You are not logged in.
Daniel Johnston - True Love Will Find You In The End
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Arthur Lee: Black Beauty
Loistava levy! Taidanpa itsekin kuunnella sen nyt.[/quote:17183ec415]
RYMissa olit kyllä antanut "sille" vain 2 tähteä, mutta kaikkihan me joskus erehdytään. Pitäisi hommata tuo levy omaksi, vieläkö Prakkilla on myynnissä?
[/quote:17183ec415]
Noi RYMin tähdet on annettu joskus viisi tai kuusi vuotta sitten. Vituttaa kun ne ei lähde sieltä pois samalla kun jätin koko paikan.
Noi RYMin tähdet on annettu joskus viisi tai kuusi vuotta sitten. Vituttaa kun ne ei lähde sieltä pois samalla kun jätin koko paikan.
Joop, 17.2.2004. Hauskaa katsella nyt myös porukan Oasis-tähdityksiä, veikkaan että Bedderikin antaisi nykyään kahdelle ekalle levylle vähän enemmän kuin kaksi tähteä... Toisaalta ei parane vinoilla, kun itsekin on tullut nostettua esim. Menswearin pisteitä aika runsaasti. Oppia ikä kaikki.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Smaa soi täällä 
[quote:42de23ac5d="sheino"]
[/quote:42de23ac5d]
Good life 
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:f993f2fcb6="risto_m"]
Smaa soi täällä
[/quote:f993f2fcb6]
Kämppiksellä tosiaan tää boksi, rippasin koneelleni, mut eipä taida saada itelle enää/just nyt mistään ainakaan kovin järkevään hintaan ![]()
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:d24251d15f="HUIG"]
[/quote:d24251d15f]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ceremony - Still Nothing Moves You
Yllättävän pätevää hc-kohkausta tyyliin Negative Approach meets Infest meets From Ashes Rise.
Sent from my iPhone 16

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Mikähän olis paras levy koittaa tutustua Roryyn? Joku tämmönen kokis ehkä? Muutamakin hyvän maun omaava heppu on joskus kehuskellut tätä mulle, mutta ainoat havainnot ukkelin musasta on (muistaakseni) blues-pohjaista kitaranvinguttelua, joka ei sanalla sanoen nappaa sekunnin vertaa...
[quote:85409a8a74="HUIG"]
Mikähän olis paras levy koittaa tutustua Roryyn? Joku tämmönen kokis ehkä? Muutamakin hyvän maun omaava heppu on joskus kehuskellut tätä mulle, mutta ainoat havainnot ukkelin musasta on (muistaakseni) blues-pohjaista kitaranvinguttelua, joka ei sanalla sanoen nappaa sekunnin vertaa...[/quote:85409a8a74]
PASKAA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Cosmo Jones Beat Machine - I Asked For Gasoline
bzort glorf bööth
[quote:339382df1a="tomitarmo"][quote:339382df1a="HUIG"]
Mikähän olis paras levy koittaa tutustua Roryyn? Joku tämmönen kokis ehkä? Muutamakin hyvän maun omaava heppu on joskus kehuskellut tätä mulle, mutta ainoat havainnot ukkelin musasta on (muistaakseni) blues-pohjaista kitaranvinguttelua, joka ei sanalla sanoen nappaa sekunnin vertaa...[/quote:339382df1a]
PASKAA[/quote:339382df1a]
Ainakin toistaiseksi vielä vahvasti samalla kannalla... 

Gene Vincent - Who Slapped John?
bzort glorf bööth

"A repo man's always intense"

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox