You are not logged in.
ilmeisesti omaa topikkia ei vielä ollu? perustetaan ny sitten kun bändi vetelee viimeisiään.
eipä mulla muuta ku että heilutaan on parasta roskapoppia koskaan missään ikinä.
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
miks tää on raskaammassa?
hei lopeta, et saa
Emppu
Olin näittem keikalla Parolannummen sotilaskodissa alkuvuodesta 2000. Aikamoista hulinaa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
...ehkä on jo aikakin lopettaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mun kaveri oli ton laulajan kanssa samalla luokalla. Oli kuulemma aikamoinen HORO
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d36b0c474c="Bedderi"]...ehkä on jo aikakin lopettaa.[/quote:d36b0c474c]
Joo, Lolita-ulottuvuus mennyttä vuosia sitten.
Lähinnä tarkotin sitä, että kaks noista on zombeja.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tota, onx mitään pillujuttuja?!
Edelleenki nussisin vaan kahta noista. Ei voi ymmärtää jengi joka on silleen "panisin kaikkia"!
Edelleenki nussisin vaan kahta noista. Ei voi ymmärtää jengi joka on silleen "panisin kaikkia"!
Ketä?
Mimmu on ainaki yhä . Ja se toinen kitaristi, ei emo-emppu.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
joo tuo emppu on ainakin ihan hirvee. näyttää ihan manboyn laulajalta tossa kuvassa
onko manboylle muuten topikkia? näin niiden keikan jossain bisnesfestareilla, tuli siis yle extralta, ja sehän oli ehkä kaameinta paskaa mitä olen koko vuonna kuullut!
Joo... Kotiutumista edeltävänä päivänä soittivat meille armeijassa. Kännissä olisin saattanut hieman enemmän innostua, tai sitten en, mutta selvinpäin en ainakaan tykännyt.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ehkä paras topikki kuunaan!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tarkoitinkin kolmea
[quote:a475868419="Ulvis"]Edelleenki nussisin vaan kahta noista. Ei voi ymmärtää jengi joka on silleen "panisin kaikkia"![/quote:a475868419]
Tarkoitinkin kolmea
kolmessa päivässä mieli muuttuu.. Vielä 9 lisää ni ulvis-setä ajaa noit kaikkia..
hööj me heilutaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
joo tuo emppu on ainakin ihan hirvee. näyttää ihan manboyn laulajalta tossa kuvassa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olen kyllä yllättynyt, ettei tässä topikissa ole mainittu dinosaur jr. jälkeisistä jatkoista mitään.
en ole kolmekybänen emoboy
mitäs jännää täällä tapahtuu?
en kerro
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en kerro
"zwe have zways to make you ztalk, you know...?"
Paras biisi
Tietääks kukaan mitä Mimmu ja Nea hommaa nykyään?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^Kuuntelin joillain laneil tot biisii pari tuntii repeatil ja omistin q3areenas.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mimmusta tulee joku sisustusarkkitehti, Nea oli ainakin jossain vaiheessa Uudessa-Seelannissa.
Satuprinsessa on Tehiksen tyyppien paras biisi ikuna.