You are not logged in.
onks näille topikkia vielä?
legenda porskuttaa sitkeästi eteenpäin, ismo ja seppo taitaa olla melkein ainoat originaalit messissä. ai niin jenni, joka oli tosin hetken pois. ja kari
oli melkein alusta asti.
täytyy kyl sanoa että aika vaisusti on tämä kausi lähtenyt liikkeelle.
tosin sen uuden perheen kököily on takuuvarmaa viihdettä.
mutta kyllä tästä vielä noustaan!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu. Mutta mulle sanottiin kerran yhdessä koulun näytelmässä, että oltiin kuin Seppo ja Ulla
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
paskaa
En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c97175b5b1="Moronica"]En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö [/quote:c97175b5b1]
Original-castissa oli ainakin yks äärimmäisen tapaus. Oon unohtanut sen nimen, mutta sukunimi tais olla Salo. Mitä se tekee nykyään? Miks jätti näyttelemisen? Vai jättikö?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:659fd70c95="Moronica"]En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö [/quote:659fd70c95]
mut eihän kotikatu ja salkkarit oo samaa genree
ennustan että tästä tulee piiiiiiiiiitkä ketju ismo-remixeineen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:1be46415c4="Pope"][quote:1be46415c4="Moronica"]En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö [/quote:1be46415c4]
Original-castissa oli ainakin yks äärimmäisen tapaus. Oon unohtanut sen nimen, mutta sukunimi tais olla Salo. Mitä se tekee nykyään? Miks jätti näyttelemisen? Vai jättikö?[/quote:1be46415c4]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Katja_Vainio
Ei varmaan ollut sama , mutta tää tapaus siirtyi teatteripuolelle saipuaan kyllästyttyään.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:cce8f014dc="Pope"][quote:cce8f014dc="Moronica"]En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö [/quote:cce8f014dc]
Original-castissa oli ainakin yks äärimmäisen tapaus. Oon unohtanut sen nimen, mutta sukunimi tais olla Salo. Mitä se tekee nykyään? Miks jätti näyttelemisen? Vai jättikö?[/quote:cce8f014dc]
Tääki oli varmaan mun koulukaveri niin kun kaikki ne teininäyttelijät...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:ec4dc1c804="börjeslandet"][quote:ec4dc1c804="Pope"][quote:ec4dc1c804="Moronica"]En oo ikinä nähnyt varmaan edes yhteensä puolta jaksoa. Sen perusteella on vaikuttanut jopa paskemmin käsikirjoitetulta kuin Kotikatu
smaa, vaikka originaali-castissa oli yks perhetuttujen tyttö [/quote:ec4dc1c804]
Original-castissa oli ainakin yks äärimmäisen tapaus. Oon unohtanut sen nimen, mutta sukunimi tais olla Salo. Mitä se tekee nykyään? Miks jätti näyttelemisen? Vai jättikö?[/quote:ec4dc1c804]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Katja_Vainio
Ei varmaan ollut sama , mutta tää tapaus siirtyi teatteripuolelle saipuaan kyllästyttyään.[/quote:ec4dc1c804]
Joo ei ollutkaan, eikä tainnu sittenkään se mun tarkottama olla kovin erikoinen. Oon tulossa vanhaks ku ei enää teni-iän suosikitkaan kelpaa 1999 nevö foget
Oon tainnu kattoa tätä huttua viimeks silloin, kun olin duunissa siinä. Eli siis 1998-2001. Eipä ole ikävä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:b9049483ef="tomitarmo"]Oon tainnu kattoa tätä huttua viimeks silloin, kun olin duunissa siinä. Eli siis 1998-2001. Eipä ole ikävä...
Moi Jasper Pääkkönen![/quote:b9049483ef]
Tää sarja on mun salainen pahe kaikessa huonoudessaan.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:e3c68504ff="tomitarmo"]Oon tainnu kattoa tätä huttua viimeks silloin, kun olin duunissa siinä. Eli siis 1998-2001. Eipä ole ikävä...
Moi Jasper Pääkkönen![/quote:e3c68504ff]
Voisin muuten kuvitella, että Jasperin suhtautuminen sarjaan on tätä nykyä about samanlainen...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Absoluuttista nerokkuutta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Seppo & Ismo-spinoffia odotellessa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
1. kausi : PASKAA
2. kausi : PASKAA
3. kausi : PASKAA
4. kausi : PASKAA
5. kausi : PASKAA
6. kausi : PASKAA
7. kausi : PASKAA
8. kausi : PASKAA
9. kausi : PASKAA
10. kausi : PASKAA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Youtuben salkkarihassuttelut ovat kyllä väsyneintä mukahassuttelupaskaa miesmuistiin. Koko sarjalle ja sen synnyttämille ilmiöille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Näkiks Ulvis tai Hantta tän päivän salkkareita?? Supon ja Ismon ohjelmaformaatille koiranspermarockkia syöksevä "Siitä" remixejä niinkuin olisi jo!
bzort glorf bööth
en nähny, kerroppa lisää
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tämmöstä
en jaksa ihan nyt kävästä kattoamssa, et mikä nuista on se oikea.
bzort glorf bööth
Susan Ruusunen Salkkareihin! :grinni::peuk:
Ei sarja siitä ainakaan voi huonontua, kun viime aikoina on sarjassa pyörinyt samaan aikaan kaksi Scandinavian hunksiakin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:886fd52c3d="psykokarkki"]Susan Ruusunen Salkkareihin! :grinni::peuk:
Ei sarja siitä ainakaan voi huonontua, kun viime aikoina on sarjassa pyörinyt samaan aikaan kaksi Scandinavian hunksiakin..[/quote:886fd52c3d]
ja simo silmukin tulossa tai menossa, ei voi tietää kun en oo pariin viikkon nähnyt vissiin yhtään jaksoa
Allekirjoitin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eeb30efb32="Prakk"]
Ismon seksihuone! [/quote:eeb30efb32]
mikäs oli se miksi jossa oli jotain että "liian harva ihminen tajuaa hypätä sillalta alas"
se oli hyvä, heh
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:10eb3b459f="Ulvis"]Salatut elämät on aivan sairaan hyvä sarja. DVD-boxina kun julkaisisivat 2004-2005 ja 2007--> niin kyllä kelpaisi. Vanha kaarti pistää todella lujaa haisemaan jaksosta toiseen. Osalla menee tarkoituksellinen ylinäyttely ja hulinointi totaalisen ohi. Ismon ja Sepon kemiassa on aivan mieletöntä taikaa. Salatut elämät ei ole koskaan valmis ja se tulee vaan hyväksyä. Näyttelijöillä menee aikansa kunnes ne saadaan ajettua sisään systeemiin. Noi jatkuvasti lisääntyvät ja vaihtuvat kakaranäyttelijät toki häiritsevät, niihin sietäisi panostaa. Elekieli ja puhe on aivan tuhannen vammaista. Myös nuo julkkisvierailut on lähinnä tahattoman koomisia tai todella surullisia. Ne ei osaa ottaa telkkaria haltuunsa. Johanna Rauniolla tökkii allekirjoittaneen mielestä vieläkin.
Salatut elämät on lopulta Ismo Laitelan kasvutarina. Kovero on ladannut hahmoonsa käsittämättömän tunneskaalan. Pientä Homer Simpson-efektiäkin on toki viime vuosina ollut ilmassa. Niksi-Ismoilun ja yleisen kujeilun vastapainona ei näytetä niitä repiviä hetkiä, kun Ismo kyyneleet silmissä seuraa syöpään kuolevaa tytärtään istuttamassa puuta. Tai ehkä kaikki sen tekeminen katsotaan jo valmiiksi koomisessa valossa ja viimeistään youtube-remixeillä muutetaan riipaisevakin kohtaus hauskaksi (rakastan niitä remixejä, luojan kiitos en ole huumorintajultani ikinä tyylikäs). Joka tapauksessa Ismo Laitela on suomalaisen televisiohistorian suurimpia mestariteoksia. Tämä tulee tietysti leimaamaan Esko Koveroa koko loppuelämän ajan, mutta toivon että se itsekin hiffaa luoneensa jotain unohtumatonta.[/quote:10eb3b459f]
Täydellisesti kiteytetty myös oma näkemykseni sarjasta.