You are not logged in.
[quote:ad483c33bf="TWISTED BITCH"]ei oo havaintoa, mutta keikkatopikista:
[quote:ad483c33bf="Tomsk"]LA 11.10. MATTI NYKÄNEN @ STADIN TÄHTI!
Liput 10 e.
Vielä aika sopivasti mun syntäreiden aikoihin.
Tuollahan on muutakin "äksöniä".
http://www.stadintahti.fi/tapahtumat.htm[/quote:ad483c33bf]
porukalla tonne? [/quote:ad483c33bf]
Haluttais kyllä, mutta mulla on vähän mietinnän alla vielä milloin pidän synttäripirskeet. Jos pidän tuolloin, voi olla vähe vaikea saada jengiä messiin tuonne, saati mahtumaan. Lisäksi samana päivänä on Tenhi Gloriassa, joka soittaa noin kerran sadassa vuodessa Suomessa. Toki olisi ihan mahtava nähdä Masa Städärin lauteilla.
Sent from my iPhone 16
http://www.lime24.fi/uutinen.asp?cat=Starat&id=11459
Matti Nykänen ja ex-heila lemmiskelivät mökin pihalla
3.9.2008,10:02:50 | Starat
Ex-mäkikotka Matti Nykänen on viime aikoina keikkaillut paljon ilman Mervi-vaimonsa taustatukea. Heinäkuussa Nykänen veti keikan Manamansalossa Oulun lähellä ja keikan jälkeiset tapahtumat erään vuokramökin pihalla saivat silminnäkijät hämilleen.
Matti ja hänen 15 vuoden takainen heilansa Sirpa Haste nimittäin lemmiskelivät avoimesti mökin pihamaalla, kertoo Hymy-lehti verkkosivuillaan. Tapahtumalla on Hymyn mukaan useita silminnäkijöitä. Myös Haste on tuttu hahmo julkisuudesta, sillä hän oli mukana Nelosen Unelmakämppä-ohjelmassa, jonka hän parinsa kanssa voitti.
- Meistä tuntuu, että he halusivatkin jäädä kiinni, niin outo teko se oli. silminnäkijä kertoo Hymylle.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:634cbe046c="TWISTED BITCH"]ei oo havaintoa, mutta keikkatopikista:
[quote:634cbe046c="Tomsk"]LA 11.10. MATTI NYKÄNEN @ STADIN TÄHTI!
Liput 10 e.
http://www.stadintahti.fi/tapahtumat.htm[/quote:634cbe046c]
porukalla tonne? [/quote:634cbe046c]
Masa ja Städäri on kyllä aika kowa kaksikko. Tonne.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:6822919e26="Joe Caligula"][quote:6822919e26="TWISTED BITCH"]ei oo havaintoa, mutta keikkatopikista:
[quote:6822919e26="Tomsk"]LA 11.10. MATTI NYKÄNEN @ STADIN TÄHTI!
Liput 10 e.
http://www.stadintahti.fi/tapahtumat.htm[/quote:6822919e26]
porukalla tonne? [/quote:6822919e26]
Masa ja Städäri on kyllä aika kowa kaksikko. Tonne.[/quote:6822919e26]
ketkä oli paikalla, raporttia?
[quote:83e10c4605="psykokarkki"][quote:83e10c4605="Joe Caligula"][quote:83e10c4605="TWISTED BITCH"]ei oo havaintoa, mutta keikkatopikista:
[quote:83e10c4605="Tomsk"]LA 11.10. MATTI NYKÄNEN @ STADIN TÄHTI!
Liput 10 e.
http://www.stadintahti.fi/tapahtumat.htm[/quote:83e10c4605]
Tsekkaa nähdyt keikat topicci!
porukalla tonne? [/quote:83e10c4605]
Masa ja Städäri on kyllä aika kowa kaksikko. Tonne.[/quote:83e10c4605]
ketkä oli paikalla, raporttia?[/quote:83e10c4605]
Tsekkaa nähdyt keikat osio!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:ef7f2894f2="shanks"]Unohtu toi kokonaa ja kattelin illan vaa futista
Muistutelkaahan näistä seuraavan kerran lähempänä.[/quote:ef7f2894f2]
NYKÄNEN BB-HENNASTA:
MIELUUMMIN POLJEN OMAA MOPOANI
10.11.2008 "SKENE" 15:56 CAROLINER
MATTI LOL NYKÄNEN KOMMENTOI HEHE SUHDETTAAN BB-HENNAAN ONKOS KELLÄÄN SITÄ CAROLINERIN EKAA SINKKUA, EIKU 7 PÄIVÄÄ -LEHDEN VERKKOSIVUILLA. HAPPY MONDAYS
Åhå mistä capsit
hehe
Nykänen vähät shaun ryder eiq välittää ympärillä pörräävistä varpusista. (JOHN PALMEN)
Henna fall kertoi muille lol Big Brother -talon asukkaille, että toivoisi Matti Nykästä taloon. lol
- Mä shaun ryder olin viihdelehden bileristeilyllä Matin ja noiden kanssa, Henna caroliner sanoi perusteluksi BB-sivujen mukaan.
Kun enpä kuule tiijä muut yrittivät udella jippu vaaleaveriköltä kuinka hyvin enpä kuule tiijä hän tuntee Nykäsen, enpä kuule tiijä vastaus jippu oli kiertelevä.
- Noo... en viitsi barney suututtaa ketään. "skene"
lol apua
SEISKALLE MATTI NYKÄNEN KOMMENTOI YHTEYTTÄÄN BB-TALON KOHUBLONDIIN NAPAKASTI: ENPÄ KUULE TIIJÄ
Åhå mistä capsit
- Mieluummin poljen omaa lol mopoani! hooky Mun ei enpä kuule tiijä tartte ku enpä kuule tiijä tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!
Happy Mondays olle vähe paras!
fall ultravox
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mäkikotka & Häkkilintu oli ainakin kova kuin kivi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Kiekkokaupunki Tampereella olen asunut kymmenen vuotta, mutta tätä - mestaruutta Jyväskylään - olen odottanut 46 vuotta", Nykänen, 45, pohti JYPin nettisivuilla.
[quote:c1190b4aeb="Nykänen lehdessä"]"Kiekkokaupunki Tampereella olen asunut kymmenen vuotta, mutta tätä - mestaruutta Jyväskylään - olen odottanut 46 vuotta", Nykänen, 45, pohti JYPin nettisivuilla.
[/quote:c1190b4aeb]Jyppimies on jyppimies jo siitoksensa hetkellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lehti: Matti lol jätti Mervin - lol löysi uuden rakkaan
Entinen mäkihyppääjä Matti jippu eiq Nykänen on löytänyt hehe uuden rakkaan, kertoo 7 päivää- lehti.
UUSI RAKAS ENPÄ KUULE TIIJÄ ON VAALEA JENNA, JONKA KANSSA MATTI POSEERAA UUDEN SEISKA-LEHDEN KANNESSA. MATTI LOL ON ENPÄ KUULE TIIJÄ SALANNUT TUOREEN WU TANG SUHTEENSA ENPÄ KUULE TIIJÄ MERVILTÄ, JOKA SAA LUKEA ASIASTA SAMAAN HEHE AIKAAN, KUN MUUKIN SUOMI.
- BEZ EIQ MERVIN KANSSA TIE KÄYTIIN LOPPUUN. ENPÄ KUULE TIIJÄ EN HALUA SANOA HÄNESTÄ MITÄÄN PAHAA, NYKÄNEN TOTEAA LEHDESSÄ.
Åhå mistä capsit
VAIKKA MERVI TAPOLAN JA MATIN LOL SUHDE BEZ ON OLLUT JO VUOSIA MYRSKYINEN, VAKUUTTAA JOHN FOXX MATTI, HEHE ETTÄ NYT SE ON OHI. JIPPU EIQ
Åhå mistä capsit
Matilla ja Jennalla 23 vuoden onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku ikäero, mutta pari on lehden mukaan kuitenkin tosissaa.
- Mä olen tutustunut jo Jennan vanhempiinkin, jotka ottivat enpä kuule tiijä minut ystävällisesti vastaan, M.I.A. Nykänen lol kertoo Seiskassa. hooky eiq
wow
no ylläri
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:a607c89038="psykokarkki"]no ylläri
[/quote:a607c89038]
Harvinaisen freesi kuva Matista ja Mervistä. Tykkään.
Mervi Nykänen hakee eroa Matista
http://www.iltalehti.fi/viihde/200905089549861_vi.shtml
Voi ny jumalauta. Nykäseltä parisuhdeopas.
organizing the boy scouts for murder is wrong
riemastuttavaa! lisaa puukkojuttuja jee!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eiköhän matti nyt oppinut läksynsä
bzort glorf bööth