You are not logged in.
Tätä pitää hehkuttaa täälläkin, varsin menevää postpunk/rokki/garagea.
AMG taas selittää jotain...
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=am … kxu3taan7k
Extensive touring and critical acclaim for the album followed, and in the summer of 2004, the band began work on their second album, Celebration Castle, which was recorded by Steve Albini at his Electrical Audio studio in Chicago. The album was released in the spring of 2005; a few months earlier, Ian Adams parted ways with the band, and Brian Case signed on as the newest member of the Ponys.
ainakin tuo kannattaa ottaa kuunteluun. kellään kuulohavaintoja tuosta debystä?
eilisestä hesarista muuten...
Albinin maailma ei ole täydellinen
TAMPERE. Tamperelainen Sirkka Heino hankki Albinin aikoinaan päästäkseen hellimään jotakuta: "Minulle oli tullut avioero, ja äitikin kuoli."
...
Osa naapureista rakastaa Albinia, osa inhoaa. Ne, jotka rakastavat, inhoavat myös niitä, jotka eivät rakasta. Asenne-erimielisyyksiä esiintyy jopa perheiden sisällä.
Meni vähän aikaa ennen kuin tajusin artikkelin kertovan ruotsalaisista navettakissoista...
Muistan vieläkin tuon Albin-jutun
Bändiä sen sijaan en tunne
Älä päästä painiks sitä
bändi oli aika väsyttävä roskildessa hienon avauksensa jälkeen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tää on siis se rokki-ponys, joka pakotti sen toisen ponysin (joka levytti time-lagille) muuttamaan nimensä? whateva, en oo kuullu kumpaakaan...
ratsasta mun ponilla... spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
bändi oli aika väsyttävä roskildessa hienon avauksensa jälkeen
Bändi oli UMPIPASKA Roskildessa. Siitä sekunnista asti kun lavalle marssivat.
Etenkin se vokalisti, joka kuvitteli, että John Cale -henkiset aurinkolasit tekevät John Calen.
Tero saatana, s'olet gay!
RIDE THE WHITE PONY
joo, umpipaskaksi asti en uskalla tuota keikkaa uskalla haukkua kun en oikein loppuun asti jaksanut tuota keikkaa - mielenkiinnolle löytyy aina muitakin kohteita ku tylsät keikat. mutta hyvin mahdollista tuokin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!