You are not logged in.
Ensi perjantaina Kutosella!!! Tiketti myy ennakkoja.
http://www.youtube.com/watch?v=obEEbhU598g
http://www.youtube.com/watch?v=n368OU17cz0
http://www.youtube.com/watch?v=oeOxifAm … re=related
http://www.amoeba.com/live-shows/videos/no-age.html
http://www.youtube.com/watch?v=Wxtt2gp0 … re=related
http://www.mtvu.com/video/?id=1584681&vid=221489
http://www.vbs.tv/video_xz.php?id=1293598940
http://pitchfork.tv/juans-basement/no-age
kertokaas te viisaammat, että luuletteko että tää myy loppuun?
kertokaas te viisaammat, että luuletteko että tää myy loppuun?
En tiiä mitään faktoja, mutta luulis, että myy jossain vaiheessa ku on kuitenkin perjantai...
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f1fb78ec0a="kri"]kertokaas te viisaammat, että luuletteko että tää myy loppuun?
En tiiä mitään faktoja, mutta luulis, että myy jossain vaiheessa ku on kuitenkin perjantai...[/quote:f1fb78ec0a]
Jos jotain kiinnostaa, mulla vois olla jippu myynnissä tonne omakustannehintaan (12). No Age ei suoraan sanottuna kauheesti levyltä ainakaan nappaa, ja Kyklareiden peruuttaminen vituttaa sen verran perkeleenhelvetisti, että alkaa vähitellen tehdä mieli jättää koko kinkerit väliin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mua vois kiinnostaa, jos myisit vielä vaikka noi levyt samalla
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mua vois kiinnostaa, jos myisit vielä vaikka noi levyt samalla
Levyjä ei oo, vain pienellä rötöksellä hankitut Weirdo Rippers-ämpärit löytyy koneelta...
No niin mä vähän arvelinkin
Jos tahot lipusta eroon ja oot keskustassa täsä joku päivä niin kyllä mä ton sen voisin ottaa.. Tai sit käyn pe hakee tiketistä. Mieluummin ostas ennakkoon ku en välttämättä pääse Linjalle kovin aikasin ja saattaahan tuo myydä josaki vaiheessa iltaa loppuun.
Sinne meni!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kiima on kova. Onko soittoaikatauluista mitäään hajua?
TÄNÄÄN!!! TONIGHT!!!
Ovet klo.22.00
FUN n. klo. 23.00
NO AGE n. klo. 00.00->
Ennakkolippuja saa vielä Tiketistä
www.tiketti.fi
BE THERE PUNK!!!
Kohta tää. Enpä kuule tiiä, odotukset on ihan vitun korkeella. Toivottavasti rima ylittyy, rapa roiskuu ja kikuli on kova.
muista aiemmin kuvassa esittämäni tanssimuuvi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
VOIHAN PASKA. PARAS PUNK KEIKKA IKINÄ??
Enpä kyllä odottanut mitään parhusmeininkiä tänään, ajattelin lähinnä että Fun varmaan pistäs No Agelle paskat housuun tai jotain, ja että tulisi vaan hauskasti poppaavaa räpistelyä. Mutta mitä vittua?? Volat oli 10+, jengi surffaili lavalta kitaristi mukaan lukien, ihan PARASTA IKINÄ!!
[color=red][color=darkred][size=2[/color]4]JUST HUIPPUU!!!!!!![/size[/color]]
Vieläkin värisee pääkallozzz
minen kuule MITTEE!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en osannu :x
Toivoinki ehkä jotaki poppaavaa räpistelyä, levyltä kuulostanut ihan ok:lta, mutta sit toi olikin tasapaksua kaahaamista. Desibeli ei pelastanu. Hitaammat ja maltillisemmat kohdat toimi mulle.
[quote:a5f4eb75c1="janne m."]Mä en osannu :x
Toivoinki ehkä jotaki poppaavaa räpistelyä, levyltä kuulostanut ihan ok:lta, mutta sit toi olikin tasapaksua kaahaamista. Desibeli ei pelastanu. Hitaammat ja maltillisemmat kohdat toimi mulle.[/quote:a5f4eb75c1]
Anteeks, että myin sulle lipun huonolle keikalle...
[quote:77c785a17f="tomitarmo"][quote:77c785a17f="janne m."]Mä en osannu :x
Toivoinki ehkä jotaki poppaavaa räpistelyä, levyltä kuulostanut ihan ok:lta, mutta sit toi olikin tasapaksua kaahaamista. Desibeli ei pelastanu. Hitaammat ja maltillisemmat kohdat toimi mulle.[/quote:77c785a17f]
Anteeks, että myin sulle lipun huonolle keikalle... [/quote:77c785a17f]
Tiätkö koko kotimatkan puhisin kiukusta, että ny kyllä Tomi kuulee kunniansa!
PSST en ole maksanut vielä
[quote:81b8685acd="janne m."][quote:81b8685acd="tomitarmo"][quote:81b8685acd="janne m."]Mä en osannu :x
Toivoinki ehkä jotaki poppaavaa räpistelyä, levyltä kuulostanut ihan ok:lta, mutta sit toi olikin tasapaksua kaahaamista. Desibeli ei pelastanu. Hitaammat ja maltillisemmat kohdat toimi mulle.[/quote:81b8685acd]
Anteeks, että myin sulle lipun huonolle keikalle... [/quote:81b8685acd]
Tiätkö koko kotimatkan puhisin kiukusta, että ny kyllä Tomi kuulee kunniansa!
PSST en ole maksanut vielä [/quote:81b8685acd]
Gaddäm, totta!
keskinkertaisuutta yritettiin peitellä järjettömällä äänenvoimakkuudella. huonolla menestyksellä. FUN oli illan paras.
Oli ihan vitun hyvä. Ehkä ainut miinus oli yleisön kylmä vastaanotto alussa. Sit ku rumpali anto luvan ("tulkaas eturivi vähän lähemmäs") niin sit alko tapahtumaan. Onneks oli perjantai
Soundit tuntu aluks aika puuroisilta ehkä volasta johtuen (etenkin edempänä), mutta loppua kohden kuulosti vaan paremmalta ja paremmalta. Tullu kiimailtua noita levyjä jo jonkin aikaa, joten toimi kyllä ihan kipeen hyvin. Eilen lievässä nousuhumalassa tuntu siltä, että oli about paras keikka mitä oon Helsingissä nähnyt, mutta jos ei nyt ihan niin hyvä niin ainakin tän vuoden paras.
[quote:41d5d1e99c="börjeslandet"]Oli ihan vitun hyvä. Ehkä ainut miinus oli yleisön kylmä vastaanotto alussa. Sit ku rumpali anto luvan ("tulkaas eturivi vähän lähemmäs") niin sit alko tapahtumaan. Onneks oli perjantai
Soundit tuntu aluks aika puuroisilta ehkä volasta johtuen (etenkin edempänä), mutta loppua kohden kuulosti vaan paremmalta ja paremmalta. Tullu kiimailtua noita levyjä jo jonkin aikaa, joten toimi kyllä ihan kipeen hyvin. Eilen lievässä nousuhumalassa tuntu siltä, että oli about paras keikka mitä oon Helsingissä nähnyt, mutta jos ei nyt ihan niin hyvä niin ainakin tän vuoden paras. [/quote:41d5d1e99c]
Lievässä nousuhumalassa Tauski Peltonen ja Virpi Kätkä on parasta ikinä.
[quote:db2e8ac86c="Ulvis"][quote:db2e8ac86c="tomitarmo"][quote:db2e8ac86c="börjeslandet"]Oli ihan vitun hyvä. Ehkä ainut miinus oli yleisön kylmä vastaanotto alussa. Sit ku rumpali anto luvan ("tulkaas eturivi vähän lähemmäs") niin sit alko tapahtumaan. Onneks oli perjantai
Soundit tuntu aluks aika puuroisilta ehkä volasta johtuen (etenkin edempänä), mutta loppua kohden kuulosti vaan paremmalta ja paremmalta. Tullu kiimailtua noita levyjä jo jonkin aikaa, joten toimi kyllä ihan kipeen hyvin. Eilen lievässä nousuhumalassa tuntu siltä, että oli about paras keikka mitä oon Helsingissä nähnyt, mutta jos ei nyt ihan niin hyvä niin ainakin tän vuoden paras. [/quote:db2e8ac86c]
Lievässä nousuhumalassa Tauski Peltonen ja Virpi Kätkä on parasta ikinä. [/quote:db2e8ac86c]
tomitarmo - syntynyt nousuhumalassa [/quote:db2e8ac86c]
Jep!
[quote:a33f2dac38="Ulvis"][quote:a33f2dac38="tomitarmo"][quote:a33f2dac38="Ulvis"][quote:a33f2dac38="tomitarmo"][quote:a33f2dac38="börjeslandet"]Oli ihan vitun hyvä. Ehkä ainut miinus oli yleisön kylmä vastaanotto alussa. Sit ku rumpali anto luvan ("tulkaas eturivi vähän lähemmäs") niin sit alko tapahtumaan. Onneks oli perjantai
Soundit tuntu aluks aika puuroisilta ehkä volasta johtuen (etenkin edempänä), mutta loppua kohden kuulosti vaan paremmalta ja paremmalta. Tullu kiimailtua noita levyjä jo jonkin aikaa, joten toimi kyllä ihan kipeen hyvin. Eilen lievässä nousuhumalassa tuntu siltä, että oli about paras keikka mitä oon Helsingissä nähnyt, mutta jos ei nyt ihan niin hyvä niin ainakin tän vuoden paras. [/quote:a33f2dac38]
Lievässä nousuhumalassa Tauski Peltonen ja Virpi Kätkä on parasta ikinä. [/quote:a33f2dac38]
tomitarmo - syntynyt nousuhumalassa [/quote:a33f2dac38]
Jep! [/quote:a33f2dac38]
Jos sä oot kerran jo kännissä, niin et haluis ostaa multa sellasta uutta maailmanmusiikkijulkaisua?[/quote:a33f2dac38]
Jos se on Tauskilta ja/tai Virpiltä, niin tänne vaan...
Vittu te osaatte olla analyyttisia, relatkaa vähän. Ne oli vaan kaks tyyppiä jotka soittelee rokkii.
Eipä ole tuoreessa muistissa keikkaa jossa jengi olisi stage daivannut about koko keikan ajan, muusikot mukaanlukien. Soittivat kyllä ihan vitusti liian kovaa (kuten mys FUN), mutta silti hieno keikka. Edelleen soi korvissa mut mut silti
PARAS KEIKKA IKINÄ (tyyliin)