You are not logged in.
ensi viikolla vissiin alkaa tai jotai, jokos aloitetaan hypetys?
onks ketään foorumisteja menossa?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kick-off tosiaan ensi KE!
Kattotaan mitä tulloo. Viime kausi oli kyllä niin sensaatiomaisen KRÄP.
Ei niin että mä näitä seuraisin ikinä telkusta, mutta kyllä jotain spämmejä tulee luettuja. En muista mitään viime kaudesta, en voittajaa tai yhtään naamaa, joten varmaan oli aika paska meno
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Deittasin joskus yhtä hullua mimmiä joka haki ekaan suomen Big Brotheriin. Pääs haastatteluun, mut ei ohjelmaan. HARMI
Mangojauhe goddamn.
Mä ostin toissa vuonna mun Carharttin siistin talvitakkini BB-SAULILTA!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Kiima kasvaa
bzort glorf bööth
Tänäänkö se alkaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänäänkö se alkaa?
Joo, kohta pitäisi olla asukkaatkin selvillä.. Tosin ensimmäinen telkkarilähetys tulee vasta huomenna.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Esittelyjen perusteella ohjelmaan on taas hommattu porukka vatipäitä: edellisen kauden huonous taitaa taas toistua.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Jotenkin ensimmäisenä tulee mieleen, että ohjelmaan pyrkii pääasiassa vatipäitä.
Jotenkin ensimmäisenä tulee mieleen, että ohjelmaan pyrkii pääasiassa vatipäitä.
Toi on kyl totta, mut silti voi aina toivoa, jos ei muuta.
Onko joskus ollut BB-talo joka ei ollut täynnä vatipäitä?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Enpä kuule tiiä, mut lukaisin just läpi noi asukkaiden esittelyt
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Noo, ehkä mun muistini kultaa muistot.
Mä kirjotin kerran erään (tälläkin foorumilla ansioituneen ) herrasmiehen meiliosoitteen nimiosaan sukunimen kiireessä kiusallisesti pieleen: Koripää. Tiiä sit, miks tuo tuli just nyt mieleen... Tunnustuksissa tämä.
Mut joo, kaikanlaista soopaa saa tv:stä tulla, ei niitä tartte kattoa, mutta se mikä pistää vituttamaan yli äyräiden, on netti-iltapäivälehtien reaaliaikainen näiden paskaohjelmien seuraaminen. Esim nyt tämä BB, sehän ei ole edes alkanut vielä, ja nyt jo lehdet kirkuu yhden hyväkkään pois heittämisellä talosta. Ja tätä jatkuu vielä kolme kuukautta...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:579cb5dd11="Ylitarkastaja Tolonen"]Onko joskus ollut BB-talo joka ei ollut täynnä vatipäitä?
Mut joo, kaikanlaista soopaa saa tv:stä tulla, ei niitä tartte kattoa, mutta se mikä pistää vituttamaan yli äyräiden, on netti-iltapäivälehtien reaaliaikainen näiden paskaohjelmien seuraaminen. Esim nyt tämä BB, sehän ei ole edes alkanut vielä, ja nyt jo lehdet kirkuu yhden hyväkkään pois heittämisellä talosta. Ja tätä jatkuu vielä kolme kuukautta... [/quote:579cb5dd11]
Tuohan on sitä synergiaa..
Luin itsekin esittelyt
Ei varmaan tarvi telkkarista seurata tälläkään kaudella.
Kuinka monta promoottoria mahtuu BB-taloon?
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Mä kirjotin kerran erään (tälläkin foorumilla ansioituneen ) herrasmiehen meiliosoitteen nimiosaan sukunimen kiireessä kiusallisesti pieleen: Koripää. Tiiä sit, miks tuo tuli just nyt mieleen... Tunnustuksissa tämä.
on kuule niin yleinen kirjoitusasu toi että ei tarvi hävetä yhtään.. jotenkin ihan mahdoton nimi kirjoittaa oikein, selkeästi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Uuh mikä kattaus
[quote:422f260fc5]Harrin elämän suurin saavutus on miehen mukaan kolmevuotispäivä exän kanssa. Kymmenen vuoden kuluttua hän näkee itsensä parisuhteessa ja töissä vanhustenhoidossa. Mikäli rumpujensoittoa harrastava siviilipalvelusmies saisi olla päivän kuka tahansa, olisi hän nainen![/quote:422f260fc5]
Nikit tiskiin
[quote:c0f9f5e446="tomitarmo"]Mä kirjotin kerran erään (tälläkin foorumilla ansioituneen ) herrasmiehen meiliosoitteen nimiosaan sukunimen kiireessä kiusallisesti pieleen: Koripää. Tiiä sit, miks tuo tuli just nyt mieleen... Tunnustuksissa tämä.
on kuule niin yleinen kirjoitusasu toi että ei tarvi hävetä yhtään.. jotenkin ihan mahdoton nimi kirjoittaa oikein, selkeästi.[/quote:c0f9f5e446]
Huh...
Meidän rouva (joka on ihan fiksu ja silleen... ) muuten oli kuulevinaan sun nimen multa ekan kerran muodossa "Porkipää"... siis niinku porkypää. Tää tapahtui sillon ekan JS666-cdr:n ilmestymisen aikoihin, kun koitin selittää, että kuka tän taideteoksen takana luuraa.
Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min...
[quote:21048982ca="Ylitarkastaja Tolonen"]Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min... [/quote:21048982ca]
Juu oli. Piikki. Meikusta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:de17d9d141="silvawhale"][quote:de17d9d141="Ylitarkastaja Tolonen"]Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min... [/quote:de17d9d141]
Juu oli. Piikki. Meikusta.[/quote:de17d9d141]
memories... jotku jamit oli jumpparissa? yleisö "diggas"...
[quote:b028009d11="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:b028009d11="silvawhale"][quote:b028009d11="Ylitarkastaja Tolonen"]Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min... [/quote:b028009d11]
Juu oli. Piikki. Meikusta.[/quote:b028009d11]
memories... jotku jamit oli jumpparissa? yleisö "diggas"...[/quote:b028009d11]
jumppari, ach memories...
Ylitarkastaja, onko sulla käpylisäke vinossa? Tänään oli Hesarissa mielenkiintoista läppää migreenistä...
[quote:29739a170d="silvawhale"][quote:29739a170d="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:29739a170d="silvawhale"][quote:29739a170d="Ylitarkastaja Tolonen"]Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min... [/quote:29739a170d]
Juu oli. Piikki. Meikusta.[/quote:29739a170d]
memories... jotku jamit oli jumpparissa? yleisö "diggas"...[/quote:29739a170d]
Ylitarkastaja, onko sulla käpylisäke vinossa? Tänään oli Hesarissa mielenkiintoista läppää migreenistä...[/quote:29739a170d]
Luin netistä. En tiedä missä mun käpylisäke on, mutta aivot on kuvattu joskus 90-luvun lopulla.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:eefc498a77="silvawhale"][quote:eefc498a77="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:eefc498a77="silvawhale"][quote:eefc498a77="Ylitarkastaja Tolonen"]Silloin kun ekaa kertaa tapasin silvan noin 140 vuotta sitten, luulin eka että sukunimi oli Korpipalo.
olikos sulla joku hardcore-tason migreenilääkitys päällä tona iltana? luulin sua ihan huumeveikoksi ku viritit kitaraa jonku 25min... [/quote:eefc498a77]
Juu oli. Piikki. Meikusta.[/quote:eefc498a77]
memories... jotku jamit oli jumpparissa? yleisö "diggas"...[/quote:eefc498a77]
Ylitarkastaja, onko sulla käpylisäke vinossa? Tänään oli Hesarissa mielenkiintoista läppää migreenistä...[/quote:eefc498a77]
Toi oli joo, ja sattuneesta syystä se kiinnosti muakin...
Liian homogeenista aina vaan...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.