You are not logged in.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
On kyllä ihan tajuttoman nussi-hakuista touhua. Ja sit vielä kun noita suihku-kameroita kaupataan yms. Ihan tajutonta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voi eei tää(kin) muija on ollu meidän lukiossa. Mutta en muista koko ihmistä. How come
No nyt tämä neitsykäinen on näemmä nussinut itsensä maailmankartalle.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
"maailmankartalle"...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Osaapa olla ruma jätkä.
"A repo man's always intense"
Mut se on äijä! ÄIJÄ ÄIJÄ ÄIJÄ ÄIJÄ!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mut se on äijä! PAU PAU PAU PAU!
KIKI KIKI vKIKI KIKI KIKI KIKI KIKI KIKI !
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nyt mulle kerrottiin, että siellä on joku vasemmistonuorikin vieläköhän sen sais kunnallisvaaleihin ehdolle.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nyt mulle kerrottiin, että siellä on joku vasemmistonuorikin vieläköhän sen sais kunnallisvaaleihin ehdolle.
Tarkka lainaus oli:
[quote:22c5804b38]Aamiaista mutustellessaan asukkaat alkoivat keskustella puoluepolitiikasta. Mia kertoi kuuluvansa Vasemmistonuoriin:
"Niillä oli sellainen koju festareilla ja mä olin, että why not. Olin kyllä kännissä, nainen naureskeli."[/quote:22c5804b38]
Tero saatana, s'olet gay!
Eli selvää vasemmistonuoriainesta!
[quote:cb84357ff6="Moronica"]Eli selvää vasemmistonuoriainesta!
Jep! Kännissä mukaan politiikkaan ja leijonakorukin löytyy asustevalikoimasta.[/quote:cb84357ff6]
:neutral:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tän vuoden (ja oikeastaan koko BB-historian) ilmiselvä inhokki (horoperse-Cheryllin lisäksi) on kyllä melkoisella ylivoimalla Risto. Vitun Teräsbetoni-apina ÄIÄ ÄIÄ ÄIÄ. Oikeasti vaikuttaa vajaimmalta debiilijanarilta miesmuistiin.
Tero saatana, s'olet gay!
Onko pakko tulla niin myöhään.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tän vuoden (ja oikeastaan koko BB-historian) ilmiselvä inhokki (horoperse-Cheryllin lisäksi) on kyllä melkoisella ylivoimalla Risto. Vitun Teräsbetoni-apina ÄIÄ ÄIÄ ÄIÄ. Oikeasti vaikuttaa vajaimmalta debiilijanarilta miesmuistiin.
tähän kyllä sama. harmittaa vaan kun ei siellä oikein oo yhtään symppistä, tai ehkä hartsa.
jostain syystä myös niko ja marianne tuntuu välillä aavistuksen symppiksiltä, mutta osoittanee vain tän kauden tason. pakko silti katsoa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Eli selvää vasemmistonuoriainesta!
mut se ei oo joensuusta ja tosikko?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
liityin tänään turun vas.opiskeljoihin kun niillä on siistei leffailtoi -späm.
bb:tä en oo nähny vasta ku viis minsaa tänä vuonna
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mä en oikein voi katsoa kun pieni sisäinen Pol Pot hermostuu.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no nyt on 24/7 hommattu. hyvin menee.
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
WANHA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
en kattonu
Asteikolla 1-10 kuinkahan paljon sitä parin vuoden takaista (raiskaaja-)Mikaa vituttaa kun se ei ole tänä vuonna tuolla vaan olikin aiemmin
NO NYTKYLLÄ
ehkä raskainta tossa oli se jonkun heittämä lausahdus: "ei tänne ihan kuka tahansa päässyt, siellä on syy miks me päästiin tänne."
olis siistiä, jos noi tyypit harrastais rehellistä itsekritiikkiä ja tajuaisivat, että ehkä heidän julmettu kännisekoilu+nakuilu -vietti ja yleinen huomionkipeys saattiaisi olla syynä ohjelmaan joutumiseen.
to-del-la heviä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
jonkinlaista myötähäpeää tuo kyllä aiheutti. hienoa viihdettä!