You are not logged in.
Teenage Fanclub - It's All in My Mind
Radiohead - I Might Be Wrong: Live Recordings
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Stereolab - Whisper Pitch 7"
Stereolab - Excursions Into 7"
Stereolab - Eye of the Volcano 7"
Stereolab - Fab Four Suture 2x10"
Stereolab - Fab Four Suture 2x10"
Onko toi niinku hyvä? Tai siis ilmeisesti omistat sen jo seiskatuumaisinakin, mutta mietin vaan että minkälainen se koko paketti on, kun on saanut vähän ristiriitaista palautetta. Itse olen kuullut vain yhden biisin radiosta, sen Kyberneticka Babickan(?), joka kyllä krauttasi mukavasti.
[quote:873cb35b67="paise"]Nyt kaikki Anttilan keskusvaraston tyhjennykseen, ainakin Lappeenrannasta löytyi seuraavat:
S. Albert Kivinen - Lauluja 1
Kraftwerk - Trans-europe express 3
Brian Wilson - Smile 5[/quote:873cb35b67]
Jumalauta! Epäreilua. Niiiiiiiin epäreilua. Lauluja eurolla? Rikollisen halpaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Anttilasta:
The Marx Brothers Silver Screen Collection, 5dvd (sisältää ne parhaat = vanhemmat Marx-elokuvat, mm. Cocoanuts, Animal Crackers, jne.)
toisen käden suosta eurolla
Graeme Downes - Hammers and Anvils
This must be what jail / I will scratch
[quote:eaf3805124="DirtyBlueGene"]toisen käden suosta eurolla
Graeme Downes - Hammers and Anvils[/quote:eaf3805124]
Vai että sitä käytiin kuitenkin kuppailemassa! :twisted:
Edit: Toivottavasti se hakemuskin tuli jätettyä?
[quote:811eea1d06="lintumies"]Vai että sitä käytiin kuitenkin kuppailemassa! :twisted:
Edit: Toivottavasti se hakemuskin tuli jätettyä?[/quote:811eea1d06]
Eilen päivällä käväisin pikaisesti ainoastaan kyseisessä putiikissa ennen kuin tuli kiirus toisaalle.
Hakemuksenhan voi jättää netissäkin...
[quote:811eea1d06="Larg"]Rapeman : Two Nuns and a Pack Mule
Television : Marquee Moon[/quote:811eea1d06]
Giganttinen noille - miksei Sun Ra'llekin, vaikken Atlantista olekaan kuullut...
Niin ja artsylta tuli Jackie-O Motherfuckerin Change, huomasi hän katsahtaessaan postilaatikkoon hieman viiveellä.
[quote:0bc0904d0a="DirtyBlueGene"]Eilen päivällä käväisin pikaisesti ainoastaan kyseisessä putiikissa ennen kuin tuli kiirus toisaalle.
Hakemuksenhan voi jättää netissäkin... [/quote:0bc0904d0a]
Okei, ei se mitään.
Joo, se ehkä onkin parempi. Voisi antaa yli-innokkaan vaikutelman, jos ne luulisivat että olet tullut kaupunkiin pelkästään sitä varten...
Voisi antaa yli-innokkaan vaikutelman, jos ne luulisivat että olet tullut kaupunkiin pelkästään sitä varten...
Tai sitten luulisivat vain, että olen tosissani muuttamassa enkä vain täyttele hakemuksia miten huvittaa. Muutamaa juttua olisi voinut kysellä vähän tarkemmin, mutta hakemuksessa on lisätietoja-kohta ja ainahan voi soitella tai lähettää sähköpostia tai tulla uudestaan käymään...
[quote:ef8cdfcd6e="leposi"]Stereolab - Fab Four Suture 2x10"
Onko toi niinku hyvä? Tai siis ilmeisesti omistat sen jo seiskatuumaisinakin, mutta mietin vaan että minkälainen se koko paketti on, kun on saanut vähän ristiriitaista palautetta. Itse olen kuullut vain yhden biisin radiosta, sen Kyberneticka Babickan(?), joka kyllä krauttasi mukavasti.[/quote:ef8cdfcd6e]
En oo vielä ehtinyt kuunnella ees noit uusii seiskoi saati sitten kokonaisuutta. Vähän epäilen kokonaisuuden toimimista, mutta eihän sitä voi tietää. Rumban arviossa oli varmaan aika paljon asiaa, mutta emmä usko, että toi millään on vain kahden tähden arvoinen. Eihän Stereolab osaa tehdä paskaa musiikkia. Toki jos verrataan parhaimpii aikoihin... plaah. Yritän muistaa kertoo sit ku jaksan kuunnella kunnolla.
Postiluukusta tippui:
Saturday Looks Good To Me - Sound on Sound [cd]
[quote:d2423b3b7b="upsetter"]Congotronics 2: Buzz'n'Rumble From The Urb'n'Jungle
Hei laitapa tuosta vähän kuuntelukokemuksia niin tietää onko yhtä hyvä kuin ykkönen ja etsimisen arvoinen.[/quote:d2423b3b7b]
Joo, täytyy kottaa laittaa, kunhan kerkeän perehtyä levyyn (ja dvd:hen).
Tallinnasta tarttui matkaan pari Pia Frausia:
Nature Heart Software cd
Mooie Usland EP cdep
Laatuvinyyliä:
Pixies - Surfer Rosa
Beatles - Abbey Road
Pink Floyd - Wish You Were Here
Depeche Mode - Enjoy The Silence maxi
Guns N Roses - Appetite For Destruction (alkuperäinen kansi!)
The Smiths - The Queen Is Dead! UK original
"A repo man's always intense"
uskaltauduin ostamaan ton Sparksin Propagandan.. saas nähä
Magenta Skycode - IIIII
Tv-Resistori - Intiaanidisko
Tv-Resistori - Serkut rakastaa paremmin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En oo vielä ehtinyt kuunnella ees noit uusii seiskoi saati sitten kokonaisuutta. Vähän epäilen kokonaisuuden toimimista, mutta eihän sitä voi tietää. Rumban arviossa oli varmaan aika paljon asiaa, mutta emmä usko, että toi millään on vain kahden tähden arvoinen. Eihän Stereolab osaa tehdä paskaa musiikkia. Toki jos verrataan parhaimpii aikoihin... plaah. Yritän muistaa kertoo sit ku jaksan kuunnella kunnolla.
Joo kerro vaan! Ainakin se yksi biisi tuntui äkkiseltään olevan parasta Stereolabia vähään aikaan.
Mogwai - Mr.Beast LP
Alasdair Roberts - Farewell Sorrow -lp
Don DeLillo - Cosmopolis
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
J.K. Ihalainen : Eurooppalainen kuolemankirja
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Beastie Boys : Check Your Head
Baseball : Taiwan-Japan Tour E.P.
Snap! Crakk! : And the Sea Closed in Over Us
Ensimmäinen Djangosta, toiset Missing Link Recordista. Jälkimmäisten mukana tuli myös ilmaisena In-Fidelity-lafkan promokokoelma.
[quote:9a6dd2e52f="lintumies"]:peuk::puek:euk:
Taisi olla se levy, joka maksoi vain murto-osan postikuluistaan? Hitto, Stampede on hieno biisi. Ja ne kolme muuta kanssa. [/quote:9a6dd2e52f]
Jep, dollarilla tuo irtosi. Nyt taitaa olla kaikki tarvittavat Riden sinkut ja eepeet hallussa.
Nyt taitaa olla kaikki tarvittavat Riden sinkut ja eepeet hallussa.
smaa
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
onks twisterella harvinainen? mulla taitaa olla siitä 12".
hei ex-kolja, mistä toi alasdair roberts lp ja onko hyvä?
omat ostokset:
tv-resistori - serkut rakastaa paremmin
john foxx - metamatic...plus
john foxx - the garden...plus
john foxx - the golden section...plus
ja kuka auttais mua hankkimaan sen foxxin livelevyn???
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi