You are not logged in.
Kun nyt perustettiin kymmenen vuotta vanhalle paikalliselle bändille otsikko, niin miksei tänhetkisellekin. Sellasta pakanallista folkkia, edelliset julkaisut ovat olleet lähinnä improvisoituja instrumentaaleja, mutta daven vokaalit sopivat hemmetin hyvin tähän uuteen materiaaliin ja biisit ovat ihan biisejä! suurimmalta osin ainakin
Arvostelu
Uusin levy hetken tässä ylhäällä, levyjä voin vaikka hankkia suoraan bändiltä suomentuotaviksi jos innostusta on, ja miksei olisi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mulla on näiltä kolme cdr-julkaisua ja uusi (eka oikea cd) on tilauksessa. kyllähän nää juu... ja sivuprojektejakin vissiin piisaa, niistä mielenkiintoisin on ehkä the magickal folk of the faraway tree, joka tekee semmosta jännää folkkia.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja WEAPONS OF MASS DESTRUCTION jonka cdr mulla on, improv-rokkilivelevy lol apua
mahdottoman joviaalia porukkaa tään bändin heput
ja WEAPONS OF MASS DESTRUCTION jonka cdr mulla on, improv-rokkilivelevy lol apua
mullaki on semmonen. ja sit bible-studien splitti team discovery channelin kanssa, siinäkin varmaan samoja heppuja.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja sanotaan nyt, että vaikka tykkäänkin levyllä enemmän näistä biisimeiningeistä, on nää keikalla improilleissaan aina vaan hienoja
viimeksi taidekaleerissa dave veti taidokasta itämaista chant-tyyppistä laulua (lue - karismaattista ja aidonkuuloista, ei sellaista räpellysyrittämistä. vaikka hyvällä maullahan täntyyliset bändit kai yleensä vetää? kuten esimerkiksi se pekko käppi) ja bändi oli sen verran laaja että pystyivät pitämään hyvän rummutus-kitarointi-saksofonimetakan yllä vaikka porukat olivat hakkailemassa roskakoreja pää tutkimassa tämän sisältöjä ja repimässä muutenkin kaikki mahdolliset äänet irti rekvisiitasta...
lienee jo sovittu että kun tuut suomeen niin tuot noi mukana?
lienee jo sovittu että kun tuut suomeen niin tuot noi mukana?
joo, toki pitää järjestellä sitten joskus kun planeetat ovat sopivan harmonisessa muodostelmassa napapiirin yllä
tää levy paranee koko ajan kuuntelussa, kuunnelkaas ainaki te folkkikampelat!
tykkään tän levyn merellisyydestä. kovin harvat levyt ovat merellisiä!
ihan varmasti äsken joku koralli piippas. osaako korallit piipata?
Piippu pois.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
eiku musiikki pois, pelkäsin etten muista kohta että pitää lähteä pois (yli)töistä
mitäs en tekisi primaveran takia? no kaiken muun jätän tekemättä mutta vähän joutuu ylislaavioimaan, nuuh nuuh
[quote:5af03728b3="babriga"]eiku musiikki pois, pelkäsin etten muista kohta että pitää lähteä pois (yli)töistä
mitäs en tekisi primaveran takia? no kaiken muun jätän tekemättä mutta vähän joutuu ylislaavioimaan, nuuh nuuh[/quote:5af03728b3]
ralf tangentilla nämä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
uusintajulkaisu laatumerkki barl firellä:
United Bible Studies - Stations of the Sun, Transits of the Moon
http://hidden-door.livejournal.com/6337.html
eli cdr edelleen mut hyvää musaa...
EDIT: pannan linqqi vielä levy-yhtiön sivuille:
http://homepages.tesco.net/~beautiful.d … ations.htm
kyllähän nää juu
smaa
This must be what jail / I will scratch
mandoliini ja laulu tuopi välillä aikas ihanasti mieleen magnetic fieldsin soittolaulannan, kivaa ja späm
babriga sä kun tiedät niin onko samaa porukkaa kans cosmic nanou -yhtyeessä? niiden levy oli ainakin tosi hyvä ja deserted villagen julkaisema.
enpä tiijjä, kun eivät taida olleet nanout aktiivisia ainakaan tän vuoden aikana. Lukeeko niitten levyssä että ketä siinä soitteleepi?
enpä tiijjä, kun eivät taida olleet nanout aktiivisia ainakaan tän vuoden aikana. Lukeeko niitten levyssä että ketä siinä soitteleepi?
ei kai, en mä muista.
spåm!
nostetaan suosikkitopicci jälleen ylös, tuolla tuore haastattelu:
http://www.dwacres.com/?q=node/160
jaksoin jopa vähän sieltä ja täältä.
EDIT: ja jos en vielä tainnut sanoa niin se näiden uusin cd on ihan yllättävän hyvä. sillee ihan oikeesti.
babriga sä kun tiedät niin onko samaa porukkaa kans cosmic nanou -yhtyeessä? niiden levy oli ainakin tosi hyvä ja deserted villagen julkaisema.
kysyin tota joskus taannoin Gavinilta, mutta en nyt muista mitä se vastasi kun olin kåpnish
tais se sanoo ainaki ite soittaneensa siinä...mut en oo varma
ulvikselle ja muille UBS-kompletisteille tiedoksi että menivät vahingossa laittamaan meitsille lähettämänsä "exklusiivisen" biisin eri nimellä myös toisaalle... ettei sit tartte yllättyä kun kuulee saman kahteen kertaan.
spÅm
noni, ens viikon torstaina seuraava keikka, gang gang dancen lämppärinä, suomalaisedustus on vahva yleisössä joten ehkä raporttia useasta suunnasta tiedossa
noni, ens viikon torstaina seuraava keikka, gang gang dancen lämppärinä, suomalaisedustus on vahva yleisössä joten ehkä raporttia useasta suunnasta tiedossa
Onx muude libbui viä?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:051fc749bd="babriga"]noni, ens viikon torstaina seuraava keikka, gang gang dancen lämppärinä, suomalaisedustus on vahva yleisössä joten ehkä raporttia useasta suunnasta tiedossa [/quote:051fc749bd]
Onx muude libbui viä?
Kyllä. Majoneesilla vai ilman?
No voih, mutta voit kuunnella niitä tuolta http://www.myspace.com/unitedbiblestudies , ostaa pari guinnesia alkosta ja ja kuvitella kuinka ihq ois
aika hyvät arviot sai tuore kolmituumanen... 10/10!
spåm!
Francois Hubert = ulvis
Tuolta http://www.last.fm/label/Deserted+Village/albums löytyy cosmic nanouta ja muita hyvii ladattavaksi. Pitääkin kuunnella onko E+S=B yhtä hyvä ku keikalla. Agitated Radio Pilot on ainaki hyvä,
Tuolta löytyy ARPinkin eepee ihan ladattavana http://www.rustedrail.com/arpdownload.html
Ja vielä UBS:n Gavinin ja noisejuttuja tekevän Andyn Toymonger-liveä http://ez8.ez-web-hosting.com/%7Ecosmic … dec-06.mp3
näiltä on kuulemma ilmestyny joku uus levy plplplpl