You are not logged in.
Yhden sunnuntaishöyn ja tämänpäiväisen panorumban jälkeen suosikkini on Marianna "panettaa mut en panekkaa". Kaiken kaikkiaan varsin viihdyttävä episodi. Lisää tällasta.
en ole kolmekybänen emoboy
Tosin, Mian ja Mariannan lesbosekoilujen puuttumiselle
Tarvitaan BB: Redux. Viisi vuotta myöhemmin samat vamukit laitetaan katsomaan parhaita paloja menosta ja filmataan se...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
liityin tänään turun vas.opiskeljoihin kun niillä on siistei leffailtoi -späm.
mitäs mitäs?
Mangojauhe goddamn.
[quote:866e604164="risto_m"]liityin tänään turun vas.opiskeljoihin kun niillä on siistei leffailtoi -späm.
mitäs mitäs?[/quote:866e604164]
ken loachin neljä leffaa täs syksyn aikana ainakin, hitsi kun nuo ei oo päivitelly kotisivujaan ollenkaan mut täällä kun liittyy postituslistalle niin saa lisäinfoa jossain vaiheessa
mitäs bb-aiheista tähän spämmin loppuun... ilmeisesti oli aikamoinen spektaakkeli eilen? harmi kun jäi välistä sit mut ei ny vaan ehi/jaksa seurata.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Näytetäänkö siellä se Espanjan sisällissota-aiheinen leffa? Oon 3kk yrittänyt imuttaa ja jollei nyt kohta ala lähteä niin tuun Turkuun katsomaan!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Näytetäänkö siellä se Espanjan sisällissota-aiheinen leffa? Oon 3kk yrittänyt imuttaa ja jollei nyt kohta ala lähteä niin tuun Turkuun katsomaan!!
Land and Freedom? En muista, neljä niitä oli, ilmoittelen!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Miul on land and freedom vhs:nä. Jossain.
[quote:f6a379b06f="Moronica"]Näytetäänkö siellä se Espanjan sisällissota-aiheinen leffa? Oon 3kk yrittänyt imuttaa ja jollei nyt kohta ala lähteä niin tuun Turkuun katsomaan!!
Land and Freedom? En muista, neljä niitä oli, ilmoittelen![/quote:f6a379b06f]
Eikä mennä :twisted:
Onks nää siis niitä mitä näytetään Bristolissa?
I love you and dream about the Führer
lällällääääläääläää
ADMINIT NYT VITTU JOTAIN ROTIA TÄHÄN PASKAAN!!!
televisiossa nussitaan ja jengi puhuu espanjan SISÄLLISSODASTA HALOO SIITÄ ON ABOUT TUHAT VUOTTA TÄÄ ON NYT!!!
no vasurithan elää aina mennessä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Riston "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
'SE OLI NIIN HYVÄ!!!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:da880e2b9d="HUIG"]Riston "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
'SE OLI NIIN HYVÄ!!![/quote:da880e2b9d]
missasin
No huomenna alan seuraan!
[quote:a9da9636eb="forssto"]ADMINIT NYT VITTU JOTAIN ROTIA TÄHÄN PASKAAN!!!
televisiossa nussitaan ja jengi puhuu espanjan SISÄLLISSODASTA HALOO SIITÄ ON ABOUT TUHAT VUOTTA TÄÄ ON NYT!!!
no vasurithan elää aina mennessä. [/quote:a9da9636eb]
"Turhaa luettavaa. En tykkää historiasta. Miksi jäädä menneeseen, kun voi ajatella tulevaa? Historiaan juuttumisen takia ei ole vielä keksitty, miten Afrikan lapsille saataisiin ruokaa." -Anna Abreu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Anna
Koska BB:ssä
Hups
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Moronicalle tiedoks: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/509008/L … oduct.html
Ainakni halvempaa kuin Turkuun matkustaminen.
Kiitos mutta Turkuun mulla on asiaa muutenkin enkä kerää leffoja ellen tiedä varmasti hyviksi!
Fopan hiillostamiseksi voisin vielä todeta tähän ketjuun, että oon tehny periaatepäätöksen, etten hanki enää elokuvia dvd:llä jotka oon jo nähny. Ainoastaan sellasia, jotka haluan nähdä.
Myytkö ne poies jos et tykkää?
Joo, mut useinmiten en jaksa. Ostan nykyään aika vähän leffoja.
Risoton "mä oon vähän tämmönen cowboy" -äijäläpälle
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:2348f9984d="forssto"][quote:2348f9984d="Jean-Babtiste"]Anna
Koska BB:ssä [/quote:2348f9984d]
Johan se viime kaudella käväisi.[/quote:2348f9984d]
Busted... Joo, en oo ikinä jaksanu ees yrittää kattoa, vaan oon vaihtanu kanavaa suunnilleen heti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
sama
mutta kyl make korjas potin: "on sulla kyllä ihan hyvinmuodostuneet pakarat" :peuk::peuk::peuk::peuk:
[quote:710d48ad16="ydinaukio"]mutta kyl make korjas potin: "on sulla kyllä ihan hyvinmuodostuneet pakarat" :peuk::peuk::peuk::peuk:
Tarkkana nyt!
"YLLÄTTÄVÄN hyvinmuodostuneet pakarat".
[/quote:710d48ad16]
TOI OLI NIIN ÄSSÄ! ÄSSÄ ÄSSÄ ÄSSÄ!
Sit kans se Cherrylin "sä oot kaikista koskettavin persoona" tjsp :peuk::peuk::peuk::
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu