You are not logged in.
No uu huomenna ois Mohel. Olihan se huomenna?
eilen kai oli. kommentteja?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:0c2c48f586="jookcha"]No uu huomenna ois Mohel. Olihan se huomenna?
eilen kai oli. kommentteja?[/quote:0c2c48f586]
"Ihan kiva". Viimeks oon nähny Mohelin niitten ekalla keikalla Forum Boxissa ja siitä keikasta tykkäsin enemmän. Tää keikka oli jotenkin enemmän jazz. Kirjan alakerta oli kyllä tosi pieni paikka.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
joo, eipä kyllä ollut kovin metakkaa, mutta ihan hyvä silti.
viimeisenä soittanut NAZCA oli muuten varsin mainiota gootti(??)poppista, voisi mennä katsomaan uudestaankin jos keikkailisivat ahkerammin.
kirjan baari oli myös todella mukava yllätys, vaikka tosiaan turhan pieni.
Olin sikakalliilla Cardigans-keikalla ja olipa pelkkää parhuutta, minus liian aikuinen ja tyhmästi käyttäytyvä yleisö. Nina Persson on joku maailman kuumin nainen ja Cardigansilla on ehkä miljoona maailman ihaninta pop-biisiä. Ja vikana biisinä Communication <3
Et silleen. Tänään sitten takaisin arkeen ja flunssaisena vuoritalon noisesymposiumiin. Tervehditään jos nähdään duuds!
Mangojauhe goddamn.
Olin sikakalliilla Cardigans-keikalla ja olipa pelkkää parhuutta, minus liian aikuinen ja tyhmästi käyttäytyvä yleisö.
Duunikaveri oli ollut katsomassa Danko Jonesia ja sitten siinä vähän heilunut fiilareissa. Tavastialta poistuessaan duunikaveri oli kuullut heiluntapaikan lähistöllä olleen pariskunnan puhuneen, että "onneksi se yksi lähti siitä pois niin tuli rauhallisempaa".
Tyypit menee rokkikeikalle hakemaan rauhallisuutta?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:075ad94b60]VADELMA KLUBI ESITTÄÄ:
OCTOPUS SYNG ALIVE
MANOGURGEIL
+
VJ:NÄ RANDOM DOCTORS
DJ:NÄ HUMANOID & CRAZYEAR
TIISTAI 4.4.2006 KUUDESLINJA, HELSINKI
LIPUT 4 EUROA (+ NARIKKA)
ALKAEN KELLO 21.00
http://www.vadelma.org
http://vadelma.org/klubi/tulevat.htm[/quote:075ad94b60]
ja muistutuksena vielä että perjantaina joose keskitalon levynjulkkarit kirjalla, mukana menossa myös sami kukka eli vähän niinq potlatch-perjantai ilman islajaa ja ja ja jatsia.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja muistutuksena vielä että perjantaina joose keskitalon levynjulkkarit kirjalla, mukana menossa myös sami kukka eli vähän niinq potlatch-perjantai ilman islajaa ja ja ja jatsia.
Joo, tonne vois mennä. Kirjastahan on tulossa ihan kantapaikka. Mikäs siinä jos musiikki on hyvää ja paikka kiva.
Ja tv-resistori olis Tavastialla oliks se nyt lauantaina. En kyllä tiedä jaksaako. Soittaisivat vaikka kuudennella linjalla mieluummin.
Ja tv-resistori olis Tavastialla oliks se nyt lauantaina. En kyllä tiedä jaksaako. Soittaisivat vaikka kuudennella linjalla mieluummin.
smaa
tietääks joku mihin aikaan soitto sit alkaa, mikä se englannin poniklubi (jossain näin vertailuja new orderiin yms) ja onx noi kuningasklubit aina täynnä ja loppuunmyyty tai jotai?
[quote:5ac4bb9e8f="forssto"]Kunkkuklubit tapaavat kyllä olla loppuunmyytyjä, eli kandee tulla ajoissa.
Etenkin siksi, että meikäläinenkin on stagella. Tosin naamioituneena.[/quote:5ac4bb9e8f]
mielenkiintoista... eli ennakkolippua suosittelet? mut sit pitäis jo varmasti tietää ja oon vähän kahden vaiheilla... no mutta koskas soitto alkais, onko tietoa?
loppuunmyyty tavastia ei kyllä ihmeemmin houkuttele...
mielenkiintoista... eli ennakkolippua suosittelet? mut sit pitäis jo varmasti tietää ja oon vähän kahden vaiheilla... no mutta koskas soitto alkais, onko tietoa?
Soitto alkaa (Kuningasklubin promomatskun mukaan aikaisin!) joskus yhdentoista jälkeen. Mesta tulee kyllä täyteen, mutta jos tulee kymmenen tienoilla, niin pääsee kyllä sisään varmasti. 23-24 välillä alkaa olla jo hankalampaa.
[quote:2e026f5b31]loppuunmyyty tavastia ei kyllä ihmeemmin houkuttele...[/quote:2e026f5b31]
Etenkin kun se jengi on just sitä viimeisen päälle laittautunutta mainostoimistospedeä. UUUUUUH! NIIIN KOOOOOL! Hell-looks!
Tero saatana, s'olet gay!
Kunkkuklubit tapaavat kyllä olla loppuunmyytyjä, eli kandee tulla ajoissa.
Jaa. Ainakin Boys of Scandinavia & totaalispedebändi Tanskasta -iltaan saatiin lippuja vielä ovelta. Eikä tultu mitenkään ajoissa. En mitenkään jaksa uskoa, että Tv-Respa ja joku-vtun-poniklubi myy Tavastiaa täyteen oli Kuningas-lupi tai ei.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
sais oikeestaan olla loppuunmyyty ni ei tarttis miettiä... ei tosiaan innosta ilta mainostoimistospedejen seassa q en kuitenkaan haluis muuta ku tsekkailla respojen keikan. huhut kertoo myös jostain hippo-shousta, onks se respojen kanssa vai erikseen...?
päässä soi koko ajan numerolaulu ja ponilaulu. mut ehkä ne häippää ku pääsen kotiin kuunteleen killdozeria.
ja huomenna vois yrittää vääntäytyy sinne joosen levynjulkkareille, ei vaan sekään nyt hirveesti kiinnosta. plääh.
onx leposi muuten menossa tonne, tuli vaan mieleen se säästöposshippojuttu... ja tossa metrolehdessä on just auki sivu jossa on kuva sarvikuonosta (mäkin aina sotken ne).
tajunnanvirta-SPÅM!
Jaa. Ainakin Boys of Scandinavia & totaalispedebändi Tanskasta -iltaan saatiin lippuja vielä ovelta. Eikä tultu mitenkään ajoissa. En mitenkään jaksa uskoa, että Tv-Respa ja joku-vtun-poniklubi myy Tavastiaa täyteen oli Kuningas-lupi tai ei.
Viimeksi kyllä Regina ja vieläenempispedebändi Ruotsista vetivät mestan ihan tukkoon ja jotenkin minusta tuntui, että vaikka Regina toki on kuumaa hottia, niin kyllä siinä aika iso osa porukasta oli klubin takia tullut.
Voin olla väärässä.
sais oikeestaan olla loppuunmyyty ni ei tarttis miettiä... ei tosiaan innosta ilta mainostoimistospedejen seassa q en kuitenkaan haluis muuta ku tsekkailla respojen keikan. huhut kertoo myös jostain hippo-shousta, onks se respojen kanssa vai erikseen...?
Mistä ovat huhut hipposhowsta peräisin?
Mikä hippo? En tiedä mitään mistään hiposta? Jos siellä on joku hippo, niin MINÄ en ainakaan ole sen sisällä!
[quote:33a18b4ea9="forssto"]Mistä ovat huhut hipposhowsta peräisin?
Mikä hippo? En tiedä mitään mistään hiposta? Jos siellä on joku hippo, niin MINÄ en ainakaan ole sen sisällä![/quote:33a18b4ea9]
lol apua
[quote:e1dd2c6497="forssto"]Viimeksi kyllä Regina ja vieläenempispedebändi Ruotsista vetivät mestan ihan tukkoon ja jotenkin minusta tuntui, että vaikka Regina toki on kuumaa hottia, niin kyllä siinä aika iso osa porukasta oli klubin takia tullut.
Voin olla väärässä.[/quote:e1dd2c6497]
Vetävyydessä Regina > TV-Respat, väittäisin. Eikä nihkeät arvostelut uudesta levystä varmaan ole auttaneet TV-Respoja kunnon hipster-statuksen saavuttamisessa. Mutta lienee totta, että osa tulee vain klubin takia.
Vetävyydessä Regina > TV-Respat, väittäisin.
kuulin että rumban arvostelussa oli jotain että tv-respat on tämän vuoden regina... en oo ite tuota vielä lukenut mutta WTF????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote:317890b991="noiseidea"]Vetävyydessä Regina > TV-Respat, väittäisin.
kuulin että rumban arvostelussa oli jotain että tv-respat on tämän vuoden regina... en oo ite tuota vielä lukenut mutta WTF????????!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote:317890b991]
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
onx leposi muuten menossa tonne, tuli vaan mieleen se säästö
posshippojuttu... ja tossa metrolehdessä on just auki sivu jossa on kuva sarvikuonosta (mäkin aina sotken ne).
Joo oon mie menossa Tavastialle. Oon ostanu lipunkin ja kaikkee.
Syökö ne hipot porkkanaa? Voisin kokeilla viikonloppuna.
Plain Ride tais olla kuudennella linjalla ens torstaina. Voisi yrittää.
[quote:cda2e29e7f="jookcha"]Plain Ride tais olla kuudennella linjalla ens torstaina. Voisi yrittää.
Kotisivujen mukaan Plain FADE on keskiviikkona.[/quote:cda2e29e7f]
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta yllätyn edelleen aina kun käy ilmi, että nuo ovat kaksi eri bändiä.
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta yllätyn edelleen aina kun käy ilmi, että nuo ovat kaksi eri bändiä.
Niissä on yksi vissi ero: Fade on kamala, Ride on mahtava.
kuningasklubin aikataulu huomenna:
[quote:4356f08b8e]Ovet auki 21.00
TV-Resistori 22.30->
DJ-muzaa
New Young Pony Club 23.45->
DJ´t Aleks Duplee, Fog& Urho Tulitukka
Jatkoille 04.00[/quote:4356f08b8e]
[quote:73111c0d9c="jookcha"]Plain Ride tais olla kuudennella linjalla ens torstaina. Voisi yrittää.
Kotisivujen mukaan Plain FADE on keskiviikkona.
Torstaina RADIOPUHELIMET![/quote:73111c0d9c]
No voi helvetti oisinkohan lukenu NYTistä väärin kun aamulla nopeesti vilkasin. Toihan ois aika kauheeta kun odottaa saavansa Ridea mutta tuleekin Fadea. Hyvällä lykyllä tänään tullu postissa Oh The Flow. Spåmmmm.
Eikös kukaan ollut perjantaina Kirjassa? Itse olin ja ei voi kyllä kuin ylistää Joose Keskitalon ja yhtyeensä esitystä. Osasin toki odottaa hienoja biisejä, mutta jostain syystä kuvittelin Joosen toimivan paremmin soolona. No, olin väärässä. Bändi soitti erittäin hienosti ja ainakin minuun upposivat parhaiten lämpimälle ja iskelmälliselle bändisoundille perustuneet biisit. Tuohon kun lisätään vielä Joosen sympaattiset välispiikit, bändin tyylikäs pukukoodi ja Kirjan vähän pysähtynyt tunnelma niin kokonaisuus oli varsin täydellinen.
Biiseistä tunsin lähinnä ekan levyn materiaalia, joista ehkä paras yksittäinen esitys oli rokkikäsittelyn saanut Luoja auta. Ilmeisesti uuden levyn biisejä tuli aika paljon. Kuulostivat hyvältä mutta levy jäi käteisen puutteessa ostamatta. Pitää kyllä laittaa hankintaan.
Illan aloittanut Sami Kukka oli ehkä vähän liiaksi rippileirigospelia että olisin jaksanut ajatuksella kuunnella.
joo, olin kirjalla, hieno meininki, joose rulettaa!