#31 14.07.2005 10:20

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Re: TV-Resistori

[quote:b4d654fadf="ex-kolja"]Hemmetti, korostan että nimenomaan PAPERILLA Risto ei vakuuta, joten sen edelle ajaa noin tuhat yhtyettä, joka ei hae innoitusta Leevi & the Leevingsin levyiltä (kuulemma!) tai tule Tampereelta (Popeda!).
[/quote:b4d654fadf]

gösta rulez!  eikä tampereessakaan mitään vikaa, sieltähän tulee suomen parhaat pändit. ja se ainoa keikka minkä olen ristolta nähnyt vakuutti ihan totaalisesti. ja se pupu tupuna piisi oli iha sika-ihq. ja levy on tietty parhautta. ja niin edelleen.

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#32 17.01.2006 13:58

psychocandy
streittari-jantta
Website

islaja-splitti ulkona:

http://www.fonal.com/album_islaja_tv-re … split.html

eli tv-respa tulkitsee islajaa ja päin vastoin...

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#33 23.02.2006 16:33

psychocandy
streittari-jantta
Website

jatkan yksinpuhelua:

http://www.fonal.com/album_tvrespa_serkut_cd_lp.html

ja ilmestyy siis myös vinyylinä, jes!

FJs1lyz.gif

#34 24.02.2006 12:25

psychocandy
streittari-jantta
Website

ja tuolla lisää kuvia kansista:
http://www.tuhru.net/elina/piirr/serkut.html

FJs1lyz.gif

#35 16.03.2006 17:02

psychocandy
streittari-jantta
Website

hei kyllä tähän otsikkoon saa muutkin kirjoittaa...

niin sitä vaan että jos joku ei tiennyt niin uuden levyn vinyylipainoksessa oli häikkää joten uusiksi menee ja ilmestyy ties koska... mutta cd ulkona, jäämme odottamaan forumistien kommentteja.

FJs1lyz.gif

#36 16.03.2006 17:09

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

ex-kolja wrote:

Hemmetti, korostan että nimenomaan PAPERILLA Risto ei vakuuta, joten sen edelle ajaa noin tuhat yhtyettä, joka ei hae innoitusta Leevi & the Leevingsin levyiltä (kuulemma!) tai tule Tampereelta (Popeda!).

Nina, olen palasina -kipaleen perusteella allekirjoittaisin jotenkin tuon Leevi-vertauksen, mutta muuten Risto on kyllä aika kaukana Leeveistä. Kuulemma.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#37 16.03.2006 17:12

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

noiseidea wrote:

Nina, olen palasina -kipaleen perusteella allekirjoittaisin jotenkin tuon Leevi-vertauksen, mutta muuten Risto on kyllä aika kaukana Leeveistä. Kuulemma.

Vertaukset koskevatkin musiikkia enemmän vissiin tuota lyriikkapuolta, jossa Riston yhtäläisyydet Gödeen ovat kyllä havaittavissa siellä täällä.

Göstä oli nero. Yksi Suomen musiikkihistorian tärkeimpiä ihmisiä.

Tero saatana, s'olet gay!

#38 16.03.2006 17:12

psychocandy
streittari-jantta
Website

forssto wrote:

Göstä oli nero. Yksi Suomen musiikkihistorian tärkeimpiä ihmisiä.

smaa

FJs1lyz.gif

#39 16.03.2006 19:48

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005

Kuuntelin tuota uutuutta Stupidossa. Ensikosketuksen perusteella suhteellisen vakuuttavaa mutta siltikin kehitys näyttää huolestuttavalta, nimittäin minusta

Petit Pianista > Melodi Melodika > Intiaanidisko > Serkut rakastaa paremmin

Toivottavasti olen väärässä tuon uuden suhteen. Taidan kuitenkin odottaa vinyyliä.

#40 16.03.2006 20:46

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

[quote:cda7906769="rhinestone cowboy"]Petit Pianista > Melodi Melodika > Intiaanidisko > Serkut rakastaa paremmin

Toivottavasti olen väärässä tuon uuden suhteen. Taidan kuitenkin odottaa vinyyliä.[/quote:cda7906769]

Täysiin smaa, paitsi että minulla ei ole vielä yhtään kuulohavaintoa tuosta uudesta levystä. Intiaanidiskon loppupuolisko on tajuttoman hyvä, mutta levyn alku on vaan sellasta sohimista sinne tänne.

#41 16.03.2006 23:30

forssto
Member
Website

<3<3<3 TV-RESPAN ALEKSI <3<3<3

"'Mun mielestä Ruotsi on ihan saatanan pinnallinen maa', Aleksi puuskahtaa. 'Miten sieltä voi tulla niin hyvää musiikkia kuin vaikka Jens Lekman tai bob hund, kun ne ihmiset ovat niin perseestä?'"

http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/feature_24.html

#42 17.03.2006 10:01

skoskima
Member
From: tre
Registered: 03.07.2005

[quote:184cf2b522="leposi"][quote:184cf2b522="rhinestone cowboy"]Petit Pianista > Melodi Melodika > Intiaanidisko > Serkut rakastaa paremmin

Toivottavasti olen väärässä tuon uuden suhteen. Taidan kuitenkin odottaa vinyyliä.[/quote:184cf2b522]

Täysiin smaa, paitsi että minulla ei ole vielä yhtään kuulohavaintoa tuosta uudesta levystä. Intiaanidiskon loppupuolisko on tajuttoman hyvä, mutta levyn alku on vaan sellasta sohimista sinne tänne.[/quote:184cf2b522]

Serkut rakastaa paremmin > Petit Pianista > Melodi Melodika > Intiaanidisko

Uusimmalta levyltä löytyy yksinkertaisesti parhaat biisit. Häpeäkseni täytyy kyllä todeta että Intiaanidisko on jäänyt liian vähälle kuuntelulle.. mutta muistaisin että se kuulostaa hieman kolkolta (?!).

Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison

#43 17.03.2006 11:00

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

forssto wrote:

Vertaukset koskevatkin musiikkia enemmän vissiin tuota lyriikkapuolta, jossa Riston yhtäläisyydet Gödeen ovat kyllä havaittavissa siellä täällä.

Ihmisillä on ilmeisesti kuullunymmärtämisessä aika paljon petrattavaa.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#44 17.03.2006 11:23

forssto
Member
Website

noiseidea wrote:

Ihmisillä on ilmeisesti kuullunymmärtämisessä aika paljon petrattavaa.

Mitä se sanoo?

#45 17.03.2006 11:26

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

forssto wrote:

[quote:de420d7647="noiseidea"]Ihmisillä on ilmeisesti kuullunymmärtämisessä aika paljon petrattavaa.[/quote:de420d7647]

Mitä se sanoo?

Ei mitään havaintoa.

kraakku wrote:

#46 17.03.2006 11:47

lintumies
Member
From: Tampere
Website

Ristollahan on toki omakin topikki, jonka voisi nostaa kun kerkiää.

Serkut rakastaa paremmin vaikuttaa parin kuuntelun perusteella suht lupaavalta, katsotaan mihin kehittyy.

#47 17.03.2006 12:32

psychocandy
streittari-jantta
Website

leposi wrote:

Intiaanidiskon loppupuolisko on tajuttoman hyvä, mutta levyn alku on vaan sellasta sohimista sinne tänne.

eri

FJs1lyz.gif

#48 17.03.2006 12:42

forssto
Member
Website

psychocandy wrote:

[quote:3b7d40a192="leposi"]Intiaanidiskon loppupuolisko on tajuttoman hyvä, mutta levyn alku on vaan sellasta sohimista sinne tänne.[/quote:3b7d40a192]

eri

sama

#49 17.03.2006 13:08

lejoncio
eraserhead
From: tku

forssto wrote:

[quote:8df680c6e7="psychocandy"][quote:8df680c6e7="leposi"]Intiaanidiskon loppupuolisko on tajuttoman hyvä, mutta levyn alku on vaan sellasta sohimista sinne tänne.[/quote:8df680c6e7]

eri[/quote:8df680c6e7]

sama

sama

#50 17.03.2006 13:14

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Siis anteeks? Inkkaridiskon alkupuoli nimenomaan on se parempi. Neljä ekaa biisiä ihan SAIRAAN kovia. Etenkin Pong a long ja Näen tanssivan sun uudestaan. Toka puoli on ehkä vähän heikompi mut on sielläki kovia biisejä. Intiaanidisko oli mulle ainakin positiivinen yllätys. Hyvin pysyy kasassa toi levy.

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#51 17.03.2006 14:54

forssto
Member
Website

jookcha wrote:

Siis anteeks? Inkkaridiskon alkupuoli nimenomaan on se parempi. Neljä ekaa biisiä ihan SAIRAAN kovia. Etenkin Pong a long ja Näen tanssivan sun uudestaan. Toka puoli on ehkä vähän heikompi mut on sielläki kovia biisejä. Intiaanidisko oli mulle ainakin positiivinen yllätys. Hyvin pysyy kasassa toi levy.

Inkkaridiskon alkupuoli on ihan SAIRAAN kova.
Inkkaridiskon loppupuoli on ihan SAIRAAN kova.

sydan

#52 17.03.2006 15:11

rhinestone cowboy
Member

Pidän enemmän Inkkaridiskon alkupuolesta kuin lopusta, mutta parhaat biisit Pongalongin lisäksi silti levyn keskivaiheen Melodi Melodica ja Puhalla tai halkean (jotka siis olivat jo edellisellä ep:llä). Jostain syystä vain koko levyä en yleensä jaksa. Petit Pianista on alusta loppuun aivan lyömätön.

#53 17.03.2006 15:18

psychocandy
streittari-jantta
Website

forssto wrote:

[quote:eaee854150="jookcha"]Siis anteeks? Inkkaridiskon alkupuoli nimenomaan on se parempi. Neljä ekaa biisiä ihan SAIRAAN kovia. Etenkin Pong a long ja Näen tanssivan sun uudestaan. Toka puoli on ehkä vähän heikompi mut on sielläki kovia biisejä. Intiaanidisko oli mulle ainakin positiivinen yllätys. Hyvin pysyy kasassa toi levy.[/quote:eaee854150]

Inkkaridiskon alkupuoli on ihan SAIRAAN kova.
Inkkaridiskon loppupuoli on ihan SAIRAAN kova.

sydan

smaa smaa.

tosin, jos pitäisi väkisin etsiä heikompia, niin näen tanssivan sut uudestaan alkupuolelta ja huomisen otsikot ja tukehtuminen loppupuolelta jää ehkä aavistuksen jälkeen muista, mutta hieno levy.

lopullinen valaistumiseni tapahtui yksityisillä "varjo-kraak -festareillani" viime vuonna. kirjoitin siitä muistaakseni jopa raportin ooooo-listalle, mutta se taisi olla niin himmeää meininkiä että tais jäädä lähettämättä...

rhinestone cowboy wrote:

tuosta unohtui vain:

eka demo > Petit Pianista

ei ihan huono väittämä sekään, kun ottaa huomioon iki-ihanan blondiini-biisin joka tosin ei saanut kovin suurta ymmärrystä osakseen siinä levyraadissa johon sen lähetin, mutta se ei ole kyllä biisin vika! (ja ennen kuin joku ehtii, joo, ei se ollu eka demo vaan vika demo...)

ja vielä täsmennystä, melodi melodika -biisiä EI löydy samannimiseltä sinkulta, vaan siellä on puhalla, tai halkean ja centrumi, kasetilla vielä lisänä puhalla, tai halkean? ja k-k-k-kirjoituskone.

EDIT: lisäilin vielä  huomisen otsikot huonoimpiin, mutta tarkoittaa siis vain että nuo kolme ei ehkä ole aivan totaalisen kuolemattomia klassikoita toisin kuin muut. ja kaikki oikeudet mielipiteen muutoksiin pidätetään.

FJs1lyz.gif

#54 17.03.2006 15:29

forssto
Member
Website

psychocandy wrote:

tosin, jos pitäisi väkisin etsiä heikompia, niin näen tanssivan sut uudestaan alkupuolelta ja huomisen otsikot ja tukehtuminen loppupuolelta jää ehkä aavistuksen jälkeen muista, mutta hieno levy.

Muuten smaa, mutta mä diggaan näen tanssivan... -biisistä ihan hulluna. Tukehtuminen ja Huomisen otsikot ovat kieltämättä levyn heikoimpia tapauksia.

Melodi Melodican versio Centrumista on parasta ikinä koskaan missään.

#55 17.03.2006 15:32

psychocandy
streittari-jantta
Website

forssto wrote:

Muuten smaa, mutta mä diggaan näen tanssivan... -biisistä ihan hulluna.

niin kai yleensä kaikki muut kuin minä.

forssto wrote:

Melodi Melodican versio Centrumista on parasta ikinä koskaan missään.

oliks se jotenkin erilainen? eikö cd-versiolla kuulla aleksin tiskaavan?

FJs1lyz.gif

#56 17.03.2006 15:33

rhinestone cowboy
Member

[quote:213762c3aa="psychocandy"]

rhinestone cowboy wrote:

tuosta unohtui vain:

eka demo > Petit Pianista

[/quote:213762c3aa]

icon_rolleyes

en ole kuullut tuota demoa icon_redface

ja myönnän että joskus silloin yläaste/lukio (en edes muista milloin) -aikoihin en edes vaivautunut tutustumaan koko juttuun (joka tosin silloin taisi olla aika eri bändi)

psychocandy wrote:

ja vielä täsmennystä, melodi melodika -biisiä EI löydy samannimiseltä sinkulta, vaan siellä on puhalla, tai halkean ja centrumi, kasetilla vielä lisänä puhalla, tai halkean? ja k-k-k-kirjoituskone.

niinpä tietenkin, eli siis puhalla tai halkean ja centrumi olivat biisit joita tarkoitin. Noi kasetin bonusbiisitkin on tosi hyviä, harmi vaan että en omista soitinta.

#57 17.03.2006 15:34

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Näen tanssivan.. on ihan sikaihanaparas. Etenkin se "sun huulet mun huulilla" -kohta  sydan sydan sydan. Oho, taitaa mennä vähän emoiluks.

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#58 17.03.2006 15:52

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

Jaa, pitäisiköhän sitten hankkia noita julkaisuja, kun mun kokemukset näistä on yksi Liberté-keikka.

Mitenköhän toi toimii Tavastialla? Onkohan ns. liian iso paikka tuollaiselle musiikille, ei tarpeeksi "intiimi".

kraakku wrote:

#59 17.03.2006 15:58

psychocandy
streittari-jantta
Website

[quote:0c7c37abde="noiseidea"]Jaa, pitäisiköhän sitten hankkia noita julkaisuja, kun mun kokemukset näistä on yksi Liberté-keikka.

Mitenköhän toi toimii Tavastialla? Onkohan ns. liian iso paikka tuollaiselle musiikille, ei tarpeeksi "intiimi".[/quote:0c7c37abde]

etkö muka ollut silloin kuningaspeijaisissa 2002(?) vai lähditkö pois kesken? siitä keikasta en tosin muista muuta ku että päiviä vaan ihailin, musa ei jäänyt mieleen...

niin ja joo, tavastia tuntuu kyl vähän huonolta paikalta, en vielä tiedä viittinkö mennä, ja kun siellä on joku ihme englannin ihmekin paikalla...

FJs1lyz.gif

#60 17.03.2006 16:46

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

psychocandy wrote:

etkö muka ollut silloin kuningaspeijaisissa 2002(?) vai lähditkö pois kesken?

Hehe, tiedät paremmin kuin minä itse. Joo, olinhan mä tuolla, mutta ei kyllä Tv-respasta ole mitään muistikuvaa. Johtunee siitä, että keikasta on niin kauan...

kraakku wrote:

Board footer