You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (13.09.2019 10:07)
No voi ny perse! Tuo keskiviikon peli olisi ollut täysin voitettavissa mutta ku ei niin ei, viimekauden muovitamu olis nuijinut artmedian ihan täysin kumoon!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Allez Standard de Liege!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
NYT VITTU TAMPERE SAATANA JATKOON! VOI HYVÄ JUMALA. Juventus olisi aika hienoa nähdä! Miksi pupeltaa? Homot. Koskas se toinen osa pelataan? Uskon kiimaan! Tahdon Tampereelle. Niin ja kyllähän sitä kerran vuodessa yksi ratkaiseva karsintapeli pitäisi nähdä.
Chelsea ja Zenit!
[quote:9c427dab91="shanks"][quote:9c427dab91="ginipoika"]Allez Standard de Liege!
[/quote:9c427dab91]
Varmaan ihan sympaattinen seura mut lupaan kyl paskoa kaikkien teiän päälle jos Poolin ulos kampeavat.
[/quote:9c427dab91]
Talteen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mä voisin kyllä paskoa teidän kaikkien päälle ihan huviksenikin
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:22f0924c30="leposi"]NYT VITTU TAMPERE SAATANA JATKOON! VOI HYVÄ JUMALA. Juventus olisi aika hienoa nähdä! Miksi pupeltaa? Homot. Koskas se toinen osa pelataan? Uskon kiimaan! Tahdon Tampereelle. Niin ja kyllähän sitä kerran vuodessa yksi ratkaiseva karsintapeli pitäisi nähdä.
[/quote:22f0924c30]
Off-topic, mutta tänään Leposilta on lähtenyt eri osa-alueille erinomaisia viestejä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Schalke - Atletico Madrid on varmasti kovin tänään arvotuista pareista. Arsulle ihan semimukava Twente, jonka pitäisi kyllä kaatua.
[quote:6df9e8447c="Joe Caligula"][quote:6df9e8447c="leposi"]NYT VITTU TAMPERE SAATANA JATKOON! VOI HYVÄ JUMALA. Juventus olisi aika hienoa nähdä! Miksi pupeltaa? Homot. Koskas se toinen osa pelataan? Uskon kiimaan! Tahdon Tampereelle. Niin ja kyllähän sitä kerran vuodessa yksi ratkaiseva karsintapeli pitäisi nähdä.
[/quote:6df9e8447c]
Off-topic, mutta tänään Leposilta on lähtenyt eri osa-alueille erinomaisia viestejä [/quote:6df9e8447c]
AaB-Kaunas -parille giganttinen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
AaB-Kaunas -parille giganttinen
jpp, röhönaurua suurseura Rangersille. Eivät pääse tällä kaudella edes UEFA Cuppiin.
Mukava nähä aina uutta väriäkin näissä karkeiloisa. Romanian mestari CFR Cluj, joka pääsee Romanian hyvän rankingsijoituksen takia suoraan lohkovaiheeseen, on yksi jengeistä joka ei koskaan ole pelannut CL:aa. Intertotossa olivat käyneet pari kautta sitten joten Europelit eivät ihan uutta ole Cluj-Napocalaisille. Joukkue voitti viime keväänä mestataruuden ensimmäistä kertaa historiansa aikana ja rikkoi samalla 17 vuotta kestäneen Bukarestilaisjengien voittoputken. Miehistöä kun kattoo niin melkoinen muukalaislegioona on kysessä, sillä pelaajia on niin Argentiinasta, Brasiliasta kuin Portugalistakin. Muutama myös Norsunluurannikolta, Kanadasta ja Ranskasta. Romanialaisia ei hirveästi ringissä pyöri.
Eilen Kaunasin lisäksi Norjan Brann Bergen häviöstään huolimatta varmisti paikkansa kolmannelle ja ratkaisevalle karsintakierrokselle. Tänään sit lopu matsit ja tuon kolmannen karsintakierroksen pelithän alkavat jo ens viikolla.
[quote:48904dc87a="aqzu"]torstaiaamuna muoviseuran toimistolle hakeen Juve-peliin lippua..
eiq..[/quote:48904dc87a]
Otappa sitten mulleki
PUREN kaikkia, jos ihmettä ei tapahdu
Ei kai tässä voi muuta kuin nauraa.
Vituttaa silti.
joo, jos puolustus ei toimi ja hyökkäys ei saa maaleja sisään niin ei voi voittaa.
Huomenna Canal näyttää 3. karsintakierrokselta ottelun Twente-Arsenal. Voi tulla ihan jännä peli koska Arsulta on sairastuvalla Fabregas, Rosicky, Nasri, Diaby, Toure, Senderos ja Eduardo. Neljä ekaa muodostaa periaatteessa keskikentän ykkösmiehityksen. Huomenna pelaavat varmaan Walcott, Denilson, Ramsey ja kaikkien arsufanien suosikki Eboue.
Huomataan vielä, että BATE Borisov runnomassa oletettavasti ensimmäisenä valkovenäläisenä seurana lohkovaiheeseen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Huomataan vielä, että BATE Borisov runnomassa oletettavasti ensimmäisenä valkovenäläisenä seurana lohkovaiheeseen.
Tää on kyllä hienoa
Samoin eilinen Anorthosisin 3-0 -voitto Olympiakosista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No emmänytiiä, onhan se hienoa nähdä että pikkujengilläkin on ihan oikeat saumat päästä täräyttämään tonne lohkotasolle silloin tällöin. Kuuluu cup-formaatin luonteeseen, vähännniinq.
Älä päästä painiks sitä
Suomalaisseurojen kannalta toki houlestuttavaa, että nää samalla rankingtasolla tai alempana olevat maat saavat seurojaan jatkoon.
No tähän on syynä että Suomessa monesti väärä jengi pelaa karsinnoissa
Mut melkein vakavasti; valitettavan usein edellisvuoden mestari menettää pelaajiaan ja on heikompi joukkue lähtiessään karsimaan..
Niiku nyt Tampuli..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Joo toi on totta että mestaruuden voittanut jengi hajoaa. Tamu vuosimallia 2007 alkoi olla jo aikalailla maksimitasoinen joukkue suomen sarjaan, tosin eihän sieltä nyt lähtenyt kuin se yksi pelaaja mutku toinen lopetti ja tämä yksi pelaaja oli liigan paras viime kaudella niin onhan taas ihan varjo entisestä. Pysyn edelleen kannassani että Tamu '07 olisi kohdannut Juventuksen mutta Tamu '08 on vaarassa joutua karsimaan liigapaikasta.
Olipa melkoista puuhastelua Barcan viimeistelyt. Henrylla ekalla puoliajalla paikka, josta Arsenalissa taisi tehdä miltei joka kerta, nyt kuitenkin ohi. Bojanilla viimeisillä minuuteilla viidestä metristä aika täydellinen mesta, mutta yli. Sääli, että Wisla hyytyi lopussa, muuten pelasivat kyllä hyvän matsin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Fabregas on kuulemma käytettävissä huomisessa Twente-pelissä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
BATE Borisov ja Aalborg lohkoihin, yes. Jälkimmäisen vastustajakin oli peräti liettualainen, en muista että olisi sieltäkään aiemmin näin pitkälle kamppailtu.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
BATE Borisov ja Aalborg lohkoihin, yes. Jälkimmäisen vastustajakin oli peräti liettualainen, en muista että olisi sieltäkään aiemmin näin pitkälle kamppailtu.
Näille kyllä iso . Vielä kun Standard Liege saisi paikoistaan tehtyä maalin...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kyrpoksen Anorthosis jatkoon.
Alan pian nostella ykkössivulta erästä shanksin lupausta tällekin sivulle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Niin lähellä . Pool
Onneksi sentään Kyrposlaiset pääsivät jatkoon. Harmi ettei oikein muut pikkuseurat tiputtaneet suurempia ja perinteikkäämpiä UCL-jengejä.
Tässä kaikki joukkueet:
Manchester United
Chelsea
Liverpool
Barcelona
Arsenal
Lyon
Internazionale
Real Madrid
Bayern
PSV Eindhoven
Villarreal