You are not logged in.
No pl
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No pl
admin-huumorille
Siirsin tänne
Slayer tulisi tuskaan. Ehkä nyt vaivautuisi paikan päälle...
Tää tulee taas Suomeen kera Mastodonin ja parin muun. Ei haittaa kyllä yhtään, kun itse en tällä kertaa Tuskassa tätä nähnyt ja edellinenkin hallikeikka jäi väliin. Kerran Provinsissa nähnyt, mutta sillon en ollut ihmeämmin bändiä kuunnellut. Mut on tää kova. Mastodonkin kiinnostaa nähä.
Olen missannut bändin kaik aiemmat täälpäi tehnyt keikat joten ny ehottomasti hesan keikalle
organizing the boy scouts for murder is wrong
pistetääs harkintaan, kyl nää pitäis kerran elämässään nähdä
mastodonkin vois toimia
[quote:ba7f7860fa="ydinaukio"]pistetääs harkintaan, kyl nää pitäis kerran elämässään nähdä
mastodonkin vois toimia [/quote:ba7f7860fa]
Mastodongin takia tuonne tulisi pääasiallisesti lähdettyä kyllä, mutta kun kerran Tuska jäi väliin niin kaipa se Sleikkakin maittaa taas.
Sent from my iPhone 16
No katsos! Pitäisköhän sitä ostaa Tampereella lippu kun suunnitelmien mukaan asun siellä jo tulloin... Molemmat bändit haluaisin nähdä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
you know.. you just know.. you can deal.. you just know..
http://www.youtube.com/watch?v=xXFuv7B-4lY
My faith in believing is stronger than lifelines and ties,
With the glimmer of metal my moment is ready to strike.
Niin ne tuli nyt myyntiin. Äh. Nyt ei kyllä oo tuulella ostaa minkäänlaisia lippuja.
turpa kii ja laula
Hyväpä on muisti mulla. Näyttäs menneen Helsingin keikan kenttäliput jo parissa tunnissa joten lienee tyytyminen istumapaikkaan. Mikä toki kaltaiselleni vanhukselle sopii kyl ihan hyvin.
Mä sain just äsken itelle ja kaverille kenttäliput
[quote:4eea15f10c="janne m."][quote:4eea15f10c="shanks"]Hyväpä on muisti mulla. Näyttäs menneen Helsingin keikan kenttäliput jo parissa tunnissa joten lienee tyytyminen istumapaikkaan. Mikä toki kaltaiselleni vanhukselle sopii kyl ihan hyvin.[/quote:4eea15f10c]
Mä sain just äsken itelle ja kaverille kenttäliput [/quote:4eea15f10c]
ei kyl anna tuolta nettisivujen kautta edelleenkään varata kun katsomosta..:hmm:
Tjaa-a, mulla näkyy vieläkin "SEISOMAPAIKKA KENTÄLLÄ" ja vapaita lippuja löytys...
Juuh, ja tiketin sivuja kattelen.
[quote:496c62a2f5="janne m."]Juuh, ja tiketin sivuja kattelen.[/quote:496c62a2f5]
niinpä tietysti! Kattelin vaa Lippupalvelusta.
muistakaa teinit: lippupalvelu on paha, kaikki muut hyviä.
(en kyllä enää ees muista mistä toi lähti? )
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f60865be97="janne m."]Juuh, ja tiketin sivuja kattelen.[/quote:f60865be97]
niinpä tietysti! Kattelin vaa Lippupalvelusta.
Hehe, joo, sieltä näyttäskin menneen juu kenttäliput...
[quote:d018c7e390="shanks"][quote:d018c7e390="janne m."]Juuh, ja tiketin sivuja kattelen.[/quote:d018c7e390]
niinpä tietysti! Kattelin vaa Lippupalvelusta. [/quote:d018c7e390]
muistakaa teinit: lippupalvelu on paha, kaikki muut hyviä.(en kyllä enää ees muista mistä toi lähti? )
Höö, toi kyl kuulostaa tutulta, en kyllä yhtään mistä tommonen tuli.. Mut siis samaa tasoa ku et CD tukee sotia.
[quote:eefede4d34="silvawhale"][quote:eefede4d34="shanks"][quote:eefede4d34="janne m."]Juuh, ja tiketin sivuja kattelen.[/quote:eefede4d34]
niinpä tietysti! Kattelin vaa Lippupalvelusta. [/quote:eefede4d34]
muistakaa teinit: lippupalvelu on paha, kaikki muut hyviä.(en kyllä enää ees muista mistä toi lähti? )[/quote:eefede4d34]
Höö, toi kyl kuulostaa tutulta, en kyllä yhtään mistä tommonen tuli.. Mut siis samaa tasoa ku et CD tukee sotia.
kai se oli jotain firmalippusikailua tai jotain et "maksa miljoona niin pääset meidän vippiasiakkaaksi" tms. emmäenää muista... olisko niillä ollu kans kovat varausmaksut jossain vaiheessa? jotain tommosta.
olipas hyvä postaus.
Luen otsikon aina "Santana elää". :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Justiinsa laitoin liput varaukseen tuolta tiketin kautta. Kyl näitä näköjään vielä on.
Älä päästä painiks sitä
Luen otsikon aina "Santana elää". :?
täällä tämä. homo-adminit siirsi.
Oho, vittu meinas iteltäkin unohtua. Onneks oli vielä TREen kenttälippuja. Paniikissa en tajunnut edes Tiketistä vilkaista vaan pamautin Lippupalvelun kautta. Tiketti on kyllä meikän mielestä parempi firma kuin Lippupalvelu, asiakaspalvelu toimii eivätkä veloita ihan vaan vittuillakseen joka asiasta.
Vittu. Nyt käyn ostamassa sen lipun ja toteutan unelman.
Liput on! Waiting for some serious headbanging!
>:{/
uus biisi ihan jees
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toimii
Sent from my iPhone 16
Sitähän se aikalailla taitaa olla: http://www.myspace.com/trivium
Laulu tökkii mulle aikas pahasti.