You are not logged in.
Generation Kill lähti hyvin liikkeelle. Vaikuttaa lupaavalta
Generation Kill lähti hyvin liikkeelle. Vaikuttaa lupaavalta
Kaveri on tota kauheasti kehunut. Pitää laittaa katseluun kun Wiret saa tsekattua pois alta.
>:{/
5 kulmaa kosmologiaan on kiinnostavin kotimainen ohjelma pitkään aikaan. Yle Areenasta löytyy, just nyt tsekkailen: http://www.yle.fi/java/areena/dispatche … te=1000000
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Shake-speare in on kyllä aina niin ihku, vaikka onkin ihan pöhkö ja kökkö
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Shake-speare in on kyllä aina niin ihku, vaikka onkin ihan pöhkö ja kökkö
smaa
tosin en katso/aio katsoa nyt, eikö se tänä viikonloppuna ollut tulossa?
[quote:20265e84a5="Pope"]Shake-speare in on kyllä aina niin ihku, vaikka onkin ihan pöhkö ja kökkö
smaa
tosin en katso/aio katsoa nyt, eikö se tänä viikonloppuna ollut tulossa?[/quote:20265e84a5]
NYT tulee
Kattelin Columbon ekan jakson. Oli hyvä, TIETENKIN. Spielbergin ohjaama...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
5 kulmaa kosmologiaan on kiinnostavin kotimainen ohjelma pitkään aikaan. Yle Areenasta löytyy, just nyt tsekkailen: http://www.yle.fi/java/areena/dispatche … te=1000000
ootkos Laatu lukenu Valtaojan kirjoja? Jos tuosta innostuit niin suosittelen ehdottomasti.
Torstaina lähtee Hill Street Blues
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Torstaina lähtee Hill Street Blues
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:1520ad4d4e="Katkennut petsari"]Torstaina lähtee Hill Street Blues
[/quote:1520ad4d4e]
Oho oho!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Shield
Lopussa saatiin kunnon draamaa. Jätti kyllä aika sanattomaksi..
[quote:aae8ffddcd="Acedia"]Shield
Lopussa saatiin kunnon draamaa. Jätti kyllä aika sanattomaksi.. [/quote:aae8ffddcd]
smaa
Kutoskausi alkaa jo ens maanantaina
This must be what jail / I will scratch
Kutoskausi alkaa jo ens maanantaina
Joo, piti heti tarkistaa ohjelmatiedoista jakson loputtua. Tuokin oli normaalia pitempi jakso, tajusin vasta äsken kun ihmettelin miten paljon kello on jo.
[quote:90698f6b41="DirtyBlueGene"][quote:90698f6b41="Acedia"]Shield
Lopussa saatiin kunnon draamaa. Jätti kyllä aika sanattomaksi.. [/quote:90698f6b41]
smaa
[/quote:90698f6b41]
Oli kyllä järjettömän hyvä tuotantokausi. Lopulle kyllä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Shieldi on kyl niin parsautta. Että pitikin mennä latailemaan netistä etukäteen, viimesen kauden odotus on ollu NIIN pitkä. Mut 8 päivän jänkhälässä räjähtää kun "se" ulostuu.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Itse levittämäni huhu stargÅten pilottijakson full-nuditystä oli wikipediankin mukaan totta, en olekkaan hullu. fiuuh menipä läheltä
No saatana, Rooma alkoi jo viikko sitten ja missasin ekan jakson. Mulle
No saatana, Rooma alkoi jo viikko sitten ja missasin ekan jakson. Mulle
PASKAA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:6947428812="Pope"]No saatana, Rooma alkoi jo viikko sitten ja missasin ekan jakson. Mulle
PASKAA[/quote:6947428812]
Katsoin äänitetyn Marian... Olikpa ehkä kauheinta tv:tä koskaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Katsoin äänitetyn Marian... Olikpa ehkä kauheinta tv:tä koskaan.
Joo.. ei. EI!
[quote:1c97d0fc6e="Ylitarkastaja Tolonen"]Katsoin äänitetyn Marian... Olikpa ehkä kauheinta tv:tä koskaan.
Joo.. ei. EI![/quote:1c97d0fc6e]
kertokaa mulle millaista se oli! Olisin halunnu kattoo ton vihatakseni, mutta mulla ei ole nykyjään aikaa sellaiseen
[quote:d78446148f="silvawhale"][quote:d78446148f="Katkennut petsari"]Torstaina lähtee Hill Street Blues
[/quote:d78446148f]
Oho oho!! [/quote:d78446148f]
Koneelle pakko saada joka jakso. Renko awaits!
[quote:d918d0e810="looramerri"][quote:d918d0e810="Ylitarkastaja Tolonen"]Katsoin äänitetyn Marian... Olikpa ehkä kauheinta tv:tä koskaan.
Joo.. ei. EI![/quote:d918d0e810]
kertokaa mulle millaista se oli! Olisin halunnu kattoo ton vihatakseni, mutta mulla ei ole nykyjään aikaa sellaiseen [/quote:d918d0e810]
No paskasti kuvattu paskassa, halvan näköisessä ja liian isossa studiossa. Veitola näyttää vanhalta ja rumalta, kiitos meikin joka sopisi dickensiläisen orpokodin sadistiselle pääjohtajattarelle. Vaatetus ei auttanut tippaakaan. Vaarallisen lähellä niitä Kampissa parveilevia animeteinejä. Just asiallisen näköistä vanhemmalla naisella.
Vieraat kuulutti sisään ärsyttävä ääni ja ne kävelivät paskaa catwalkia pitkin kuulusteltavaksi. Vieraat olivat jotain aivan tautisen tylsää. Kysymykset vielä tylsempiä. Vittu turhuuksien rovion rovio.
Insertissä aivan sukupuolitautiklinikan klubikorttia laukussaan kantavalta "leidiltä" näyttävä Hannele Lauri heitti ELtsussa ihan sairaan vaivaannuttavan paskaa läpää röökistä ja douppauksesta Arto Bryggarelle. Koko homman oli kirjoittanut joku Speden häpykarvoista löydetty täi.
Maria muisti monessa kohtaa piikitellä Yleä, kun sen ohjelma oli liian huono jopa TV2selle... Oli todella tyylitöntä ja niheetä.
Kaiken kaikkiaan myötähäpeä oli ihan sietämätöntä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:f4f142cdd3="Pope"][quote:f4f142cdd3="looramerri"][quote:f4f142cdd3="Ylitarkastaja Tolonen"]Katsoin äänitetyn Marian... Olikpa ehkä kauheinta tv:tä koskaan.
Joo.. ei. EI![/quote:f4f142cdd3]
kertokaa mulle millaista se oli! Olisin halunnu kattoo ton vihatakseni, mutta mulla ei ole nykyjään aikaa sellaiseen [/quote:f4f142cdd3]
No paskasti kuvattu paskassa, halvan näköisessä ja liian isossa studiossa. Veitola näyttää vanhalta ja rumalta, kiitos meikin joka sopisi dickensiläisen orpokodin sadistiselle pääjohtajattarelle. Vaatetus ei auttanut tippaakaan. Vaarallisen lähellä niitä Kampissa parveilevia animeteinejä. Just asiallisen näköistä vanhemmalla naisella.
Vieraat kuulutti sisään ärsyttävä ääni ja ne kävelivät paskaa catwalkia pitkin kuulusteltavaksi. Vieraat olivat jotain aivan tautisen tylsää. Kysymykset vielä tylsempiä. Vittu turhuuksien rovion rovio.
Insertissä aivan sukupuolitautiklinikan klubikorttia laukussaan kantavalta "leidiltä" näyttävä Hannele Lauri heitti ELtsussa ihan sairaan vaivaannuttavan paskaa läpää röökistä ja douppauksesta Arto Bryggarelle. Koko homman oli kirjoittanut joku Speden häpykarvoista löydetty täi.[/quote:f4f142cdd3]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tuollahan tätä herkkua voi katsella:
http://www.nelonen.fi/maria/
Tero saatana, s'olet gay!
Pannan Spedelle ja Marialle
en ole kolmekybänen emoboy