You are not logged in.
Pages: 1
Ei tainnu olla ketjua?
Jokunen vuos sitten diggailin pirusti näiden biisejä, ja nyt kadunkin sitä etten ostanut amt:n keikalta bändin levyä silloin joskus.
Näiden ilmeisesti uusin levy Suuto Breakor oli lojunu mun koneella varmaan viime vuodesta saakka, mutta tajusin kuunnella sen vasta joku päivä sitten.
Kyllähän tää lähtee aika perkeleesti. melko erilaista mitä näiden garagerockräkäisyt muutaman vuoden takaa; tää on jopa seesteistä tunnelmointia, ja laulu kuulosta ihanalta. Toki levyltä löytyy se sabbath -rävähdyskin.
Perkele kun on ihanaa. vittu!
jaa pitäisköhän joskus tsekkailla, jotenkin oon melkein unohtanu tän ja se acid mothers afrirampo oli jokseenkin pettymys aikanaan.
kuvia vois toki postailla
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Eka demo oli paras
Tai se joku viiden biisin levy ainakin, tais olla ihan eka, saatanan kova! Sen jälkeen kuulemani ei oo niin aiheuttanu kiimaa, mut noi mimmit toki aiheuttaa senkin edestä, ihania
Toivottavasti näkis joskus keikalla.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
eikun mitäs jännää, onhan mullakin toi suuto breakor koneella, kertaakaan en oo kuunnellu, lähtisköhän nyt...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
jee, ohan tää suuto breakor aika hyvän olonen
mukavaa et on rauhallisempaa ja pysyy tälleen kasassa... se tzadik-levy tais olla aika kehnoo rääkymistä, ainakin kun odotin sillon näiltä lisää hyvee autotallirawkkkia.
Luin toki että Afrorambo
arficommandoa odotellessa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
pitäisköhän toi suuto breakor tsekkailla jossain vaiheessa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
åhå, tää kutosbiisihän oli mulla myspace-proffiilibiisinäkin jossain vaiheessa
Luin toki että Afrorambo
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uutta materiaalia:
Hyvältähän tuo kuulostaa, oikeastaan aika luontevasti jatkettu kehitystä siitä, mihin ennen tauolle jäämistä jäätin.
Pages: 1