You are not logged in.
asereje! :dubstep::dubstep:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
teinpä tässä aamun ratoksi (ja kim heroldin inspiroimana) kokoelman vihellysbiisejä!
mukana niin vanhoja klassikoita, arkistojen aarteita kuin moderniakin saundia.
Panhuilumixiä odotellessa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:df99a6316d="silvawhale"]teinpä tässä aamun ratoksi (ja kim heroldin inspiroimana) kokoelman vihellysbiisejä!
mukana niin vanhoja klassikoita, arkistojen aarteita kuin moderniakin saundia.
http://www.mediafire.com/?bney91ttnmk[/quote:df99a6316d]
Roger Whittaker- alert RED
Kai Peter, Björn & John on mukana
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Akahiljane_mixxx-220708:Fennesz-Count_Basie-Excepter-Avarus-Yes-School_of_Seven_Bells-unknown_Soviet-era_artist-Peppermint_Trolley_Company-Air(remix)-Convexion-This_Heat-Zomby-Faust(remix)-Ulver.*Made_with_2decks_and_mixer.Had_to_edit_1song_out_withPC_mixer_started_to_feedbackandistort.thatsall*
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Ai tääl on tämmönenki topikki? No, poustaan sitten tämän parin kuukauden takasen kesämiksauksen.
- - - - - - - - - - - - - - -
DJ Müßta Kirahvi Müsta Kesä 3008 Megamix
-Chuck Norris
-Black Devil
-Goat Dance
-Jorma Kalenius
-X2
-Dave Powell
-Link Wray
-Panjabi MC
-Loudon Wainwright III
-MMM
-Depeche Mode
-James Cotton
-Vesa Enne
-[?]
- - - - - - - - - - - - - - -
Ja tossa viel pari vanhempaa jotka sattuu olemaan purkilla:
http://www.mustakirahvi.net/musik/oil_and_water_mix.mp3
http://www.mustakirahvi.net/musik/musta_joulu_mix.mp3
ei vittu, wanhan kansan baila me
tänään meinasi leuka loksahtaa metrossa, kun vaunussa oli jotain tummii haitareiden kaa - ja matkan aikana ne ehti soittaa just baila men ja bamboleon, jotka on siis peräkkäin tolla mun mixilläkin
yleensä jaksan maksaa katusoittajille vain noin kerran vuodessa ja kitsaasti, mut tää oli jo niin kosmista, että hattuun kilahteli kaikki mun kolikot... (monta tonnii siis)
Tein tollasella Mixwitillä Autumn Pop -teipin, hiano draaman kaari ja kaikkee! Iltamusat tuolta: http://www.mixwit.com/risto_mikkonen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:c90ecccffe="Pope"]ei vittu, wanhan kansan baila me
tänään meinasi leuka loksahtaa metrossa, kun vaunussa oli jotain tummii haitareiden kaa - ja matkan aikana ne ehti soittaa just baila men ja bamboleon, jotka on siis peräkkäin tolla mun mixilläkin
yleensä jaksan maksaa katusoittajille vain noin kerran vuodessa ja kitsaasti, mut tää oli jo niin kosmista, että hattuun kilahteli kaikki mun kolikot... (monta tonnii siis)[/quote:c90ecccffe]
Olikohan sama jengi jotka veti parin torvisoittajan kanssa Atskin kulmilla pari päivää sitten? Baila Me oli niilläkn ohjelmistossa, ja meno aika asiallinen, vaikka trumpetistit ei kovin kaksisia olleetkaan...
Tein tollasella Mixwitillä Autumn Pop -teipin, hiano draaman kaari ja kaikkee! Iltamusat tuolta: http://www.mixwit.com/risto_mikkonen
fade into you! yks hienoimmista biiseistä ikuna!
You drink coke?
NO!
MITÄ HELEVETTIÄ?!?
Ja mehän lähdetään homon kanssa naimisiin mozzarellakiisseliOSSILLE ja "hiiiivaa" HILJAA
...aika nenäkäs tää Seppo
Lauluja niksimiehille ja kokiksenjuojakavereille
Kuunnelkaa vaikka tätä lataillessanne:
Voisiko joku forumin brittipoppari tehdä mulle sellaisen kiteyttävän ja rautaisen mixtapen?
Ei jostain syystä anna ladata tota sun mixiä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tekemään harry-irenelle miksiä kiitokseksi Epsanja-kokiksesta. Unohdin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei jostain syystä anna ladata tota sun mixiä
joo ei kyl lähe mullakaan toi mihikää
Voisiko joku forumin brittipoppari tehdä mulle sellaisen kiteyttävän ja rautaisen mixtapen?
kiteyttävästä, rautaisesta tai edes brittipopista en tiiä mut lataa tää torrentti
haluisko joku asiantuntija (neuvostoliitto tai ulvis ehkä?) koota mikko alatalo -mixin?
ei ehkä mikään ultimate-kokis vaan enemmänkin noita vähemmän tunnettuja vetoja ja mielellään mahdollisimman monipuolisesti tunnelmasta toiseen liikkuen?
[quote:3eab2f33b6="psykokarkki"]haluisko joku asiantuntija (neuvostoliitto tai ulvis ehkä?) koota mikko alatalo -mixin?
ei ehkä mikään ultimate-kokis vaan enemmänkin noita vähemmän tunnettuja vetoja ja mielellään mahdollisimman monipuolisesti tunnelmasta toiseen liikkuen?[/quote:3eab2f33b6]
haluan ehdottomasti myös tälläisen
Voisin yrittää jonkulaisen tunnelmapalan koota. Kun alkupään tuotantoa ei ole ensimmäistä levyä lukuunottamatta remasteroitu, on väistämätöntä, että paljon jää myös pois.
Sama kuin yllä. Ite koin lopullisen Mikko-herätyksen Siirtomaa-trilogian avautuessa, mutta ne on vain vinyylillä, enkä omaa laitteistoa saati tietotaitoa jolla saisin koneelle kyseisen matskun. Mutta sellaisen fiiliskokoelman pystyn kyllä kasaamaan!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ulviksen ja Neukulan Alatalo-mixtape-battle
Ulviksen ja Neukulan Alatalo-mixtape-battle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
jees, tehkääpä. tunnen alatalon tuotannosta vain puuhamaa-tunnarin ja sit sen juicen kanssa tehdyn sinkun, mennään maalle tai jotain.
mitäpä jos juhannukseksi taas sellanen mixtapenvaihtohässäkkä kuten jouluna ja pääsiäisenä? ehtiskö mitsku järkkää taas tossa lähempänä? eihän tässä enää loputtomasti oo aikaa
Oon mukana
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mukana, nyt on toimiva läppärikin
Kai sitä vois taas olla mukana.
Määolengansmugan
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
khyyl
This must be what jail / I will scratch
Voisin tulla ensimmäisen kerran mukaan..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.