You are not logged in.
[quote:f21881a225="ginipoika"][quote:f21881a225="forssto"]Kai kaikki on jo alkaneet seuraamaan uutta tosi-tv:n KUNKKUA eli JIM-kanavalta tulevaa Ultimate Fighteriä?! IHAN PARHUUUUUUUUSSSSSSS!!! Saatanan isoja äijiä, mutta oikeesti pahempia ämmiä kuin mitkään huippumallit tai vastaavat! PARHHHUUUUUSSSSSSS!!!!
Tälle kyllä [/quote:f21881a225]
JPPPPP [/quote:f21881a225]
sama
Huh, voiko maailmassa olla parempaa kuin torstai-illan huikea putki tositv:tä? Ensin Muodin huipulla, sitten Ultimate Fighter. Kiitos televisio!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Rokkarille morsian
Kunnon tosi-tv-bitch-sekoilua. Mut hei Bret, kai sä nyt helpomminkin pillua saat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko Hogan Knows Bestistä mitään boxia tjsp?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuo rokkarille morsian oli kyllä aikamoista
Varikset komentavat
Näin tästä kaks minuuttia ja aika vaikealle otti; kauheita kurppia kiroilemassa ja neroilemassa..
Ja sit tää rokkari näyttää niille dokkaria itsestään..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:76af7e4686="kraakku"]Tuo rokkarille morsian oli kyllä aikamoista
Näin tästä kaks minuuttia ja aika vaikealle otti; kauheita kurppia kiroilemassa ja neroilemassa..
Ja sit tää rokkari näyttää niille dokkaria itsestään..[/quote:76af7e4686]
Ei vaan kyllä tää on ihan vitun hyvä!!!!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:ad341a533f="Joe Caligula"][quote:ad341a533f="kraakku"]Tuo rokkarille morsian oli kyllä aikamoista
Ja sit tää rokkari näyttää niille dokkaria itsestään..[/quote:ad341a533f]
Ei vaan kyllä tää on ihan vitun hyvä!!!![/quote:ad341a533f]
SAMA
bzort glorf bööth
Parasta. Vielä kovempi kuin Flavor of Love.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
brettille "more cowbell"-paidasta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
jep
bzort glorf bööth
Tänään Teemalla kuusi jaksoa Aikapommia. Odotettavissa kaite tosi-tv-bitch-sekoilua ja muuta huikeutta? Alkaen 21.29 wow
bzort glorf bööth
oon viettäny tän sairaspäivän kattomalla America's next top modelin season 10:ä.
oon kuullu aika paljon kirkumista ja huutamista
bzort glorf bööth
[quote:cf296be6f9="Joe Caligula"][quote:cf296be6f9="Joe Caligula"][quote:cf296be6f9="kraakku"]Tuo rokkarille morsian oli kyllä aikamoista
Ja sit tää rokkari näyttää niille dokkaria itsestään..[/quote:cf296be6f9]
Ei vaan kyllä tää on ihan vitun hyvä!!!![/quote:cf296be6f9]
SAMA[/quote:cf296be6f9]
ihan parasta. kahelit naiset vaan juo, kiroilee ja suutelee toisiaan ja brett on kyllä sympaattisin tuulitunneli koskaan
Mangojauhe goddamn.
...ja siis, tuotahan on tehty/ollaan tekemässä toinen kausikin! samalla jäbällä!!
Mangojauhe goddamn.
Oon vaan ihan vitun TORN APART kun mun pitäisi päättää onko FLAVOR OF LOVE vai ROCK OF LOVE parempi. Tosin toistaiseksi Flavorista oon nähnyt kaksi kautta + kaksi spin-offia (I Love New York ja Flavor Of Love: Charm School), jotka ovat kaikki olleet täyttä neroutta. Rock Of Love on vakuuttanut vasta yhden laadukkaan kauden verran.
Tero saatana, s'olet gay!
Gary Glitterin Child Of Love -ohjelmaa toki odotellessa
bzort glorf bööth
Hömm... Rock Of Love -kakkoskausi katsottu. Oli kyllä vitusti parempi kuin ykköskausi. Ei ihan yhtä käsittämättömiä white trash -lutkia, mutta jotenkin paljon kiinnostavampia tyyppejä ja toimivampi "stoori".
Lisäksi mun suosikki, jota tsemppasin ykkösjaksosta lähtien voitti!!! Ihana mimmi!!!
[quote:20e29dcd6c="artsy"]PARATIISIHOTELLI
season two !!! wtf ?!?!?!? aargh!!! parasta?
eka kausi oli kyl kovinta ikinä eli rima luonnottoman korkeella
twists !![/quote:20e29dcd6c]
Jep, tähän on kyllä ladattu kovimmat odotukset syksyn TV-tarjonnassa.
Toivottavasti nelonen näyttää myös jossain vaiheessa tuon 1 seasonin reunion jakson joka tulee Ameriikan töllöttimistä 30.8.
Massiiviselle Amerikan/Kanadan/Brittien/Australian huippistarjonnalle myös
Eiks gintsu tai Ulveri kato Project Runway vitosta netistä? Oon maailman eniten koukussa. Viime viikolla töllötin youtubesta koko neloskauden yhden vuorokauden sisällä
Pitääpä lähteä ostamaan piuhoja että saa vihdoin ton kunnon yhteyden toimimaan ja warettaa sit Rock of Love 2!!!!!!!!!!!!!!!!
ps. joko forrsto ja muut fanit on nähny tän: http://www.youtube.com/watch?v=b-QQu2MBqMI (KATTOKAA KUKA OHJANNU!!!! VOE L-O-L!!!)
Mangojauhe goddamn.
Eiks gintsu tai Ulveri kato Project Runway vitosta netistä? Oon maailman eniten koukussa. Viime viikolla töllötin youtubesta koko neloskauden yhden vuorokauden sisällä
Mä katon
[quote:39e390db90="tiptoo"]Eiks gintsu tai Ulveri kato Project Runway vitosta netistä? Oon maailman eniten koukussa. Viime viikolla töllötin youtubesta koko neloskauden yhden vuorokauden sisällä
Mä katon [/quote:39e390db90]
Hienoo, mie vihaan melkein kaikkia tyyppejä jo, paitsi sitä "leatherrrrr"-naista joka on ihan mahtava! Jotenki tosin tuntuu kyl että niitä on käsketty puhumaan toisistaan pahaa tällä kaudella ku muilla (vertauskohteena itellä vaan neloskausi siis, mut Eevanki mielestä asia ois näin ja se on kattonu kaikki kaudet).
Mangojauhe goddamn.
Hienoo, mie vihaan melkein kaikkia tyyppejä jo, paitsi sitä "leatherrrrr"-naista joka on ihan mahtava!
Mä en oo oikein kiintyny kehenkää niistä saas nähä jaksaako siis kattoo loppuun asti. Mikäs sua leatherrrrrrrr-naisessa niin viehättää? Onhan se aika sööttii et sillä on vähän sellanen "what would bikers do?" asenne.
lichious-jäbä on aika käsittämätön
[quote:92b5d2caba="tiptoo"]Hienoo, mie vihaan melkein kaikkia tyyppejä jo, paitsi sitä "leatherrrrr"-naista joka on ihan mahtava!
Mä en oo oikein kiintyny kehenkää niistä saas nähä jaksaako siis kattoo loppuun asti. Mikäs sua leatherrrrrrrr-naisessa niin viehättää? Onhan se aika sööttii et sillä on vähän sellanen "what would bikers do?" asenne.
lichious-jäbä on aika käsittämätön [/quote:92b5d2caba]
Tykkään siitä leatherista ku se on AINA niin pihalla. Ekassa jaksossa oli parasta kun ne herätettiin keskellä keskellä yötä ja kun muut tytöt kirmaili paniikissa ympäriinsä ni stella laitto vaan vähe dödöä t-paidan alle ja oli ihan valmis
Tuskin se kyl voittaa, itelläki on vähän hankaluuksia kun ei oikeestaan kannusta kunnolla ketään, mut hyvin oon muistanu silti aina kattoa.
Ja en kans tajuu miks se lichious on siellä vielä, buu, menis jonnekki control helsingille piirtämään :x
Mangojauhe goddamn.
Aajee. Rokkarille morsian!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Aajee. Rokkarille morsian!
On kyllä paras sarja.
Tai siis ylipäätään toi koko XXXXX of Love -setti. Kuusi kautta neroutta jo suotu ja kohta alkaa Rock Of Loven kolmas tuotantokausi.
Tosin nyt voisin olla jo valmis uudelle sankarille. Bret ja Flavor on vähän nähty jo.