyppiin kuin pissa lumihankeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Harrille kyllä sympatiat
Ahaha se Niko mä en kestä! Vetäispä äkkiä uudelleen kännit!
Ihan käsittämätöntä touhua.
lortto
parhaat sanat ikinä- ketjussa nämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:1033adea7a="Moronica"][quote:1033adea7a="kmodig"][quote:1033adea7a="forssto"]ADMINIT NYT VITTU JOTAIN ROTIA TÄHÄN PASKAAN!!!
no vasurithan elää aina mennessä. [/quote:1033adea7a]
"Turhaa luettavaa. En tykkää historiasta. Miksi jäädä menneeseen, kun voi ajatella tulevaa? Historiaan juuttumisen takia ei ole vielä keksitty, miten Afrikan lapsille saataisiin ruokaa." -Anna Abreu[/quote:1033adea7a]
Onks toi oikea?![/quote:1033adea7a]
Kysyttäessä, mitä nimitystä Abreu käyttää vuoden 1918 tapahtumista.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kysyttäessä, mitä nimitystä Abreu käyttää vuoden 1918 tapahtumista.
lahtarien penska.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:2843183091="forssto"]Harri on vaan niin ärsyttävän VÄSSYKKÄ.
Haistattaisi kusikalsarit tolle lortto-Cheryllille.[/quote:2843183091]
Saamattomille vässyköille aina ja ikuisesti
Tälle hormonileukaiselle janarille taas
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Saamattomille vässyköille aina ja ikuisesti
sama
t: vässykkä
p.s. risto ulos, kajalit, liimaletti ja tatskat on niin nähty jo
toisaalta: jos "kätyri" lähtis taas, niin tekisköhän isoveli jonkun jekun et se palais "sinne" vielä kerran
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:d5fee6ab7e="ginipoika"]Saamattomille vässyköille aina ja ikuisesti
sama
t: vässykkä
[/quote:d5fee6ab7e]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8703e5e093="forssto"]Harri on vaan niin ärsyttävän VÄSSYKKÄ.
Haistattaisi kusikalsarit tolle lortto-Cheryllille.[/quote:8703e5e093]
Sama!
Tunnistan kyllä pojasta itseni nuorempana.
"A repo man's always intense"