You are not logged in.
Pages: 1
kk
Last edited by shanks (30.09.2019 22:40)
sun pää ei prakki näy!! ton perse eessä!
Sama. Aika jännästi on saatu Tarja Halonen, Benito Mussolini, Prakk, ja etualan Benny Hill samaan kuvaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En ole oikein ikinä lämmennyt laulajan huutotyylille.
Jos nyt pitää jokin tietty syy lämpiämättömyyteen keksiä, olkoon se vaikkapa tuo.
This must be what jail / I will scratch
Ignoring the Guidelinesilla on yksi loistava biisi (Breaking Me Up), mutta muuten en levyä juurikaan jaksa. Vähän liian nopeaa minulle. Ilosaaren keikka oli muistaakseni ihan hyvä, mutta paremmin mieleen on jäänyt teltan helvetillinen kuumuus. Kaikesta tästä huolimatta uusi levy kiinnostaa silti jonkin verran.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tuon perusteella odotukseni uutta levyä kohtaan eivät ainakaan vähene. Pitääpä hankkia kuunteluun.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ignoring the Guidelinesilla on yksi loistava biisi (Breaking Me Up), mutta muuten en levyä juurikaan jaksa. Vähän liian nopeaa minulle.
Kyllä! Monen harkkore-biisin kertsiä en enää osais huutaa mukana, mutta tuon kyllä muistan. Uuden huhutulle monipuolisuudelle peukku, saatan ehkä jopa kokeilla.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:81426e33f7="Larg"]En ole oikein ikinä lämmennyt laulajan huutotyylille.
Jos nyt pitää jokin tietty syy lämpiämättömyyteen keksiä, olkoon se vaikkapa tuo.[/quote:81426e33f7]
Joo. Putoaa enemmän sellainen Ian McKaye -tyylinen hc-huuto/tilitys. Vokaalit ovat siis minulle suuri ongelma nykypunkissa...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei ne vokaalit mitään mut ne konsonantit...
Älä päästä painiks sitä
Ei ne vokaalit mitään mut ne konsonantit...
Hilpein hooseelaulutyyli on muuten semmonen jännittynyt korkea kähinä, aivan kuin huuto purkautuisi vain vähän kerrallaan ja uhkaisi loppua kokonaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
heheh, kattokaapa toi J'MEN'FOUS keikalla toukokuun lopulla ja kertokaa mitä mieltä HC-laulusta...juurikin tuollaista paisen kuvailemaa, mut samalla vieläpä tahallisen sekopäistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
heheh, kattokaapa toi J'MEN'FOUS keikalla toukokuun lopulla ja kertokaa mitä mieltä HC-laulusta...juurikin tuollaista paisen kuvailemaa, mut samalla vieläpä tahallisen sekopäistä
jmenfous on hyvä bändi, oikeestaan tosi sekopäistä touhua ja mahtavia koreografioita! mutta raised fist on aika huono ja tylsä, ei ees tuplabasari pelasta.
joo, eip oo raised fistiä jaksanna...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pages: 1