You are not logged in.
Kerrankin sellaiseen aikaan kuusta, että mulla on vielä rahaa jöjellö
luultavasti eri, mut kattellaan. tuolta sit repsämään & js666:een enpä kuule tiijä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Palkkapäivä oli tänää joten veikkaan, että törsään kyl taas siihen malliin ettei hirveesti tuollon ole rahaa mut katellaan ny.
[quote:893f388b31="hrmunoita"]Kerrankin sellaiseen aikaan kuusta, että mulla on vielä rahaa jöjellö
luultavasti eri, mut kattellaan. tuolta sit repsämään & js666:een enpä kuule tiijä [/quote:893f388b31]
Ehkä sama reitti...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Lauantaina Tavalla levymessut. Kehitin säälimättömän ovelan kulutustaktiikan. Nappaan tuosta pinon levyjä kassiin ja menen Keltaiseen jäänsärkijään myymään ne. Sitten tuhlaan vain sen verran rahaa, jonka noista sain. Tulee halvaksi!
Pitäsköhän tuol kävästä.. miksei
Pitäsköhän tuol kävästä.. miksei
siksei
tai no, kattellaan. sit siellä kuitenki on kaikkii hyvii JOIHIN EI OO RAHAA
lol apua
ultravox
luultavasti.
lol apua
ultravox
Taidan käydä, ja nyt vaan jännittää, että tuleeko näistä messuista kolmannet peräkkäin, joista en osta mitään...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
En lauantaina (20.9.) ois Hyvinkään Wanhalla Villatehtaalla levymessut. Myymässä mm. MEITSI.
Osoite on Kankurinkatu 4-6 ja tapahtuma on 11-16.[/quote
Voisin ehkä tulla käymään. Pääseekö sun kyydissä paikalle? Mulla oli kai leffa joskus iltapäivällä, et pitää lähtä ennen loppumista jo takaisin himamestoille.Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voisin ehkä tulla käymään. Pääseekö sun kyydissä paikalle? Mulla oli kai leffa joskus iltapäivällä, et pitää lähtä ennen loppumista jo takaisin himamestoille.
Vopite toki joo! Lähden kyl ehkä jo joskus ysin - puol kybän tienoilla tuonnepäin.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:73aba462cd="hrmunoita"]Voisin ehkä tulla käymään. Pääseekö sun kyydissä paikalle? Mulla oli kai leffa joskus iltapäivällä, et pitää lähtä ennen loppumista jo takaisin himamestoille.
Vopite toki joo! Lähden kyl ehkä jo joskus ysin - puol kybän tienoilla tuonnepäin.[/quote:73aba462cd]
Jees jees. Meikähän vois myös hoitaa ns. duunipäiväni tossa samalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huomenna. ":bileet:"
Ai niin,
Hei! Kansan edustaja Pertti Salovaara on todistetusti vieraillut Hyvinkään levymessuilla taannoin! Tosin myös todistettavasti matalalla profiilillla ja musiikin ystävän innokkuudella. Street Spirit JR:n "Levymessut" -keskustelussa pohditaan messujuttuja myös laajemmin. Mukana myös haju (aiheena)!
Hehe. Mutta Salovaara on kuulemma ollut huonona taas.
[quote:6f82404b69="lintumies"]Huomenna. ":bileet:"
Ai niin,
Hei! Kansan edustaja Pertti Salovaara on todistetusti vieraillut Hyvinkään levymessuilla taannoin! Tosin myös todistettavasti matalalla profiilillla ja musiikin ystävän innokkuudella. Street Spirit JR:n "Levymessut" -keskustelussa pohditaan messujuttuja myös laajemmin. Mukana myös haju (aiheena)!
Hehe. Mutta Salovaara on kuulemma ollut huonona taas. [/quote:6f82404b69]
Pitääkö tässä kohta huolestua, kun joka paikassa mainitaan tämä foorumi?
Pitääkö tässä kohta huolestua, kun joka paikassa mainitaan tämä foorumi?
mä ainakin rupesin harkitsemaan nickin vaihtoa...
Huomenna. ":bileet:"
Sama. Voi tosin olla ettei kovin aikaisin kykene
This must be what jail / I will scratch
[quote:b2cae86ae2="lintumies"]Huomenna. ":bileet:"
Sama. Voi tosin olla ettei kovin aikaisin kykene [/quote:b2cae86ae2]
Kannattanee tähdätä kahdeksi, silloin Klubin puolella esiintyy Kristian Meurman...
[quote:1f8bec20d6="DirtyBlueGene"][quote:1f8bec20d6="lintumies"]Huomenna. ":bileet:"
Sama. Voi tosin olla ettei kovin aikaisin kykene [/quote:1f8bec20d6]
Kannattanee tähdätä kahdeksi, silloin Klubin puolella esiintyy Kristian Meurman...[/quote:1f8bec20d6]
Jaaha, taidanpa tästä lähtee nyt mestoille, toivottavassti alottaa myöhässä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Levymessut Tampereella
Tullikamari, Pakkahuone
la 4.4. klo 1116
liput 3 e
http://vinyl-revival.blogspot.com/
http://www.facebook.com/home.php#/event … 5714272570
[quote:77009ecff2="forssto"][quote:77009ecff2="lintumies"]Levymessut Tampereella
Tullikamari, Pakkahuone[/quote:77009ecff2]
Olen mahdollisesti tulossa myymään! [/quote:77009ecff2]
Olen mahdollisesti tulossa ostamaan!
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:4054984c15="lintumies"]Levymessut Tampereella
Tullikamari, Pakkahuone
la 4.4. klo 1116
liput 3 e
http://vinyl-revival.blogspot.com/
http://www.facebook.com/home.php#/event … 5714272570
[/quote:4054984c15]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Oho oho!
This must be what jail / I will scratch
Jahas, voisin lopettaa levynostolakkoni kahden kuukauden jälkeen 14. 3. Silloin näkyy olevan Tavastialla levymessut.
Jahas, voisin lopettaa levynostolakkoni kahden kuukauden jälkeen 14. 3. Silloin näkyy olevan Tavastialla levymessut.
NO VOI VITTU!!!
Silloin on meinaan myös Pitkämiehellä kirppis.
Jaksaakohan levynöröt reissata kahteen tapahtumaan samassa kaupungissa samana päivänä?
[quote:ba86028ec0="Feggy"]Jahas, voisin lopettaa levynostolakkoni kahden kuukauden jälkeen 14. 3. Silloin näkyy olevan Tavastialla levymessut.
NO VOI VITTU!!!
Silloin on meinaan myös Pitkämiehellä kirppis.
Jaksaakohan levynöröt reissata kahteen tapahtumaan samassa kaupungissa samana päivänä?[/quote:ba86028ec0]
Ehkä, mutta onko niillä rahaa kahteen? Siirrä ennen tuota...
Ehkä, mutta onko niillä rahaa kahteen? Siirrä ennen tuota...
Meillä on tuo päivä aika naulittuna kiinni. Toisaalta aika eri kohderyhmällekin taitavat nuo tapahtumat olla.
[quote:31062e6248="Feggy"]Ehkä, mutta onko niillä rahaa kahteen? Siirrä ennen tuota...
Meillä on tuo päivä aika naulittuna kiinni. Toisaalta aika eri kohderyhmällekin taitavat nuo tapahtumat olla.[/quote:31062e6248]
taidan kuulua kumpaankin
palkkapäivä perjantaina, hieman vaarallista kyllä.