You are not logged in.
Voe vittu. Taas on puoli kämppää levyhyllyn orjana. Saatana näiden fyysisten tallenteiden kanssa. Vähän sama fiilis varmaan tulisi siitä, jos tietokoneiden kovalevyt olisivat tallennuskapasiteetin mukaan kasvattaneet kokoaan samassa suhteessa ja nykyinen 500 gigan kovalevy olisi n. 250 kertaa mun vanhan 2-gigaisen kovalevyn kokoinen ja veisi siis about tän työpöydän verran mun huoneesta.
kai sulla on kovalevyt aakkosjärjestyksessä!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
10" ja 12" Aakkosittain
7" Kronologisesti
CD:t aivan miten sattuu
Sinkut ja muut formaatit kasassa nurkassa
Alkaa olee tila lobbu tosta levyhyllystä. Eli joko laitettava paskimmat pois tai hommattava uus hylleba.
Aakkosjärjestys esittäjissä ja jokaisella esittäjällä kronologinen. Mun mielestä helpoin, ainakin "minne nyt missäkin järjestyksessä mahtuvat"-järjestykseen verrattuna. Joskus 2004 löysin sitten Bum Ticklyn Happy Sadin cd:n peilikaapin päältä ja päätin vaihtaa nykyiseen muotoon.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
vois laittaa scooterin levyt kronologiseen järjestykseen ja viedä muut levyt divariin.
[quote:c23f76c56a="silvawhale"]vois laittaa scooterin levyt kronologiseen järjestykseen ja viedä muut levyt divariin. [/quote:c23f76c56a]
Miten sä pistät ajattomat levyt kronologiseen järkkään, homo?
sorry, ei ehdi lukee koska mä oon RAVING I'M RAVING!!!
^ ahaa, no nyt mää ymmärrän, miks jengi jaksaa luetteloida ja listailla ja luokitella levykokoelmiaan...
Kohta viidesosa levyistä listattu muusikoiden.netiin...
Miks just sinne? Säilyykö mnet ikuisesti?
[quote:63ae6a1486="stratum"]Kohta viidesosa levyistä listattu muusikoiden.netiin...[/quote:63ae6a1486]
Miks just sinne? Säilyykö mnet ikuisesti?
Enpä ole noin pitkälle miettinyt. Tuota on käteväpi pyöritellä kuin jotain Excel-listaa, jota toki myös pidän yllä.
Jep ja tuolta saa ainaki musta ihan kätevän listan tulostettua..
Jaa. Mä jaksoin vaan listata puutelistan eli kasetilla olevat. Ehkä sitä kerran jaksaiskin, mutta ei taatusti jaksa päivittää sitä enää.
Ikeastan joskus reilu viis vuotta sitte ostettu levyhylly täynnä. Ei näytä olevan samanlaisia enää myynnissäkään, joten pitää keksiä jostain joku toinen.
Jaa. Mä jaksoin vaan listata puutelistan eli kasetilla olevat. Ehkä sitä kerran jaksaiskin, mutta ei taatusti jaksa päivittää sitä enää.
Oikeastaan voisikin luetteloida ne levyt. Viime aikoina on varsinkin tuo vinyylipuolen muisti osoittanut lakkoilun merkkejä.
t. Kahden Only Onesin Liven lp-omistaja
Aakkosjärjestys onkin näköjään yhä muuton jäljiltä muisto vain
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mulla on vinyylihylly paisunut liitoksistaan. Viimeksi kuunnellut n. 20-30 levyä ovat hyllyn edessä lattialla, sitten sitä ennen kuunnellut levyt kahdessa 6-7 levyn pinossa niiden muiden aakkosjärjestyksessä olevien levyjen päällä, jotka mahtuvat hyllyyn. Yhä vaikeampaa ottaa hyllystä levy, ja laittaa aikaisimmin viimeksi kuunneltu hyllyyn tilalle aakkosjärjestykseen oikealle paikalleen. Ja toki olen vielä pedanttisen tarkka siitä, että ei aakkosjärjestyksessä olevat viimeksi kuunnellut levyt pysyvät siinä järjestyksessä, jossa olen niitä kuunnellut.
Eli jos nappaan nyt hyllystä aakkosjärjestyksessä olevista levyistä jonkun levyn kuunteluun, enkä kuuntele sitä sitten pitkään aikaan, se siirtyy ensin hyllyn edessä jonon edestä sen hännille, sitten oikealle puolelle pieneen kasaan päällimmäiseksi, jatkaen matkaansa alimmaiseksi ja siitä sitten vasemman puoleiseen pieneen kasaan päällimmäiseksi jatkaen matkaansa alimmaiseksi, päätyen lopulta takaisin hyllyyn aakkosjärjestyksessä olevien joukkoon.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
t. Kahden Only Onesin Liven lp-omistaja
omistan ainakin 2kpl beastie boysien debyyttiä ja MBValentinen "tremolo"-ep:tä...
juu ei sitä kaikkea voi muistaa...
[quote:e62fe105d0="Feggy"]t. Kahden Only Onesin Liven lp-omistaja[/quote:e62fe105d0]
omistan ainakin 2kpl beastie boysien debyyttiä ja MBValentinen "tremolo"-ep:tä...juu ei sitä kaikkea voi muistaa...
No ei niin, mutta muistin hankkineeni joskus tälläisen ohjelmankin. Eli kai sitä pitäis värkätä tietokanta ja kulkea pumaskan kanssa.
[quote:e7240f9c34="silvawhale"][quote:e7240f9c34="Feggy"]t. Kahden Only Onesin Liven lp-omistaja[/quote:e7240f9c34]
omistan ainakin 2kpl beastie boysien debyyttiä ja MBValentinen "tremolo"-ep:tä...juu ei sitä kaikkea voi muistaa...[/quote:e7240f9c34]
No ei niin, mutta muistin hankkineeni joskus tälläisen ohjelmankin. Eli kai sitä pitäis värkätä tietokanta ja kulkea pumaskan kanssa.
no, itse nyt en käytännössä koskaan osta mitään hinnakkaita keräilylevyjä joten ei ole iso vahinko. aina ne voi antaa tai myydä eteenpäin.
[quote:5528ee4bee="Moronica"]Aakkosjärjestys onkin näköjään yhä muuton jäljiltä muisto vain [/quote:5528ee4bee]
Järjestä. Soon kivaa.
Yleensä jos on ollut joku tentti tai deadline tulossa, vasta silloin nämä. Nyt etusijalla on ainakin eteisen maalaaminen...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
aloin jostain syystä järjestämään levyjä aakkosjärjestykseen. näyttääpä hylly rumalta kun ei oo impulset ja fonalit vierekkäin
Järjestäppä nopeasti takaisin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kyllä tällä mennään ainakin jonkin aikaa, oudolta näyttää mut näyttää et noita levyjä olis jotenkin enemmän
kyllä tällä mennään ainakin jonkin aikaa, oudolta näyttää mut näyttää et noita levyjä olis jotenkin enemmän
päässäs on outo