1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow08

#301 18.08.2008 16:00

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

Re: Flow08

TWISTED BITCH wrote:

oisin siis saattanu tykätä  cut copystä mut nyt kävi näin,

tsekkaa toi uudempi levy "in ghost colours". se aiempi on tylsempää ranskahomoilua.

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#302 18.08.2008 16:04

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Terveisiä täältä jälkijunasta!

Jengi nillittää jostain prilleistä  roll
Artekin dekoraamassa safkapaikassa oli parasta isot pöydät & pienet tuolit kombo.. Oikein hymyilytti.

Nasta hetki oli myös kun kommentoin pöytiin tarjoilua jotenkin niin että ei oo tosiaankaan mikään Puntala tää mesta niin tälläinen "hellooks" tsibu juoksahtaa ohi hymyilee ja huutaa "jeepuntalajee"...  icon_lol

Plussana järjestelyistä se että festarialueelle sai vanhemmat herrasmiehet tuoda jallut ja muut brenkut kätevästi takin taskussa ilman järkkäreiden räpläämistä, siitä  peuk

Safkoista sen verran, että festarialueen ulkopuolisille instant hodarimyyjille  peuk  peuk

Muzapuolesta; perjantaina ei oikein lähtenyt..

Lauantaina: tää Velcro-Huoris-Massive B -Dj Funki putki oli aikamoista hulinaa..

Sunnuntaina: jotain ihan jees kamaa oli... Jose James oli ihme luihuheikki, mutta keikka oli kyllä hyvä, vaikka scatdemoni välillä nuortajazzmiestä vaivasikin. Cut Copy kuulosti kaxksi biisiä hyvältä, mutta sitten tuli aikahohhohfiilis..

Osittain dorkista järjestelyistä ja yhdentekivistä esiintyjistä huolimatta ihan jeez  icon_wink

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#303 18.08.2008 18:25

anzut
Member
Registered: 16.06.2005

Perjantaina järjestelyt, tungos, vessajonot sun muut ylimääräisyydet häiritsi, lauantaina ja sunnuntaina oli ihan kivaa. Muutama bändi jäi näkemättä teltan älyttömän tungoksen takia ja muutenkin tuli tehtyä aika täsmäiskuja, hirveen montaa bändiä en nähnyt.

Perjantai

- Jamie Lidelliä kuulin vähän lopusta, vaikutti paskalta.
- Kings of Convenience oli kiva nähdä, muistella vanhoja suosikkibiisejä ja kuulla vähän uusia. Takana oli keikan ajan jotain kovaäänisiä ääliöitä ja muutenkaan paikka ei tietenkään yhtään sopinut tuollaiselle musiikille. Aika vaisuksi jäi.
- Yritettiin mennä katsomaan Pistepirkkoja mutta teltta oli täynnä.
- Le Corps Mince de Francoisea kuulin vähän puolella korvalla. Aikaisempien havaintojen perusteella vaikutti todella tylsältä, eikä se vähä mitä kuulin muuttanut mieltäni.
- Múm oli vähän pettymys. Periaatteessa ihan hyvä, mutta jotain jäi vaan puuttumaan. Ehkä se oli sitten ne vanhat hitit. Uus levy on mielestäni aika huono ja siltä taisivat aika paljon biisejä soittaa.
- Odotettiin vielä Crystal Castlesia, mutta jossain vaiheessa meni hermi tungokseen ja viivästykseen ja koti kutsui.

Lauantai

- Sebastian Tellier oli ihan hyvä. Vois jopa yrittää kuunnella levyltä joskus, en oo tainnut kuulla montaakaan kappaletta euroviisuhitin lisäksi.
- Borko oli iloinen yllätys, en tiennyt bändistä mitään etukäteen ja tykkäsin.
- CSS olis voinut olla kiva hulinakeikka, mutta jäin tungoksen takia takariviin enkä päässyt sitten oikein fiilikseen mukaan.
- Roots oli tosi hyvä!

Sunnuntai

- Martha Reeves oli symppis, kivaa oli keikalla.
- Cut Copya odotin koko festareilta eniten, eikä tuottanut pettymystä! Tykkäsin tosi paljon. Biisit kuulosti hyviltä livenä. Basisti olis kyllä voinut tajuta virittää soittimensa jossain vaiheessa... Onneksi osa bassoista tuli nauhalta.

Muuta en sitten sunnuntaina nähnytkään, flunssa iski jo lauantaina joten hulinointikin jäi minimiin. Ens vuonna en kyllä osta kolmen päivän lippua ellei joka päivä ole jotain PAKKO NÄHDÄ -bändiä.

#304 18.08.2008 18:36

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005

Joe Caligula wrote:

Plussana järjestelyistä se että festarialueelle sai vanhemmat herrasmiehet tuoda jallut ja muut brenkut kätevästi takin taskussa ilman järkkäreiden räpläämistä, siitä  peuk

heh. itse kämmäsin juomapuolen täysin ryystämällä aikamoiset pohjat. lisäksi heti ekalle rautaportille saapuessa hädissäni tempaisin liki täydestä kaljasta niin paljon ko jaksoin  ja jätin loput. sit 15 min vielä jonotusta ja röyhtäilyä ennenku ois pitäny pullosta luopua. hätiköinnilleni  center

kyllähän tuo tungos tympi, kun istumaankaan ei pääsyt. kahta siideriä ostaessa myyjätytön iloinen "NELJÄTOISTA EUROA"-tervehdys sai aikaan mussa epätoivoisen naurun. ne tuopinvientirajoituksetkin oli vähän niin ja näin, ku helpostihan tuon juoman piilotti ja kiikutti minne halus. nälkä tuli mut edellisvuodesta viisastuneena en syöny. mut joo, en mä mitään suuria odotuksia tohon tilaisuuteen ladannut kun vähän bon voyage ex tempore-hengessä päätin sen piletin hankkia. onneksi en kuitenkaan ollut ku perjantain. múm oli kiva ja ihan ok-kåpnitkin tuli otettua, kavereita oli kiva nähdä vaikka moronican naama olikin rutussa kokoajan pus

Mangojauhe goddamn.

#305 18.08.2008 18:58

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

[quote:6dcd07193e="börjeslandet"]
Se nyt vaan on vähän eri asia jossain pikku pitäjässä ohjailla liikennettä kuin Sörnäisten rantatiellä... Siihen oikeasti tarvitsee poliisin apua.[/quote:6dcd07193e]

Mä en nyt puhu mistään liikenteenohjauksesta vaan noin ihan yleisestä valvonnasta.

#306 18.08.2008 19:52

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

[quote:2825c7fafc="Junkieman"]
Mä en nyt puhu mistään liikenteenohjauksesta vaan noin ihan yleisestä valvonnasta.[/quote:2825c7fafc]

Kolmen festaripuintipostin jälkeen tää aiheutti pienen repeilyn.

reps

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#307 18.08.2008 20:04

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005

[quote:d008e5ab8a="nordenstam"][quote:d008e5ab8a="Junkieman"]
Mä en nyt puhu mistään liikenteenohjauksesta vaan noin ihan yleisestä valvonnasta.[/quote:d008e5ab8a]

Kolmen festaripuintipostin jälkeen tää aiheutti pienen repeilyn.

reps[/quote:d008e5ab8a]

liikenteenohjaukselle ja valvonnalle oma topikki?

cheer21

YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

#308 18.08.2008 20:06

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

tiptoo wrote:

[quote:b924e1ce43="Joe Caligula"]Plussana järjestelyistä se että festarialueelle sai vanhemmat herrasmiehet tuoda jallut ja muut brenkut kätevästi takin taskussa ilman järkkäreiden räpläämistä, siitä  peuk [/quote:b924e1ce43]
heh. itse kämmäsin juomapuolen täysin ryystämällä aikamoiset pohjat. lisäksi heti ekalle rautaportille saapuessa hädissäni tempaisin liki täydestä kaljasta niin paljon ko jaksoin  ja jätin loput. sit 15 min vielä jonotusta ja röyhtäilyä ennenku ois pitäny pullosta luopua. hätiköinnilleni  center

kyllähän tuo tungos tympi, kun istumaankaan ei pääsyt. kahta siideriä ostaessa myyjätytön iloinen "NELJÄTOISTA EUROA"-tervehdys sai aikaan mussa epätoivoisen naurun. ne tuopinvientirajoituksetkin oli vähän niin ja näin, ku helpostihan tuon juoman piilotti ja kiikutti minne halus. nälkä tuli mut edellisvuodesta viisastuneena en syöny. mut joo, en mä mitään suuria odotuksia tohon tilaisuuteen ladannut kun vähän bon voyage ex tempore-hengessä päätin sen piletin hankkia. onneksi en kuitenkaan ollut ku perjantain. múm oli kiva ja ihan ok-kåpnitkin tuli otettua, kavereita oli kiva nähdä vaikka moronican naama olikin rutussa kokoajan pus

Varo nyt vähän ton alkoholijuoman hintojen mollaamisen kanssa, kohta on taas keskiluokkaforumistit hampaat persiissä kiinni "lepakossaki oli seittemän euroo mut vaa pilsnerii" spede

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#309 18.08.2008 20:06

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

simo_vaatehuoneelta wrote:

liikenteenohjaukselle ja valvonnalle oma topikki?

Eräänä kesäpäivänä Turussa tajusin, että liikenteenpysäyttäjä voisi olla unelma-ammattini. Naisten juoksukilpailua seuraillessa tämä pälkähdys.

#310 18.08.2008 20:08

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

leposi wrote:

[quote:54c2193397="simo_vaatehuoneelta"]liikenteenohjaukselle ja valvonnalle oma topikki?[/quote:54c2193397]

Eräänä kesäpäivänä Turussa tajusin, että liikenteenpysäyttäjä voisi olla unelma-ammattini. Naisten juoksukilpailua seuraillessa tämä pälkähdys.

"lollipop leposi" -> it all makes sense

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#311 18.08.2008 21:59

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

Junkieman wrote:

[quote:55f419214d="börjeslandet"]Se nyt vaan on vähän eri asia jossain pikku pitäjässä ohjailla liikennettä kuin Sörnäisten rantatiellä... Siihen oikeasti tarvitsee poliisin apua.[/quote:55f419214d]
Mä en nyt puhu mistään liikenteenohjauksesta vaan noin ihan yleisestä valvonnasta.

Tyyppi ei tiedä missä on Sörnäisten rantatie, ei ole käynyt Helsingissä festareilla ja vielä vähemmän flow'ssa, mutta asiaa silti riittää peuk

en ole kolmekybänen emoboy

#312 18.08.2008 22:02

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

VITUN LANDET TULEE TÄNNE PÄTEE XXXTANA!!!!

Tero saatana, s'olet gay!

#313 18.08.2008 22:21

silvawhale
Member

paras topikki. reps

Jean-Babtiste wrote:

#314 18.08.2008 22:24

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

silvawhale wrote:

paras topikki. reps

Oikeastaan sama.

Ens vuonna pitää tulla itsekin taas paikalle ihan vaan sen takia, että saa yllättyä miten paskat järjestelyt siellä on, vaikka olen kerran aikaisemmin jo käynytkin. Mutta pitää vaan ennen festareiden loppua ottaa selvää missä on Sörnäisten rantatie, että olen legiimi kommentoimaan asioita täällä.  grin

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#315 18.08.2008 22:27

silvawhale
Member

Alxity wrote:

Mutta pitää vaan ennen festareiden loppua ottaa selvää missä on Sörnäisten rantatie, että olen legiimi kommentoimaan asioita täällä.  grin

tosta voi luntata:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&g … 27294&z=15

rantatie löyty tosta. festarialue on about oikeassa ylänurkassa.

icon_coolpeuk

Jean-Babtiste wrote:

#316 18.08.2008 22:30

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
Registered: 27.06.2005

[quote:f367e76397="silvawhale"]rantatie löyty tosta. festarialue on about oikeassa ylänurkassa.

icon_coolpeuk[/quote:f367e76397]

peuk

On se tullut vissiin vähintään jo nelisen kertaa ylitettyäkin...

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#317 18.08.2008 22:40

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Website

juhlinta jatkuu, kiitos foorumi, kiitos flow 2008 cheer21

voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people

lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

#318 19.08.2008 00:14

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Alxity wrote:

[quote:d49efdec17="silvawhale"]paras topikki. reps[/quote:d49efdec17]

Oikeastaan sama.

Ens vuonna pitää tulla itsekin taas paikalle ihan vaan sen takia, että saa yllättyä miten paskat järjestelyt siellä on, vaikka olen kerran aikaisemmin jo käynytkin. Mutta pitää vaan ennen festareiden loppua ottaa selvää missä on Sörnäisten rantatie, että olen legiimi kommentoimaan asioita täällä.  grin

Tähän sama. peuk

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#319 19.08.2008 00:16

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

[quote:cf13f0f69f="börjeslandet"]
Tyyppi ei tiedä missä on Sörnäisten rantatie, ei ole käynyt Helsingissä festareilla ja vielä vähemmän flow'ssa, mutta asiaa silti riittää peuk[/quote:cf13f0f69f]

Toki, turhanpäiväinen väittely on parasta pus Olen mä Helsingissä käynyt festareilla pariin otteeseen.

#320 19.08.2008 07:45

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Junkieman wrote:

Toki, turhanpäiväinen väittely on parasta pus Olen mä Helsingissä käynyt festareilla pariin otteeseen.

9789513036966.JPG

Tero saatana, s'olet gay!

#321 19.08.2008 12:34

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

roll

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#322 19.08.2008 21:20

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Hel-looks on käyny jälleen flowssa kuvaileen tyyliniekkoja. NIKIT TISKIIN mad

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#323 19.08.2008 22:30

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Pope wrote:

Hel-looks on käyny jälleen flowssa kuvaileen tyyliniekkoja. NIKIT TISKIIN mad

Tunnen yhden, mutta tämä "unohti" mainita shoppailupaikoikseen Tokion ja Jälän!  mad

bzort glorf bööth

#324 20.08.2008 00:24

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Mulle järjestelyt ei tuottaneet ongelmia, päinvastoin.

Perjantaina jätin bissen ja vesipullon narikkaan. Laukkua ei tarkistettu ja oisin voinut viedä sen yhtä hyvin festarialueelle. Sen sijaan kävin ottamassa vesihuikkaa narikasta. Narikanpitäjä hihitti, että toi ei periaattessa olis sallittua.

Pitää huomauttaa, että mä tulin sisään sieltä toisesta portista, mutta narikka oli silti ihan kenen tahansa käytössä. Tyttöystävä tuli sisään pääportista, eikä senkään laukkua tarkistettu. Sillä oli mukana vettä ja pitsaa. Niillä lähti mukavasti nälkä. Loppuillasta alkoi kuitenkin taas hiukoa, joten kävin syömässä siinä kahvikojun viereisellä kojulla elämäni parhaat festarisapuskat. Jotkut lammaslihapullat tms, 8 euroa, ja aivan tajuttoman hyvä iso annos hintaisekseen. Siellä pöytiintarjoilumestassa oli liikaa jonoa, mutta sapuskat kuulemma hyvät.

Olutta sai aina helposti kun teki mieli, kuten joku huomauttikin, sille omistettuja kojuja oli ihan joka paikassa. Perjantaina tölkkejä kului enemmän ja euron panttiratkaisu oli riittävän kova, jotta tölkit myös tuli palautettua.

Seuraavana päivänä tultiin sisään taas pääportista, eikä laukkuja nytkään tarkistettu. Eväänä oli leipää, eikä me varmaan edes hoksattu, etteikö omia vesiä tai eväitä saisi alueelle tuoda.

Join tosi hyvää cappucinoa kahvikojussa. Kupillisen sai kahdella eurolla, ja kahvi oli maitovaahdolla viimeisteltyä lehtikoristetta myöten ensiluokkaista. Kojusta sai halvalla myös suodatinkahvia niin halutessaan, joka kuulemma myös oli mainiota.

Lauantaina oli paikoitellen jonkin verran tungosta ja Tiivistämö-tilaan ei Rootsin jälkeen enää mahtunut. Jäi siten Velcrot ja Jori väliin, mut eipä se haitannut yhtään, koska teltassa oli sopivasti tilaa, niin että pääsi kuulemaan ja tanssahteleman Huoratronin aivan vitun tiukkaa jyrinää.

Kaikin puolin olin tyytyväinen järjestelyihin ja bändeistä etenkin lauantain Rootsiin ja Huoratroniin.

Perjantaina Jamie Lidellin bänditouhu tahmasi hävettävän pahasti, mutta se looppijamitus oli festareiden soundien parhaasta päästä. Múmista olisin halunnut pitää enemmän, mutta kyllä toi koko ajan mielenkiintoista kuitenkin. Ne sointukulut on yhä vieläkin kivan söpöjä.

Asa tais olla perjantain paras, näin ja kuulin sitä ekaa kertaa. Hauskalta bändiltä irtosi letkeä iltapäiväjamitus, joka sopi aivan täydellisesti festarien aloitukseksi.

Lauantaiselta Roots oli aivan mielettömän hyvä. En muista milloin viimeksi olisin kuullut noin tiukkaa livebändiä. Kieli poskessa revitellyt santana-soolotkin sai sen kitaristin näyttämään entistäkin coolimmalta. Semmonen iso, viihdyttävä show, joka oli hiottu vuosien aikana aivan täydelliseksi.

Huoratron oli aivan vitun hyvää soundia ja partaveikon läsnäolo lavalla oli mieletön. Se vaan heilutti kättään alas kuin joku antikristus ja lähetti aivosoluja repiviä oskillaattoridemoneita ämyreistä vellomaan ympäri telttaa. Huh, onneksi paikkasin tällä kertaa Umfin keikan missauksen.

Niinjoo, sit erikseen kaikesta tästä mukavasta festarikokemuksesta - lauantaina yöbussipysäkillä odotellessa jostain kuului voimakas kopsahtava kolahdus, alkoi yleinen hälinä, ja kun nostin katseen hälinään päin niin siellä oli tyttö oli rojahtaeena maahan ja auto jarruttanut just sen eteen. Kyllä se tienylitysmeininki näyttikin pitkin tienvarsia tosi epäilyttävältä.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#325 28.10.2008 11:53

silvawhale
Member

cheer21:hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax::hulinax:

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Flo … 5240606841

Jean-Babtiste wrote:

#326 28.10.2008 12:17

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

Mutta ei sanaakaan ensi vuoden pakollisesta poliisien liikenteenvalvonnasta?  sadbanana

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#327 28.10.2008 12:30

silvawhale
Member

nordenstam wrote:

Mutta ei sanaakaan ensi vuoden pakollisesta poliisien liikenteenvalvonnasta?  sadbanana

ehkä junkkamiehen konsultaatio on vielä kesken?

Jean-Babtiste wrote:

#328 28.10.2008 13:55

artsy
Member
Registered: 19.10.2005
Website

[quote:f0424f6fea="Laatu"]

"Pitää huomauttaa, että mä tulin sisään sieltä toisesta portista"
[/quote:f0424f6fea]

icon_cool

let me fall out of the window
with confetti in my hair

#329 28.10.2008 16:48

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

silvawhale wrote:

[quote:90ae3486ef="nordenstam"]Mutta ei sanaakaan ensi vuoden pakollisesta poliisien liikenteenvalvonnasta?  sadbanana[/quote:90ae3486ef]
ehkä junkkamiehen konsultaatio on vielä kesken?

mihis se junksi on muute kadonnut?

I love you and dream about the Führer

#330 28.10.2008 17:12

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008

[quote:7e9b547ae3="Laatu"]

Pitää huomauttaa, että mä tulin sisään sieltä toisesta portista, mutta narikka oli silti ihan kenen tahansa käytössä. Tyttöystävä tuli sisään pääportista, eikä senkään laukkua tarkistettu. Sillä oli mukana vettä ja pitsaa. Niillä lähti mukavasti nälkä. [/quote:7e9b547ae3]
Mitä siinä kateltiin, niin VIP-passilaisilta tarkistettiin laukut, mut meiltä "toimittajilta" ei. icon_lol Perjantaina tuli sit juopastua pieni vodkapullo ja lauantaina isompi. Se oli ihana se pikkunen kahvila, mistä sai laitilan limppareita paaaaljon festarikojuen fantoja halvemmalla. rakkaus

voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow08

Board footer