You are not logged in.
[quote:4453beec9a="lintumies"]Magenta Skycode - |||||
Eilen kuulin kaupassa vähän lopusta, nyt vähän alusta kuultuani uskallan jo veikata, että tämä tosiaan on hieno levy.[/quote:4453beec9a]
parista ekasta fu-tourist sinkusta tykkäsin kovasti ja kyllähän jori on hyviä biisejä väsännyt pmmp:lle mutta sen ep:n perusteella ei tuo hirveästi ole kiinnostanut. jostain tosin luin että tuo on vähän vähempi elektronista kuin ep?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nää vois tehdä jatkuvan spämmäämisen ja turhan kommunikaation tarpeettomix...
mutta kun tykkäämme jatkuvasta spämmäämisestä ja turhasta kommunikaatiosta. enkä halua että repetition repetition repetition häviää listalta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
smaa, eikä tuo tietenkään näytä vinüülisoitantoja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f7535439ba="lintumies"]Minua nämä nimenomaan koskettavat paljonkin, jos vertaa vaikka Boys of Scandinaviaan.
Miksi pitäisi verrata?[/quote:f7535439ba]
Ehkä se olen vain minä, kun olin jostain syystä antanut itseni ymmärtää, että MS olisi aika samanlaista kuin BoS. Ja olinkin sitten positiivisesti yllättynyt, ettei se ollut yhtä kolkkoa. Mutta turhaahan tuollainen vertailu yleensä on, jos sille linjalle lähdetään.
jostain tosin luin että tuo on vähän vähempi elektronista kuin ep?
Luin saman, mutta ep:tä en ole kuullut. Ei tässä ainakaan elektroniikka varsinaisesti kovin pinnassa tunnu olevan.
Se on niinq parasta, joten äkkiä hommaamaan. Ei kannata kyllä paljoakaan odottaa siltä bonuslevyltä, kun T.E.F.:ltä on kuitenkin jo aika pitkälti kaluttu ruumis puhtaaksi kahden postyymin julkaisun voimin ja niilläkin on korkeintaan ep:n verran kelpo kamaa (tosin niistä ekalla oli ehkä bändin paras biisi, jonka tiputtaminen Magenta Skycodelta oli aika ihmeveto).
Joo, lähinnä kiinnostaa se itse albumi. Onhan mullakin se yksi jämäkooste, Useless and Empty Songs, mutta ei ole monta kertaa tullut kuunneltua (ihan hyvä ostos kolmella eurolla silti, jos niitä kerran on tehty vain 111 kpl). Mikäs se mainitsemasi ehkä paras biisi muuten on?
Joo, lähinnä kiinnostaa se itse albumi. Onhan mullakin se yksi jämäkooste, Useless and Empty Songs, mutta ei ole monta kertaa tullut kuunneltua (ihan hyvä ostos kolmella eurolla silti, jos niitä kerran on tehty vain 111 kpl).
Kyllä mä sanoisin, että niitä on enemmän tehty. Niitä tuli jossain vaiheessa aika reilusti lisää, eli veikkaisin, että Aku-Tuomaksen kotipoltin on taas alkanut laulamaan.
Mikäs se mainitsemasi ehkä paras biisi muuten on?
Se eka biisi. Se on niin hyvä, että en edes nimeä muista. Jumalainen, sanommä.
Tero saatana, s'olet gay!
Dusty Springfield - Natchez Trace
Kaunis äänihän tällä naisella on, nyt vasta alan kunnolla tutustua tuotantoon. En edelleenkään tajua mitä hienoa Son of the preacher manissa muka on, kun kaikki sitä ylistää.
radiota näistä stereoista ekaa kertaa puoleentoista vuoteen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Big Black - Songs About Fucking
"A repo man's always intense"
Dressy Bessy - Electrified
[quote:1f0ae0b748="lintumies"][quote:1f0ae0b748="anzut"][quote:1f0ae0b748="ZapMan"]
Slovak Girl - St. Petersburg Prevails (demo)[/quote:1f0ae0b748]
Smaa, pitihän tää testata kun on jo aiemminkin niin paljon hehkutettu. Hieno biisi.[/quote:1f0ae0b748]
Jeaah! Olisin voinut pistää piisin johonkin raatiin, mutta oletin kaikkien kiinnostuneiden jo kuulleen sen. Mutta eipä tuo vanhene ikinä.
[/quote:1f0ae0b748]
Mulla on ongelmana aina se, että vaikka periaatteessa kiinnostais joku juttu niin jos en heti ehdi kuunnella, unohdan koko homman ja muistan sen sitten jos sopivaan aikaan spämmätään uudestaan. Että kiitti vaan tästä.
Tom Waits - Rain Dogs
"A repo man's always intense"
Forumin spämmäröitselijöiden ansiosta:
The Radio Dept. - Lesser Matters
ensikuuntelussa.
Avausbiisi ainakin vakuuttaa...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Endstand - Who do you die for?
Booze implosionin jälkeen Champagne supernova.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:973a697a11="ZapMan"]Forumin spämmäröitselijöiden ansiosta:
The Radio Dept. - Lesser Matters
ensikuuntelussa.
Avausbiisi ainakin vakuuttaa...[/quote:973a697a11]
Kuuntelin näköjään päätösbiisin ekalla kerralla "avausbiisinä", kun oli jäänyt suffeli päälle
The Beta Band - Hot Shots II
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Mulla on ongelmana aina se, että vaikka periaatteessa kiinnostais joku juttu niin jos en heti ehdi kuunnella, unohdan koko homman ja muistan sen sitten jos sopivaan aikaan spämmätään uudestaan. Että kiitti vaan tästä.
Eipä kestä. Vähän sama juttu itsellänikin usein.
Whirlaway - Pompano <3
Pet Shop Boys - Rent
Vasta nyt tämän biisin salat aukesivat minulle.
blur - young & lovely
Trans Am - Illegalize It
Parasta juuri nyt.
This must be what jail / I will scratch