You are not logged in.
Mä kävin hakee sulle niiden TOISEKSI VIIMEISEN kappaleen... Multa saa sitten.
Tilasin just Juzzilta lisää.
+ meillä on niitä kyllä vielä varastolla, eli ei noi ihan loppumaan vielä pääse.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:d7a24c989b="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä kävin hakee sulle niiden TOISEKSI VIIMEISEN kappaleen... Multa saa sitten.
+ meillä on niitä kyllä vielä varastolla, eli ei noi ihan loppumaan vielä pääse.[/quote:d7a24c989b]
No oli miten oli, HUIGille on yksi kapale mulla varastossa. Mä hieron siihen jotain kapitalistista dialektiikkaa tässä pari viikkoa tuijottamalla sitä julmasti samalla kun kirjoitan isoille firmoille laskuja.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:b19d0b06a7="forssto"][quote:b19d0b06a7="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä kävin hakee sulle niiden TOISEKSI VIIMEISEN kappaleen... Multa saa sitten.
+ meillä on niitä kyllä vielä varastolla, eli ei noi ihan loppumaan vielä pääse.[/quote:b19d0b06a7]
No oli miten oli, HUIGille on yksi kapale mulla varastossa. Mä hieron siihen jotain kapitalistista dialektiikkaa tässä pari viikkoa tuijottamalla sitä julmasti samalla kun kirjoitan isoille firmoille laskuja.[/quote:b19d0b06a7]
& suuret kiitokset!
laitan sen lentoruumaan samoihin muoveihin pääoman kanssa niin eiköhän se siitä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon ens viikolla ti-pe lomalla päiväduunista, joten tulee varmaan hengailtua aika paljon Pitkämiehessä spämmimässä. Tulkaas käymään, niin myyn teille pari levyä.
En ole käynyt vielä kertaakaan Pitkämiehessä-späm
bzort glorf bööth
[quote:62d25c1802="hiirimattona"]En ole käynyt vielä kertaakaan Pitkämiehessä-späm
Emmäkää mut asunkin Lapissa -späm[/quote:62d25c1802]Sama ja kai hintsun verran lapimmassa? späm
bzort glorf bööth
[quote:4baf7e47bf="hiirimattona"]En ole käynyt vielä kertaakaan Pitkämiehessä-späm
Eri, kävin mutta ostin vain sarjakuvia. [/quote:4baf7e47bf]No ensi kerralla molempia
bzort glorf bööth
En ole käynyt vielä kertaakaan Pitkämiehessä-späm
Emmäkää mut asunki burkina fasossa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Saaks Pitkiksestä ostaa lahjakortteja? Mietin tässä just valmistujaislahjaa. Tai sitten pitää vaan mennä kyselemään vaikeita suosituksia myyjältä. Huomenna myös Lau Naun levy poistoon, jos siellä vaan sitä on. Kävin tänään ihan turhaan. En ikinä opi, että ei oo auki maanantaisin, orkl.
Saaks Pitkiksestä ostaa lahjakortteja? Mietin tässä just valmistujaislahjaa. Tai sitten pitää vaan mennä kyselemään vaikeita suosituksia myyjältä. Huomenna myös Lau Naun levy poistoon, jos siellä vaan sitä on. Kävin tänään ihan turhaan. En ikinä opi, että ei oo auki maanantaisin, orkl.
Sori ettei ollu tänään auki
Mut tuu huomenna jppppp!!! Oon siellä varmaan aika pitkälti koko päivän!
Ja saa kyl toki lahjiksiiiii!!!
[quote:19b03ebff2="leposi"]Saaks Pitkiksestä ostaa lahjakortteja? Mietin tässä just valmistujaislahjaa. Tai sitten pitää vaan mennä kyselemään vaikeita suosituksia myyjältä. Huomenna myös Lau Naun levy poistoon, jos siellä vaan sitä on. Kävin tänään ihan turhaan. En ikinä opi, että ei oo auki maanantaisin, orkl.
Sori ettei ollu tänään auki
Mut tuu huomenna jppppp!!! Oon siellä varmaan aika pitkälti koko päivän!
Ja saa kyl toki lahjiksiiiii!!! [/quote:19b03ebff2]
Jeah! Tuun sit varmaan suoraan koulusta ellei Anne-nukke vie mua mukanaan. Oli kiva ilma palloilla Kalliossa pitkästä aikaa. Harmittavan vähän tulee siellä pyörittyä. Ehkä tää muuttuu nyt ku on taas matkalippu, jolla voi brömistellä mielin määrin.
Mä voisin tulla kans huomenna käymään, mulla on fopalle terveisiä pohjanmaalta
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei sua ees huomaa sieltä nurkasta
Kävin jo, mutta ei siellä ollut tarpeeksi äksönii Aamokselle, joten mut revittiin ovesta ulos.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kävin jo, mutta ei siellä ollut tarpeeksi jäksönii Aamokselle, joten mut revittiin ovesta ulos.
nyt tommi se distro kuntoon!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Spämmään päiväspämmini jatkossa täältä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Myyn sut
Huomisesta alkaen oon myymässä Foppaa
HUOM!: HALVALLA LÄHTEE!