You are not logged in.
Capella - U Got 2 Let The Music tai Move On Baby
Waldo's People - U Drive Me Crazy
666 - Amok
JS16 - Stomp To My Beat
Darude - Sandstorm
Pandora - Trust Me
La Cream - Free
Dj Bobo - There Is A Party
Heath Hunter & The Pleasure Company - Revolution In Paradise
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TEKEE NIIN GUTAA TEKEE NIIN GUTAA!!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jokos oli?
Reel 2 Reel - I Like To Move It
Rozalla - Everybody's Free
Culture Beat - Mr.Vain
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:62f94951c9="kikikaikai"]Jokos oli?
Reel 2 Reel - I Like To Move It
Rozalla - Everybody's Free
Culture Beat - Mr.Vain[/quote:62f94951c9]
En ehtinyt Culture Beatiin asti vielä.
Basic Element - The Ride
Hit'N'Hide - Space Invaders
Mites, onko mitään rajavetoja. Onko joku Pump Up The Jam tätä? Entä C&C Music Factory?
Aika rajoilla mennään mun mielestä, samoin Snapin kanssa. Mut kaikille noille kyl gigantinen joten sikäli...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Movetron - Voodooman tai sit se suomenkielinen versio.
Me & My - Baby boy
Daze - Super Hero!!!!!
[quote:71f2940f12="forssto"]Mites, onko mitään rajavetoja. Onko joku Pump Up The Jam tätä? Entä C&C Music Factory?[/quote:71f2940f12]
Aika rajoilla mennään mun mielestä, samoin Snapin kanssa. Mut kaikille noille kyl gigantinen joten sikäli...
Siksipä tässä vähän tiedustelenkin.
Tero saatana, s'olet gay!
Teen omaa listaani vasta kun pääsen kotona rauhassa ottamaan ihan audion kera fiilistä päälle.
Sama. Mutta laitataan nämä ihan muistista:
Captain Hollywood Project - Flying High
Magic Affair (feat. joku räppäri) - Omen III
Mark 'Oh - Tears Don't Lie
Me & My - Baby boy
Scooter - Age Of Love
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a434dfad29="ginipoika"]
Me & My - Baby boy[/quote:a434dfad29]
Ehdin ensin
Entä C&C Music Factory?
PARASTA
Sit pitäis varmaan Scooterin ja E-Typen suhteen pitää joku kokous kun kaikki biisit on vaan niin ÄSSIÄ!
[quote:b1780fef7e="hrmunoita"][quote:b1780fef7e="ginipoika"]
Me & My - Baby boy[/quote:b1780fef7e]
Ehdin ensin [/quote:b1780fef7e]
Nyt kävi näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tää pitää saada messiin myös!!
DR ALBAN - Alla Vi (Friends in Need)
Mukana siis Tomas Brolin, Björn Borg & Mattias Frisk!
[quote:1e902d2129="risto_m"][quote:1e902d2129="forssto"]Mites, onko mitään rajavetoja. Onko joku Pump Up The Jam tätä? Entä C&C Music Factory?[/quote:1e902d2129]
Aika rajoilla mennään mun mielestä, samoin Snapin kanssa. Mut kaikille noille kyl gigantinen joten sikäli...[/quote:1e902d2129]Siksipä tässä vähän tiedustelenkin.
No mun mielestä ehottomasti ineen jos joku tripla-cd on tulossa!
Technotronic - This Beat Is Technotronic
Snap - The Power
C&C Music Factory - Gonna Make You Sweat
....
No nää ny ainakin:
Sash - Ecuador
E-rotic - Max Don't Have Sex
Pharao - There Is A Star
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Toisaalta jos joku Rhythm Is A Dancer ei ole eurodancea (vieläpä parhaasta päästä), niin ei sitten kyl vittu mikään!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Safri Duo - Played a Live
PARAS EURODANCEPUMPPU IKINÄ. PISTE.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rakastan tätä forumia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cd6d6284a5="risto_m"]Aika rajoilla mennään mun mielestä, samoin Snapin kanssa. Mut kaikille noille kyl gigantinen joten sikäli...[/quote:cd6d6284a5]
Toisaalta jos joku Rhythm Is A Dancer ei ole eurodancea (vieläpä parhaasta päästä), niin ei sitten kyl vittu mikään!!!
Totta! En muistanutkaan vaan tota... heti kun kuulen Snap alkaa THE POWERin riffi soimaan päässä
Olin just tulossa Sin With Sebastianiin
Rakastan tätä forumia.
Mäki
En kyl ala jos ei tuu Pumppia, toihan ylittää kaikki genre-rajat.
Lisää:
Maxx - Get-A-Way
Gala - Freed From Desire
BLACK BOX - RIDE ON TIME
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jos ei vielä mainittu niin:
Corona - Rhythm of the Night
La Bouche - Be My Lover
The Gridille ehdottomasti ääni.
Saako antaa miinusääniä? Näille lukkoon ja bannia
mr. president
aqua
scatman john
alexia
dr. bombay
safri duo
heath hunter
Equadorillekin vois laittaa bannia On hyvää eurodancea, paskaa eurodancea ja kaikki ei ees oo eurodancea. En kyl osaa ajatella tähän Erasuren Sometimesia, se on vuodelt 86 ja synthpopklassikko. Ja sit tossa hrmunoidan listalla on kaikkea mistä en oo ikinä kuullutkaan. [/nilliti]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
M-People? Muistan jonkun biisin joka soi huvipuistossa, kun tulin pahoinvoivaksi pyörivässä laitteessa. Sais varmaan vieläkin oksennusrefleksin aikaan.
Sais varmaan vieläkin oksennusrefleksin aikaan.
Moving on up?