You are not logged in.
Noniin tehdääs nyt näillekin topikki kun julkaisevat kohta tuon ensimmäisen kokopitkänsä!
Mä tykkään kyllä kovasti. Nuoria söpöjä poikia, jotka soittaa rokkia kovaa! Toimii!
Toi yks biisi kuulostaa vähä Oasikselta jollain tavoin ja sit Päivi sano eilen, et tuli mieleen Primal Scream vähä ja sit jotku on verranneet The Jesus And Mary Chainiin vähä ja sit emmä tiiä helvetin hyvää musaa jpp!
Eilinen keikka ei ollut ihan niin tosi hyvä ku esim. keväällä Lepakkomiehessä, joka taas oli ihan tajuttoman parasta! Soittivat myös vähän lyhyemmän setin.
Nii sit mä ostin eilen ton levyn ku Ilkka lainasi rahaa ja oon nyt kuunnellut aika monta kertaa sen tässä läpi ehkä jotai 6 kertaa ainaki! On tää kyllä tosi hyvä. 9 biisiä, 44min tai jotain tollasta.
26.9. levynjulkkarit Bellyssä ja sit nää soittaa kans 17.10. tavastialla Pistepirkkojen ja sit sen kolmannen bändin Goodnight Monstersko se nyt oli, ni sen kaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voi vittu olipa paska aloitusviesti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
laitoin myspacesta soimaan kappaleen nimeltä sick city ja tämä kuulostaa minun korvaani pelkältä oasis-plagiaatilta. sori. onhan näillä vähän tällanen huuruisempi meininki ja silleen mut vois nyt joku roti olla ton laulusaundin kanssa
No se onki about ainut missä tota Oasista on havaittavissa. Sääli sinänsä.
Tää biisi ei jostain syystä mahtunut levylle :confused::peuk:
No joo enpä tiiä onhan tällä levyllä paljon parempaakin matskua.
Se toinen biisi myspacessa oli kyllä ihan Spacemen 3:tä ilman herskaa (laimennettua?) - tuntuu se alkuaikojen todella meluisa räminä hiipuneen hieman, muistan keikan kuudennella vuosi sitten keväällä ja se kyllä potki ihan vitusti. Hyvä silti koska kaikki mitä voi kytkeä Spacemen 3:n millään tavalla ei voi olla huonoa. Uskon tämän ajatuksen olevan luonnonlain peruspilareita
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Eeto ne, aiemmin puhuttiin Mudhoneysta tässä yhteydessä, nyt Oasiksesta ja brittibändeistä. Mikä meni vikaan? Eiq siis eihän mainituissa bändeissä mitään vikaa, mutta noita brittiplagiaatteja on nähty jo ihan tarpeeksi suomemmaalla, koska jenkkivaikutteisia?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Koska jenkkivaikutteisia?
Eiköhän näilläkin noita jenkkivaikutteita riitä.
[quote:34c2dc2741="Jean-Babtiste"]Koska jenkkivaikutteisia?
Eiköhän näilläkin noita jenkkivaikutteita riitä.[/quote:34c2dc2741]
Mut ei enää mainittavaksi asti?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
No mä nyt vaan spämmäsin hätäsesti tähän jotain, että saatiin ketju bändille.
Mitähän tähän nyt uskaltaisi arvailla. Kyllä noissa biiseissä selkeesti kuuluu sellanen jonkinlainen New York Noise-vaikutteinen juttu tai emmä tiiä nolaankohan mä nyt itseni ihan täysin näillä jutuilla
Samanlaisia juttuja ku esim. A Place To Bury Strangersilla, mut ei kuitenkaan ihan just sitä! Ja näiden vaikutteet on varmaan jossai snadisti vanhemmassa matskussa. Tai miksei ois vaikka toikin bändi messissä kun vähän samaa juttua tekevät.
Ja tältä kuulostavia bändejä ei todellakaan ole tullut liikaa Suomesta tai jos on, ni miks mä oon kuullut vain muutamasta.
Mä tykkään näistä kovasti, mutta muistan keikalla ajatelleeni, että täähän on IHAN kuin Black Rebel Motorcycle Club. Kyllähän tuossa toki Oasista ja Stone Rosesiakin on havaittavissa.
kuitenkin bändille. Ois kiva kuulla koko levy.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
oasis mainittu eli PASKAA
Yleensä kyllä noin. Yhen timangisen keikan nähny Joensuulta, mut noi sen jälkeiset Oasis ja Stone Roses vertaukset vähän hämäävät :?
E: ei kyl viitti ihan sokkona levyä hankkia, pitää kuulostella ekaks.
organizing the boy scouts for murder is wrong
koska jenkkivaikutteisia?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
E: ei kyl viitti ihan sokkona levyä hankkia, pitää kuulostella ekaks.
kuulin yhden biisin radiosta. kuulosti kyl pirun hyvältä. hyvää huurua saundissa, melkein jamc tuli mieleen.
[quote:907f9b2a71="janne m."]E: ei kyl viitti ihan sokkona levyä hankkia, pitää kuulostella ekaks.
kuulin yhden biisin radiosta. kuulosti kyl pirun hyvältä. hyvää huurua saundissa, melkein jamc tuli mieleen.[/quote:907f9b2a71]
smaa. seuraan mielenkiinnolla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eeto ne
että mitenkä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:3605437be4="Jean-Babtiste"]Eeto ne
että mitenkä [/quote:3605437be4]
Toi on varmaan sitä japania.
[quote:72a1277118="shanks"]oasis mainittu eli PASKAA
Yleensä kyllä noin. Yhen timangisen keikan nähny Joensuulta, mut noi sen jälkeiset Manna-yhteydet vähän hämäävät :?
E: ei kyl viitti ihan sokkona levyä hankkia, pitää kuulostella ekaks.[/quote:72a1277118]
Korjasin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hyvin toimii kyl. Bändin levy valittu Radio Noisen kuukauden debyytiksi. Pojat tulevat vierailemaan Värinään 23.9.
Sent from my iPhone 16
Mainitsinko jo, että ajaisin?
Joensuu 1685 - luoteisterritorion punaniskamettäläisistä mukalädidandykeikistelijöiksi Oon vissiin jossain vaiheessa käsittänyt jotain väärin
Kyl mää voisin hrmis sen levyn tsekata netitse, täältä sitä ei kuitenkaan varmaan saa. CRI ja Propagandalevyjä on kyl kaikis punkkishopeis.
Joo vähän tässä häirii se selkäytimestä lähtevä 'spot-teh-infulense'-peli joka aktivoituu aina kun rupeaa muuna kuin taustasurinana kuuntelemaan. Sanat on ihan puhdasta Spiritualizedia, urkubiisitkin monesti. Muut välittömät vaikutteet tulee jostain Spacemen 3/JAMC/Oasis/Translucent-levyn Mudhoney -akselilta. Vitosbiisissä mua taas huvittaa toi Tricky-artikulaatio
Mut joo, piristävä tuttavuus tässä kotomaan skenessä, enkä ny voi mitenkään väittää että tän tyylistä soppaa olisi ihan hirveästi tullut vastaan viime aikoina. Onko tää levy muuten suunniteltu vinyyliksi alunperin? Toi puolivälin jälkeinen Sick Cityn alku tulee jotenkin hirveän töksähtäen muuten hyvin biisitä toiseen liukuvan floun keskellä.
Lisäpointseja kans vitun hyvästä ja nonchalanttia auktoriteettia tihkuvasta lavapresenssistä
Pähkinäsaari 1323 nevö forget
Älä päästä painiks sitä
hieno bändi!
ja se lepakon keikka oli kyllä aika madness. ei kellään ois bootlegiä?
[quote:6a8010df16="yrr"]hieno bändi!
ja se lepakon keikka oli kyllä aika madness. ei kellään ois bootlegiä? [/quote:6a8010df16]
näin nää lepakossa jo joskus 1685
åhå hartsa-irkulla nämä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Aika usein on tullu otettua alkoholia Joensuun poikien kaa, ja käsittääkseni ne diggailee aika paljon vanhempaa musaa kuin mitä vaikutteita täällä on mainittu. Veikkaisin, että mm. VU, Rolling Stones, Bowie, Bruce Springsteen, Michael Jackson ja Tapio Rautavaara on näille jäbille huomattavasti tärkeämpiä juttuja kuin esim. Oasis. Mutta enpä mene vannomaan..
Täyspitkää en ole vielä kuullut. Jostain pitäis se hankkia pian.
Anyway, helvetin hyvä bändi, ja etenkin livenä. Tykkään.
Livenä tykkäsin, soundit, varsinkin kitara- olisi saanut olla kyllä tuhtimmat. Muuten meiningille kyllä ehdottomasti peukkua. En albumia ainakaan vielä kuitenkaan ostanut kun Sick City -seiska ei kauheasti vakuuttanut. Katellaan, keikalle toki vastaisuudessakin jos pääsen.
Livenä tykkäsin, soundit, varsinkin kitara- olisi saanut olla kyllä tuhtimmat. Muuten meiningille kyllä ehdottomasti peukkua. En albumia ainakaan vielä kuitenkaan ostanut kun Sick City -seiska ei kauheasti vakuuttanut. Katellaan, keikalle toki vastaisuudessakin jos pääsen.
Se seiska ei anna oikein sitä kuvaa, mitä tää touhu on levyllä vaikka Sick City onkin tässä.
Oon varmaan kuunnellut tätä levyä nyt kaks päivää ihan liikaa, mut on han tää tosi hyvä.
täältä sitä ei kuitenkaan varmaan saa.
shinjukun virginis tai hmv (en muista enää kumpi megaketju) oli ainakin kivasti suomilevyjä. ainakin fonalin koko distro kun itse kävin.