You are not logged in.
[quote:6e12d0dfbf="silvawhale"][quote:6e12d0dfbf="janne m."]Ängeriin mulla on aika neutraali suhde, suht harmitonta runkkaamista.[/quote:6e12d0dfbf]
sama.[/quote:6e12d0dfbf]No pikkasen arvasin tän
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f3d6805fe9="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:f3d6805fe9="silvawhale"][quote:f3d6805fe9="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä kyllä painin St. Angerin kanssa niin pitkään. Oikein urakalla. Tahdoin tykätä siitä kovasti, kuten myös tästä. Kylä mä aina haluisin että ne eivät olisi niin paskoja, koska Ride ja Master on niin kovia. Ja mö olen hevin suhteen aika myöhäisherännäinen, eli joskus kaksvitosena aloin vasta diggailee... Eli ei mitään lapsuuden traumojakaan löydy.
Tekisivätpä hyvän levyn nyt... Tuon perusteella ei ainakaan kiima kasva.[/quote:f3d6805fe9]
muuten sama mutta kävin ton saman painimatsin jo "...and daft punk for all"-platan kanssa... sen jälkeen ei oo kiinnostanut oikein mikään. black album on tosin ihan ok poppilevy. sillai def leppard-mielessä.[/quote:f3d6805fe9]
No mä yritin ...And ja Blackiä. Ei toimineet. Sitten ignoroin koko bändin tuotantoa kunnes aloin kuulemaan juttuja siitä miten raaka St Anger on. No niin... Joo... Ei se sitten oikein...[/quote:f3d6805fe9]
Mulle Blackiltä toimii vaan ne hitit, Sad But True lemppari. Ja Justiken eka puoli (4 ekaa biisiä) on tosi hyvä (One varmasti kaikkien aikojen top20-biiseissä mulla), sitte meininki jotenki sekoittuu kolmen biisin ajaks kunnes To Live Is to Die ja Värjääjän Eeva jälleen nostavat lopussa kiimailua.
turpa kii ja laula
Värjääjän Eeva
piti jo hiukan miettiä tätä...
ääh. emmää jaksa tota. paskat saundit, huonot biisit ja burton matojen syötävänä. yöks.
se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...
se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...
Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:4a722ca1e8="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:4a722ca1e8]
Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.
mullakin alkuperäinen kasetti.
juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")
[quote:8b7b802358="janne m."]Ängeriin mulla on aika neutraali suhde, suht harmitonta runkkaamista.[/quote:8b7b802358]
sama.
sama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:58a8c1708f="janne m."][quote:58a8c1708f="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:58a8c1708f]
Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:58a8c1708f]
mullakin alkuperäinen kasetti.juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")
Joo ne rumpusoundit on kyl ihan ihmeelliset. Basarit ihmeen lätslätsmenoa.
>:{/
[quote:e738ad3676="silvawhale"][quote:e738ad3676="janne m."][quote:e738ad3676="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:e738ad3676]
Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:e738ad3676]
mullakin alkuperäinen kasetti.juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")[/quote:e738ad3676]
Joo ne rumpusoundit on kyl ihan ihmeelliset. Basarit ihmeen lätslätsmenoa.
oon tainnu avautua tästä aiemminkin mutta törmäsin netissä audioinsinöörin haastikseen jonka suurin claim to fame oli ...and phoenix for allin ääniteknikointi. aikamoinen meriitti siis..
sen muistan et basarit meni jonku 69-alueisen eq:n läpi jolla renessanssi-nero lars sit toteutti visioitaan...
Jack Endino know what time it is...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jack Endino know what time it is...
jeps....
justicellahan on jotain oikeasti helvetin hyviä biisejä mutta ne saundit ovat kyllä about paskimmat koko populaarimusiikin historiassa
bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy
bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy
Eri. Imee ihan vitusti röhmyä :center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c8dfa545aa="ydinaukio"]bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy [/quote:c8dfa545aa]
Eri. Imee ihan vitusti röhmyä :center:
nojoo, onhan tuosta toisaalta ainakin joku 5-6 vuotta kun olen tuon viimeksi kuunnellut että enpä tiiä.... mut on se kyllä salettiin vitun kova täytyy joku päivä tässä kuunnella taas
Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.
Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.
täydellinen lopetus. topikki lukkoon ja noidalle hilloa.
[quote:076152a943="hrmunoita"]Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.[/quote:076152a943]
täydellinen lopetus. topikki lukkoon ja noidalle hilloa.
sama
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:3296c0f97c="forssto"]Black Album on just hyvä.
Ron Moss on silti vitusti mageempi ku Metallica.[/quote:3296c0f97c]
pläk album oli ilmestyessään paskinta kakaa, mutta on se nykyään ihan jees poppia.
justicen basarisoundeissa on siihen mahtavaan "atakkiin" käytetty legendan mukaan vielä jotain ihme viispennisiä, joita on viritelty kalvon ja nuijan väliin... aika hyvin naputtaa joo
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.
On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.
Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
[quote:e5aa81f6f9="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.
On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.
Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:e5aa81f6f9]
:confused::x:viha::punkkuu:
nyt en tajua, kirk on sen rainan varmaan säälittävin ukko dave mustainea lukuunottamatta
mulla nous ulrichin pisteet hiukan siitä leffasta, se oli ainoa jolla oli jotain oikeasti järkevää sanottavaa siitä niiden terapiasekoilusta. se on se kohta, missä se kilahtaa ihan totaalisesti siellä sessiossa ja rupeaa vaahtoamaan, että "what the fuck we are doing here, we are supposed to be the worlds biggest metal band and we're spending our money to talk some fucking therapist? what the fuck is this?" tai jotain sinnepäin.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:5ff25bc3a0="j-sus"][quote:5ff25bc3a0="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.
Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:5ff25bc3a0]
nyt en tajua, kirk on sen rainan varmaan säälittävin ukko dave mustainea lukuunottamatta
[/quote:5ff25bc3a0]
Ehkä se, että Kirk vaikuttaa symppikseltä ja muut ei, on se juttu.
Sillä ominaisuudella saa multa aina pisteet, vaikka muissa lahjoissa jotain puuttuisi.
"Riden" aikaan tutustuin ja "Justiceen" saakka diggailin, kyllä tuo kireäsaundinen bassoton tekele on vieläkin omassa asemassaan mulla, juuri tuolla kiertueella tuli nähtyä livenäkin. Mustan levyn aikoihin oli janne m:n tapaan rankemmat jutut soittimessa, ei enää puhutellut. Sen jälkeen ilmestyneistä en ole tainnut kuulla kuin MTV:llä pyörineet piisit.
Tarttee sanoa, että kaikista itselleni tärkeistä taiteilijoista kuuluneista suruviesteistä on juuri Burtonin tapaus jäänyt erityisen voimallisesti mieleen, Njassahan sen Hevitaivaassa kertoi onnettomuutta seurannella viikolla.
Ensin kuoli Kekkonen ja sitten kuoli Burton.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:7f8827b6b3="Katkennut petsari"]"Riden" aikaan tutustuin ja "Justiceen" saakka diggailin, kyllä tuo kireäsaundinen bassoton tekele on vieläkin omassa asemassaan mulla, juuri tuolla kiertueella tuli nähtyä livenäkin. Mustan levyn aikoihin oli janne m:n tapaan rankemmat jutut soittimessa, ei enää puhutellut. Sen jälkeen ilmestyneistä en ole tainnut kuulla kuin MTV:llä pyörineet piisit.
Tarttee sanoa, että kaikista itselleni tärkeistä taiteilijoista kuuluneista suruviesteistä on juuri Burtonin tapaus jäänyt erityisen voimallisesti mieleen, Njassahan sen Hevitaivaassa kertoi onnettomuutta seurannella viikolla.
Ensin kuoli Kekkonen ja sitten kuoli Burton.[/quote:7f8827b6b3]
Ihan sama ajoitus mulla.: Ride - Justice, sit tuli uudet kiinnostukset. Samalla keikallakin olin jääykkösessä. Aamulla ekalla junalla jonottamaan lippuja City-käytävään ja onnistunut ryysäys lipputiskille ekojen joukossa.
Nykyään tekisin moisen effortin ainoastaan jos Frank Black tai Marc Almond tai C93 tulisi suomeen ja jos ne leikisti olis niin suosittuja että liput menis loppuun.
Vähän ristiriitaiset fiilikset Justicesta: One on uskomattoman tylsä, mutta Harvester of Sorrowia esim. ei tuntuisi ollenkaan pahalta kuunnella pitkästä aikaa.
Perkele, duunikaveri pläikää Radio Rockia ja taas tulee arvatkaas mikä? No vitun Unforgiven.
JUMALAUTA, ARMOA!
[quote:1d232daad9="janne m."][quote:1d232daad9="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:1d232daad9]
Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:1d232daad9]
mullakin alkuperäinen kasetti.
Kah, mullakin Cd:näkin sen sitte silti jostain kamppiksesta joskus ammoin hankin. Koko tuotanto jo tovin pölyttynyt tuolla hyllyssä Loadia ja St.Angeria lukuunottamatta. Jälkimmäisen myin pois kun ei paini tuottanut tulosta, vopite käydä nyt samalla tavalla tän uudenkin kanssa? Aika antikiimaista settiä ainakin tää Cyanide....
:?
I love you and dream about the Führer
[quote:b4cf124a6f="j-sus"][quote:b4cf124a6f="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.
Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:b4cf124a6f]
mulla nous ulrichin pisteet hiukan siitä leffasta, se oli ainoa jolla oli jotain oikeasti järkevää sanottavaa siitä niiden terapiasekoilusta. se on se kohta, missä se kilahtaa ihan totaalisesti siellä sessiossa ja rupeaa vaahtoamaan, että "what the fuck we are doing here, we are supposed to be the worlds biggest metal band and we're spending our money to talk some fucking therapist? what the fuck is this?" tai jotain sinnepäin.[/quote:b4cf124a6f]
Joo Hammett ehkä säälittävä, mut Larssi senkin dokkarin perusteella itteensä täynnä oleva ärsyttävä runkku.
...Larssi senkin dokkarin perusteella itteensä täynnä oleva ärsyttävä runkku.
McIverin kirjassa luonnehditaan Ulrichia tyyliin "kun Lars kättelee sinua, hän kurkkii samalla olkasi yli onko siellä joku tärkeämpi henkilö käteltäväksi".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Olisin minäkin katkera, jos olisin mies enkä olisi Lars Ulrich.
[quote:ac24098676="forssto"]
Looris, postaa joku hyvä ja kiihkeä Lars-fantasia![/quote:ac24098676]
VOIKO OLLA ETTÄ LÖYSIN TÄMÄN KETJUN YLI VUODEN MYÖHÄSSÄ??
Ei niin, etteikö Metallica olisi ajaton.
Bändien ykkönen nyt, silloin ja ikuisesti.
Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".
Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:3d0ef02fea="looramerri"]Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".
[/quote:3d0ef02fea]
meni makaroonia nenään. nyt kävi näin