You are not logged in.
[quote:0a0dcfa7cf="Acedia"]http://www.imdb.com/title/tt0468569/
The Dark Knight imdb:n listan ykkösenä. [/quote:0a0dcfa7cf]
I love you and dream about the Führer
Tässä vaiheessa on myös hauska pohtia, miten monta tähteä Tapani Maskula antaa uudelle Batmanille. Veikkaan, että Dark Knight saa joko yksi tai kolme tähteä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No jos Batman Begins on minkään sortin ennustava mittari niin kyseessä on aikalailla varmasti vuoden viihdyttävin elokuva. Ei tonne imdb:n ykköspallille ihan mitä tahansa paskaa pääse. FOTR on ainakin musta tämän vuosituhannen paras massayleisön elokuva.
Trailerin näkemisen jälkeen oon odotellut tota suht kova kikkeli pokkereissani
en ole kolmekybänen emoboy
Mutta mitäs hyviä kommenttiraitoja on?
En oo ikinä katsonut yhtään.
Batman Begins oli kaameaa paskaa, oiskohan tää kakkososa vähe parempi? tuskinpa
Varikset komentavat
mulla jotenkin puistattaa.
koko batman on kytketty niin vahvasti ledgeriin, tai ainakin kaikki mitä minä olen mediassa leffasta kuullut on ollut kytköksissä jokerin hahmoon ja sillai: paras pahisrooli ikinä! heathin perintö jne.
ei ledger todennäköisesti huono roolissaan ole, mutta epäilenpä että miehen vielä eläessä olisi markkinointistrategiat olleet hieman erilaiset.
jotenkin tämä nuorena kuolleiden sankarivainajuus, sen hehkutus ja hyväksikäyttö on vaan niin vammasta.
river phoenix, kurt cobain ja liian paljon liian nuorena all over again
Menetetty peli
[quote:34f86d45c0="PrivateJoy"]mulla jotenkin puistattaa.
koko batman on kytketty niin vahvasti ledgeriin, tai ainakin kaikki mitä minä olen mediassa leffasta kuullut on ollut kytköksissä jokerin hahmoon ja sillai: paras pahisrooli ikinä! heathin perintö jne.
ei ledger todennäköisesti huono roolissaan ole, mutta epäilenpä että miehen vielä eläessä olisi markkinointistrategiat olleet hieman erilaiset.
jotenkin tämä nuorena kuolleiden sankarivainajuus, sen hehkutus ja hyväksikäyttö on vaan niin vammasta.
river phoenix, kurt cobain ja liian paljon liian nuorena all over again [/quote:34f86d45c0]
Joo tulin ajatelleeks tätä myös ja näköjään jotain tragedialisää on tullut. Dark Knight nimittäin rikkoi ennätyksen ensimmäisen viikon lipputuloissa.
[quote:2e4320d89d="Joe Caligula"]Mutta mitäs hyviä kommenttiraitoja on?
24HPP:n Tony Wilsonin kommenttiraidalle [/quote:2e4320d89d]
Spinal Tapissa ainakin on ihan loistava kommenttiraita, jostain syystä multa löytyy se versio missä sitä ei ole
SOSDO MASSA KOMOROSSA
No tossa Brass Eyessä on kyl hyvä. Sarjahan on niinq spoof-skandaalidokkarien sarja joissa kauhistellaan rikollisuutta, huumeita, pedofiilejä jne, härskii parodiaa jne. Kommenttiraitana sit on jotai nelikymppisii lädejä jotka kauhistelevat näkemäänsä huumejaksoa lädien tavoin oi oi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Wall-E tekis mieli käydä kattoon mut en tiiä kerkeekö tällä viikolla mitenkn...
[quote:577877d663="Joe Caligula"]Mutta mitäs hyviä kommenttiraitoja on?
No tossa Brass Eyessä on kyl hyvä. Sarjahan on niinq spoof-skandaalidokkarien sarja joissa kauhistellaan rikollisuutta, huumeita, pedofiilejä jne, härskii parodiaa jne. Kommenttiraitana sit on jotai nelikymppisii lädejä jotka kauhistelevat näkemäänsä huumejaksoa lädien tavoin oi oi![/quote:577877d663]
Mulla on devari, tosin kommenttiraidalla en oo kattonut..
Pistetääns esim. huumekoulu-reportaasille
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:15cd47e1d3="HUIG"][quote:15cd47e1d3="Joe Caligula"]Mutta mitäs hyviä kommenttiraitoja on?
No tossa Brass Eyessä on kyl hyvä. Sarjahan on niinq spoof-skandaalidokkarien sarja joissa kauhistellaan rikollisuutta, huumeita, pedofiilejä jne, härskii parodiaa jne. Kommenttiraitana sit on jotai nelikymppisii lädejä jotka kauhistelevat näkemäänsä huumejaksoa lädien tavoin oi oi![/quote:15cd47e1d3]
Mulla on devari, tosin kommenttiraidalla en oo kattonut..
Pistetääns esim. huumekoulu-reportaasille [/quote:15cd47e1d3]
Rikosjakso on mun suosikki. Vangeille: "I come from society, you are not from society. I'm going to teach you how to get to society" tms
Starship Troopersissa oli omasta mielestäni tosi kiinnostavat kommentit.
Verhoevenin omat selvitykset leffan symbolismista olivat aika lailla ristiriidassa toisen kommentoijan (oisko ollut co-käsikirjoittaja Edward Neumeier?) kanssa.
Verhoeven näki analogioita yhdysvaltojen elokuvan teon aikaisen poliittisen ilmapiirin kanssa, kun taas toinen kommentoija väkisin tuijotti natsi-saksaan...
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
Olettkos muuten nähneet Charlie Wilsonin sotaa? Mitä tykkäsitte? Yllätyin itse positiivisesti, vaikka eihän tuo leffa nyt mikään maailman loistavin toki ollut. Keskivertoa parempaa viihdettä kuitenkin ja oli siinä ihan asiaakin mukana.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Noniin, pojjaat, koskas mennään?
Richard O:n tarina on viimeisen baarin sulkemisajan jälkeen hellettä hehkuvalla asfaltilla kaikuvien korkokenkien kutsuva rytmi. Richard O. on Pariisin helteisen elokuun paahteessa filmille palanut kiimainen viimeinen hengenveto. Richard O. on intohimoihin hukkuvan miehen joutsenlaulu. Tai Richardin (Mathieu Amalric) klubilla tapaaman naisen pyynnöstä toteuttama eroottinen fantasia.
http://www.finnkino.fi/movie/2302
http://www.youtube.com/watch?v=x9jqv8h5Uc4
yksi kollega nauhoitti aikoinaan harlinin ja selinin kommenttiraidan jäätävään poltteeseen. kuulemma herrat olivat päättäneet varmistaa että "tavaraa riittää" ja tulivat studioon kolmen baarin kautta mukanaan kassikaupalla lonkeroa...
pitääpä joskus tsekata lopputulos...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tuli mieleen, et tää kesätoimittajan räpellys oli kyllä yhtä WTF-päättelyä lauseesta toiseen:
[quote:5a3ab1eb50="börjeslandet"]Tuli mieleen, et tää kesätoimittajan räpellys oli kyllä yhtä WTF-päättelyä lauseesta toiseen:
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=335516#335516[/quote:5a3ab1eb50]
[quote:a850116744="börjeslandet"]Tuli mieleen, et tää kesätoimittajan räpellys oli kyllä yhtä WTF-päättelyä lauseesta toiseen:
http://nyt.hs.fi/elokuva/artikkeli/1135238245809[/quote:a850116744]
hihi toi on mun kaveri
taitaa tarantino iskeä lopultakin kirveensä kunnolla kiveen.
Elokuvaohjaaja Quentin Tarantino suunnittelee brittiläisen The Daily Telegraph -lehden mukaan Britney Spearsille roolia Faster Pussycat! Kill! Kill! -kulttifilmistä suunnitteilla olevaan uudelleenfilmatisointiin.
toki hieno otsikko hesarissa:
[quote:e2d2ac61ca="silvawhale"]taitaa tarantino iskeä lopultakin kirveensä kunnolla kiveen.
Elokuvaohjaaja Quentin Tarantino suunnittelee brittiläisen The Daily Telegraph -lehden mukaan Britney Spearsille roolia Faster Pussycat! Kill! Kill! -kulttifilmistä suunnitteilla olevaan uudelleenfilmatisointiin.
Britney Spears ehdolla lesbotappajaksi[/quote:e2d2ac61ca]
Enää kolmas kimuli puuttuu, ehdotuksia?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:8234516246="tigrushka"][quote:8234516246="silvawhale"]taitaa tarantino iskeä lopultakin kirveensä kunnolla kiveen.
Britney Spears ehdolla lesbotappajaksi[/quote:8234516246]
Enää kolmas kimuli puuttuu, ehdotuksia?[/quote:8234516246]
I have very long blond hear
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
Ooh, wanhat kunnon Britney bailasi Parisin kanssa, vilautteli paparazzeille fjöösaa ja hassasi lastensa huoltajuuden-ajat
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ah, tästä tyypistä on vaikea olla pitämättä:
http://www.rollingstone.com/news/covers … 10961/page
"I'm such a work in progress at the moment, it's crazy, and life wants me on edge, I swear to you," he says. "But as long as I don't forget the past, I'm cool. One must always be mindful, just like you might forget that old girlfriend who tried to slit your throat, but she's really still hot. If you remember the stitches more than you remember the pussy, you're going to be just fine."
Pistetääs tänneki ylös ku yleinen ei näy ilman tunnareita ja mullei oo mitää nettisivumestaakaan joten voi sitten tästä linkittää menee....
begin transmission:
Okei, sori vaan kaikki jo etukäteen tätä aikataulua. Päätin lyllää holy mountainin ekaks kun luulenpa et se on näistä eniten nähty ja sellanen vakavastiotettavin taidepläjäys. Kertonee tosin jotain yleisestä linjasta, tällä kertaa ei paljoo otsia rypistellä vaan painetaan kahtasataa kohti auringonlaskua...eli MITÄÄN näistä leffoista ei kannata missata. On vaa tää aika semmone juttu et se kulkee etiäppäin tiättetste.
alustavasti siis:
14.00 - 15.55 The Holy Mountain (Alejandro Jodorowsky, 1973, Meksiko/USA, 113min)
16.10 - 17.35 Hatchet For The Honeymoon (Mario Bava, 1974, Italia/Espanja, 85min)
18.00 - 19.40 Mr. Freedom (William Klein, 1969, Ranska, 95min)
20.00 - 21.40 They Live (John Carpenter, 1988, USA, 93min)
Pätkiä:
Holy Mountain
Hatchet For The Honeymoon
Mr. Freedom
They Live
Kandee mennä katsomaan Kautokeinon kapina. Näin sen Sodankylässä. Oli mainio elokuva. Suosittelen lämpimästi!
Nyt ois sellainen Makuunin 7 elokuvan setti, kaikki ennestään näkemättömiä! Tällä viikolla täytyy siis ahkerasti katsoa eloisia kuvia, onhan tässä onneksi aikaakin. Mutta mistäs alottaisi? On Bob Dylanin leffaa, Mario Antoinette, Capote, Volver jne
Mario Antoinette
Nonih, kukas fotoshoppais mario-viikset tälle: