You are not logged in.
[quote:677e792aea="Ylitarkastaja Tolonen"]Oli kyllä huonoin "uusi Manu Chao"-ehdokas koskaan.
Jos Manu Chao on jotain paskinta ikinä ja Kimbe Herold yrittää Manu Chaoksi Manu Chaon paikalle, saatetaan saavuttaa sellainen kolossaalinen paskuuden tiivistymä että universumin tasapaino vaarantuu [/quote:677e792aea]
en kyllä oikein tota chao-yhteyttä kimblen viheltelyklassikossa kuule.. enemmänhän se on semmonen puolen zlotyn bo kaspers.
off-topic. tossapa oiva nimi muuten hassuttelulle:
maanista ruotsihoppia: bo kasperi laine
seksuaalisesti avointa: bi kaspers orkestra
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Voicelta tulee Lady Marmelade, featuring Pink, Mya, Lil' Kim Aguilera... Vähäkö rumia mimmejä ja kauheata musaa. Olin unohtanut.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nevöforget
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voicelta tulee Lady Marmelade, featuring Pink, Mya, Lil' Kim Aguilera... Vähäkö rumia mimmejä ja kauheata musaa. Olin unohtanut.
se aguileran meikki kuuluis momaan. aika tekele.
on toi musta aika paskan musan klassikko. jokseenkin hysteerinen töräys.
Voicelta tulee Lady Marmelade, featuring Pink, Mya, Lil' Kim Aguilera... Vähäkö rumia mimmejä - paitsi Mya! - ja kauheata musaa. Olin unohtanut.
Korjasin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:3c89aa9094="Ylitarkastaja Tolonen"]Voicelta tulee Lady Marmelade, featuring Pink, Mya, Lil' Kim Aguilera... Vähäkö rumia mimmejä - paitsi Mya! - ja kauheata musaa. Olin unohtanut.
Korjasin. [/quote:3c89aa9094]
Mya on kyllä joissain muissa konteksteissa näyttänyt hyvältä, mutta tuossa videossa joka saa Vanity6-yhtyeen näyttämään tyylikkäältä, neiti ei esintynyt edukseen.
Pahin oli kyllä tuo seksuaalisuuden katujyrä, Lil' Kim. Tuli äitiä ikävä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Everlastin versio Folsom Prison Bluesista
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Uuh. Tämä koko levy on ihan silkkaa tuskaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:2e9a988550="Ylitarkastaja Tolonen"]Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.[/quote:2e9a988550]
Pivot kyllä sitten aukeni ihan kolmen tähden levyksi loppupeleissä, mutta Battlesia en jaksa enää yrittää. Niin saatanan monta kertaa on jo ja yhä tökkii niin solutasolla että...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:255d5e4866="nordenstam"][quote:255d5e4866="Ylitarkastaja Tolonen"]Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.[/quote:255d5e4866]
Pivot kyllä sitten aukeni ihan kolmen tähden levyksi loppupeleissä, mutta Battlesia en jaksa enää yrittää. Niin saatanan monta kertaa on jo ja yhä tökkii niin solutasolla että...[/quote:255d5e4866]
Mä olen päässyt Battlesissa aina biisiin numero kaksi asti kunnes on tullut päänsärkyä. Pariin kertaa yrittänyt aloittaa biisistä numero kaksi, ja olen päässyt kolmanteen saakka.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
kiitos että muistutit tuonkin miehen olemassaolosta
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:952001daf4="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:952001daf4="nordenstam"][quote:952001daf4="Ylitarkastaja Tolonen"]Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.[/quote:952001daf4]
Pivot kyllä sitten aukeni ihan kolmen tähden levyksi loppupeleissä, mutta Battlesia en jaksa enää yrittää. Niin saatanan monta kertaa on jo ja yhä tökkii niin solutasolla että...[/quote:952001daf4]
Mä olen päässyt Battlesissa aina biisiin numero kaksi asti kunnes on tullut päänsärkyä. Pariin kertaa yrittänyt aloittaa biisistä numero kaksi, ja olen päässyt kolmanteen saakka.[/quote:952001daf4]
Battles-vihaa täältäkin. Kaikki valokuvat todisteena. Keikat näyttää enemmän äänisuunnittelijoiden ääniteknologia -työpajan demolta kuin musiikin soittamiselta.
Just niitä tyyppejä, jotka käyttää liikaa aikaa välineiden kelaamiseen ja liian vähän musan tekoon.
"vähän" kärjistin...
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:498d388ae2="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:498d388ae2="nordenstam"][quote:498d388ae2="Ylitarkastaja Tolonen"]Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.[/quote:498d388ae2]
Pivot kyllä sitten aukeni ihan kolmen tähden levyksi loppupeleissä, mutta Battlesia en jaksa enää yrittää. Niin saatanan monta kertaa on jo ja yhä tökkii niin solutasolla että...[/quote:498d388ae2]
Mä olen päässyt Battlesissa aina biisiin numero kaksi asti kunnes on tullut päänsärkyä. Pariin kertaa yrittänyt aloittaa biisistä numero kaksi, ja olen päässyt kolmanteen saakka.[/quote:498d388ae2]
mä taisin päästä ihan levyn loppuun asti mut mitään syytä uudelleenkuunteluun ei kyllä löytynyt...
[quote:a2deb1f6ec="nordenstam"][quote:a2deb1f6ec="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:a2deb1f6ec="nordenstam"][quote:a2deb1f6ec="Ylitarkastaja Tolonen"]Pivot. Tää on yhtä paska kuin Battles.
Jumalauta, taidat olla ainoa ihminen maailmassa joka on kanssani samaa mieltä.[/quote:a2deb1f6ec]
Pivot kyllä sitten aukeni ihan kolmen tähden levyksi loppupeleissä, mutta Battlesia en jaksa enää yrittää. Niin saatanan monta kertaa on jo ja yhä tökkii niin solutasolla että...[/quote:a2deb1f6ec]
Mä olen päässyt Battlesissa aina biisiin numero kaksi asti kunnes on tullut päänsärkyä. Pariin kertaa yrittänyt aloittaa biisistä numero kaksi, ja olen päässyt kolmanteen saakka.[/quote:a2deb1f6ec]
mä taisin päästä ihan levyn loppuun asti mut mitään syytä uudelleenkuunteluun ei kyllä löytynyt...[/quote:a2deb1f6ec]
Sama.
This must be what jail / I will scratch
[quote:ebd9b6828a="Ylitarkastaja Tolonen"]
Mya on kyllä joissain muissa konteksteissa näyttänyt hyvältä, mutta tuossa videossa joka saa Vanity6-yhtyeen näyttämään tyylikkäältä, neiti ei esintynyt edukseen.
[/quote:ebd9b6828a]
myahan on tosinkin superkissa siinä ghetto superstar -videolla, joka pyöri hevisti ysärin lopulla.
mutta sehän on niin että vanity 6 määrittelee tyylikkyyden.
luin juuri mielenkiintoisen feminististen lasien läpi kirjoitetun prince-artikkelin, voisi pistää tuonne herran topikkiin, niin voitte jättää siellä lukematta.
Menetetty peli
[quote:5e0ea28aa3="PrivateJoy"][quote:5e0ea28aa3="Ylitarkastaja Tolonen"]
[/quote:5e0ea28aa3]
myahan on tosinkin superkissa siinä ghetto superstar -videolla, joka pyöri hevisti ysärin lopulla.
[/quote:5e0ea28aa3]
tätä itsekin olin korostamassa. ah, rakkautta ensi silmäyksellä. tosin nyt katsottuna vähän nolon tyrkky r'n'b-rölli.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Tuossa sekä Mya että ODB ovat ihan liekeissä!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tohonhan liittyy vielä se hieno tarina et odb:n piti mennä vierailemaan ihan eri sessioon (samassa studiorakennuksessa vissiin) mut "eksyi" tonne...
liekö totta. hieno wu-saaga joka tapauksessa. eikä ees pimein.
[quote:92952f58be="kmodig"]Battles-vihaa täältäkin. Kaikki valokuvat todisteena.
Just niitä tyyppejä, jotka käyttää liikaa aikaa välineiden kelaamiseen ja liian vähän musan tekoon.[/quote:92952f58be]
[quote:34fac56b61="ydinaukio"][quote:34fac56b61="kmodig"]Battles-vihaa täältäkin. Kaikki valokuvat todisteena.
Just niitä tyyppejä, jotka käyttää liikaa aikaa välineiden kelaamiseen ja liian vähän musan tekoon.[/quote:34fac56b61]
[/quote:34fac56b61]
hähähä, osuinpas!
[quote:6d4bef0751="kmodig"][quote:6d4bef0751="ydinaukio"][quote:6d4bef0751="kmodig"]Battles-vihaa täältäkin. Kaikki valokuvat todisteena.
Just niitä tyyppejä, jotka käyttää liikaa aikaa välineiden kelaamiseen ja liian vähän musan tekoon.[/quote:6d4bef0751]
[/quote:6d4bef0751]
hähähä, osuinpas! [/quote:6d4bef0751]
Luin että Beatles.
[quote:9e77aba304="stratum"][quote:9e77aba304="kmodig"][quote:9e77aba304="ydinaukio"][quote:9e77aba304="kmodig"]Battles-vihaa täältäkin. Kaikki valokuvat todisteena.
Just niitä tyyppejä, jotka käyttää liikaa aikaa välineiden kelaamiseen ja liian vähän musan tekoon.[/quote:9e77aba304]
[/quote:9e77aba304]
hähähä, osuinpas! [/quote:9e77aba304]
Luin että Beatles.[/quote:9e77aba304]
ne on taas niitä tyyppejä, jotka...
Vuoden 2007 kesähitistä Tytöt tykkää tunnettu Tea Hiilloste julkaisee syksyllä uuden albumin. Lokakuussa ilmestyvän levyn ensimmäinen singlebiisi on nyt julkaistu. Cmon Cmon -nimisellä raidalla kuullaan Tean lisäksi itse Remu Aaltosta
http://www.emi.fi/jukebox/play/1007/cmon_cmon
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:79702ccfda="simo_vaatehuoneelta"]Vuoden 2007 kesähitistä Tytöt tykkää tunnettu Tea Hiilloste julkaisee syksyllä uuden albumin. Lokakuussa ilmestyvän levyn ensimmäinen singlebiisi on nyt julkaistu. Cmon Cmon -nimisellä raidalla kuullaan Tean lisäksi itse Remu Aaltosta
http://www.emi.fi/jukebox/play/1007/cmon_cmon
[/quote:79702ccfda]
jaahas. tuli tekemistä ennen js-keikkoja...
Tuntematta tämän sävelteoksen syntyvaiheita, en suoranaisesti yllättyisi jos tuotantopuolesta vastaisivat Alimo & Control.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
huomioikaa myös ensiluokkainen oikoluku tuolla sivulla:
"Tea beat Remu: C'mon C'mon"
[quote:4f380b45a9="simo_vaatehuoneelta"]Cmon Cmon -nimisellä raidalla kuullaan Tean lisäksi itse Remu Aaltosta
http://www.emi.fi/jukebox/play/1007/cmon_cmon[/quote:4f380b45a9]
Ehkä sen on tarkoituskin olla joku artisti battle.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Ehkä sen on tarkoituskin olla joku artisti battle.
tosiaan.
ompa kyllä aika köykäinen tekele... tytöt tykkää on suorastaan nerokas tuohon verrattuna.
Lokakuussa ilmestyvän levyn ensimmäinen singlebiisi on nyt julkaistu. Cmon Cmon -nimisellä raidalla kuullaan Tean lisäksi itse Remu Aaltosta
En ny ehtiny kuunnella tota mut onks toi kenties coverveto tästä