You are not logged in.
Kiitos Falcons 2007-2008, hieno vuosi takana joka huipentui tietty nousuun karsintamatsin kautta. Tänään oli hyvät höntsät joissa kraakun syötöistä tehtiin monta upeaa maalia.
Nyt sitten uutta matoa koukkuun
Varikset komentavat
Päätin sellaista että käyn kokeilemassa Classicin kolmosjoukkueessa. Täytyy pistää puhelua. Putosivat viime kaudella kolmosesta neloseen.
Varikset komentavat
Muita vaihtoehtoja olisi sitten vitosesta noussut SC Pirkanmaa United, Urheiluseura Soolo(??), KOO-VEEn nelosjoukkue ja New Village Stones joilla tosin ei ole nettisivuja.
Soittorasiallakin on joukkue mutta se taitaa edelleen olla vain TKK:n oppilaille.
Valkkasin ykkösvaihtoehdoks ton Classicin kun niillä on kaks kertaa viikossa treenit eikä kumpikaan vuoro oo siellä yhessä paskahallissa. Tietty jos ei oma taso riitä tonne nii sit pitänee mennä höntsäämään vitoseen
Varikset komentavat
Jotain lappuja jakelivat ainakin eilein tuolla koululla jostain try-out-hommeleista et pari säbäjäbää olis hakusessa, oiskohan ollut just toi Soittorasia. Eikös niillä oo vaikka kuinka monta joukkuetta, ei kai ne kaikki pelaajat voi olla tuolta koululta? Voin kyllä lainata identiteettiä jos siitä on kiinni ja ainahan voi avoimeen yliopistoon ilmoittautua.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
kohta pitäs korkata duunipaikan höntsät ku parina edellisenä kertana jääny väliin taudin takia.
[quote:87d0a3efc7="kraakku"]koskas rotsisählyt??
Noiseidea on jossain panemassa, niin en tiiä kuka jaksais järkätä... Mä en ainakaan halua ottaa maksuvastuuta...[/quote:87d0a3efc7]
Katsellaan syksymmällä.
Tältä syksyltä säbät vielä korkkaamatta, menee vielä ensi viikko lasarettijoukoissa, mutta sitten alkaa. Himottaa kyllä jo kovasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kaks kertaa oon käyny paikallisten nelosdivarijengien höntsyissä. Oon vähän myöhässä kun sarjan alkamiseen on enää pari kolme viikkoa. Classicin kolmosjoukkue on kuulemma täynnä, mut käyn viel ens viikolla höntsäilemässä. Urheiluseura Soolon kaverit taas puhuivat että hyvin mahtuis ku tein ihan vitusti maaleja
Jalat ei oo kyl tällä viikolla toimineet ollenkaan, varmaa mökkiröpöttelyt painavat edelleen
Varikset komentavat
Ja kaks tuntii sitten o tullu yheltä Kangasalan joukkueelta mailia että tuu kokeilee ja jos haluisin ni huomenna ois kolme matsia suomen cuppia. Pitäis tosin ostaa 25e lisenssi ja olutpulloja on jo muutama korkattu, eli ei ehkä sinne
edit: näillä ois ens viikolla kahet treenit, vois tietty mennä koklaan.
Varikset komentavat
Kyllähän tässä kraakku vielä saadaan nelosdivariin hassuttelemaan vastustajia
Varikset komentavat
Kävin taas Soolon treeneissä ja pyysivät lauantaina harkkamatsiin ja ens viikolla kans treeneihin. Ainakin Areena-sarjaa tulee höntsättyä ens talvena ku yks näistä Soolon kavereista pyys tuleen toiseen joukkueeseen.
Tein toki neljä ja syötin pari
Hävittiin 7-6
Varikset komentavat
Kausi vieläkin avaamatta, mutta ensi viikolla räjähtää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eilen harkkamatsi, otettiin kuokkaan mut eipä meillä ollu ku kolme vaihtomiestä. Syötin meidän ainoan, ketjukaverit oisivat voineet kyl tehä pari lisääki mun tarjoiluista
Varikset komentavat
eilen harkkamatsi, otettiin kuokkaan mut eipä meillä ollu ku kolme vaihtomiestä. Syötin meidän ainoan, ketjukaverit oisivat voineet kyl tehä pari lisääki mun tarjoiluista
Nää sun jatkuvat "tarjoilut" alkaa kuulostaa yhtä uskottavilta kuin mun vastaavat.
mähän oon melkein maailmanluokan pelinavaaja
Varikset komentavat
[quote:2db8631c6b="kraakku"]mähän oon melkein maailmanluokan pelinavaaja
sama, joskin kokemusta ei ole ihan maailman huipulta[/quote:2db8631c6b]
Mulla on melkein kokemusta.
Nyt on kausi sitten avattu eilen treeneissä. Vähän nihkeää vielä, flunssan jälkimainingit ja urheilemattomuus painoi. Mutta kun saa vähän pelejä alle niin tästä se taas lähtee - mahdoton maalien sylkeminen siis.
Tän talven koitokset:
-vitosdivari
-Arena-sarja
-duunisarja
-mahdolliset starailut fopan duunijengissä
foppa mukaan rotsisählyihin! koskas järkätään??
Varikset komentavat
Tää kausi menee siis Urheiluseura Soolon riveissä. Sarjana 4. divisioona lohko 14. Joukkue vaikuttaa taidoiltaan aika keskinkertaiselta (en tosin oo nähny viel kaikkia pelaajia), joten tavoitteena vois olla sarjapaikan säilyttäminen ja saada joukkue pelaamaan hyvää sählyä. Näil on kai joku valmentajakin mut en oo sitäkään vielä nähnyt.
Samoin paikallista Spiral-liigaa tulee tahkottua jossain joukkueessa lupauduin mukaan mutta joukkueen nimeä ei ole vielä kerrottu
Varikset komentavat
Viikonloppuna oiskin sit tota Spiral-liigaa muutama matsi. Tänään oli ihan treenihöntsää. Vittu mä olin hyvä. Voitettiin helpohkosti ja olin joka kerran pallon saatuani todella vaarallinen. Taisin pistää joku viis häkkiä ja muutaman syötön siihen päälle Voitettiin muistaakseni 11-4.
Varikset komentavat
foppa mukaan rotsisählyihin! koskas järkätään??
Pitää blokata joku viikonloppu syksyllä. Katsellaan.
ootko noisetti ostanut jo lisenssin? ei ehkä kannata kumpaakaan versiota sporttiturvasta koska k2:n vakuutus on ihan pelkkää paskaa ja k1 taas aika kallis.
k1 maksaa 165e ja korvaa 8500 euroon asti ja omavastuu 100e
k2 maksaa 95e ja korvaa 1000 euroon asti ja omavastuu on myös 100. eli loukkaantumisen sattuessa hoitokulut pitäisi osua välille 200-1000e että tuosta olisi mitään merkittävää hyötyä.
tapiola tarjoaa sairauskuluvakuutusta joka sun kohdalla olisi n.110e ja tähän sitten ilmeisesti lisenssi päälle 25e = 135e. omavastuu 87e ja korvaa 53 000e asti. ei urheilulajirajoituksia.
[quote:f99d2dc3ca="tapiola"]Sairauskuluvakuutus lyhyesti
Vakuutus korvaa sairauden ja tapaturman hoidosta Suomessa aiheutuvia hoitokuluja, kuten yksityislääkärin palkkioita, lääkekuluja ja sairaalaan hoitopäivämaksuja.
Vakuutuksessa ei ole urheilurajoituksia, joten vakuutus sopii myös kilpaurheilua harrastavalle henkilölle.[/quote:f99d2dc3ca]
selvittelen tässä nyt onko tohon mikään koira haudattuna..
Varikset komentavat
en ite oo koskaan loukkaantunut sen vertaa että oisin tarvinnu lääkärin palveluita, mutta pistihän tuo miettimään että minkälaista hoitoa tuhannella eurolla oikein saa
ainoa mikä pisti vakuutuksen tuoteselosteessa silmään on se, ettei se korvaa fysioterapiaa mutta eipä noi liiton sporttiturvatkaan korvaa
Varikset komentavat
Ite maksan aina kalliimman lisenssin siltä varalta, että tulee jotain leikkauksia eteen. Seuraavien vuosien aikana kun noi riskit kuitenkin vain kasvaa. Siistiä olla tän ikäinen ja kuitenkin suht loukkaantumisaltis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Esim. jos jotain meneekin vähän enemmän vituilleen ja joutuu magneettikuvaukseen, niin siinä vaiheessa toi 65e kalliimpi lisenssi lämmittää aika paljon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Samoin paikallista Spiral-liigaa tulee tahkottua jossain joukkueessa
lupauduin mukaan mutta joukkueen nimeä ei ole vielä kerrottu
Joukkue on IK Stänbocken, sarjana Spiral-liigan lohko C. Joukkueesta en tiedä kuin yhden pelaajan ja vastustajista vain senverta ettei kolmosdivaria ylempänä saa pelata jos meinaa täällä höntsätä. Ja A-lohkoon oli ilmeisesti kerätty joukkueet joissa enempi lisenssipelaajia.
Lauantaina klo 12.00 starttaa, toivottavasti pelataan hyvää sählyä
Varikset komentavat
Esim. mulla tuli aika kalliiksi 06 talvella tuo nilkan murtuminen kun piti käydä monta kertaa eri kuvauksissa ja kiertää mestoja, et tarviiko leikata vai eikö jne. Jotain reilu tonni tuli laskua.
hrmis: mutta toi tapiolan sairauskuluvakuutushan korvaa halvemmalla paljon paremmin, mikäli siihen ei nyt jotain jujua ole piiloitettu.
lisenssi yht: 135e vrt 165
omavastuu: 86e vrt 100e
korvausraja: 53 000e vrt 8 500e
Varikset komentavat
normaalipainoiselle siis huomattavasti vähemmän vielä tuo, ei yhtään paha
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c6af9c9bcc="kraakku"]hrmis: mutta toi tapiolan sairauskuluvakuutushan korvaa halvemmalla paljon paremmin, mikäli siihen ei nyt jotain jujua ole piiloitettu.
lisenssi yht: 135e vrt 165
omavastuu: 86e vrt 100e
korvausraja: 53 000e vrt 8 500e[/quote:c6af9c9bcc]
No joo totta. Mikähän vakuutus mulla edes on Vois ottaa selvää.
vakutuusmaksuun vaikuttaa ikä ja sukupuoli (naisilla 65e kalliimpi, mitävit?)
Varikset komentavat