You are not logged in.
Jewel Staite vie kuitenkin kaikista voiton.
uuuuh... kaikkien nörttipoikien päiväuni. ja ehkä mun myös
Jospa nyte näkyisi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
uuuuh... kaikkien nörttipoikien päiväuni. ja ehkä mun myös
Salmalle toki mutta Jeweliä en ymmärrä.
mutta Jeweliä en ymmärrä.
ootko nähny sitä missään sarjassa? mut siis: et oo vaan tarpeeks nörtti.
[quote:5c0e97a17b="Feggy"]mutta Jeweliä en ymmärrä.
ootko nähny sitä missään sarjassa? mut siis: et oo vaan tarpeeks nörtti.[/quote:5c0e97a17b]
En mä kato sarjoja... enkä taida olla nörttikään.
Salmalle toki mutta Jeweliä en ymmärrä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0d2bf9bdf3="Feggy"]mutta Jeweliä en ymmärrä.
ootko nähny sitä missään sarjassa? mut siis: et oo vaan tarpeeks nörtti.[/quote:0d2bf9bdf3]
[x] nörtti
[ ] ymmärrän
SG:A:n episodi 17 neljänneltä kaudelta. Rodney McKay tajuaa, miten tuolta kuopasta päästäis pois, mutta tytöt ei oikein lähde mukaan.
En tiiä oonko hehkuttanu tätä jo aiemmin, mutta oon niin kyllästyny näihin second-rate actresseihin (eli siis tv-typyille noin yleensä ), että pannanpa kuva Alison Lohmanista väliin:
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f58a5efc7f="shanks"]Toi mimmihän oli Weedsissä muutaan jakson? Mitäs muuta se on tehny?
Oli ainkin Tin Man minitv-sarjassa, joka oli The Wizard of Ozista modernisoitu tarina lotrin hengessä. Yllättävän hyvin onnistunut.[/quote:f58a5efc7f]
oli myös linnunradan käsikirja liftareille-leffassa
[quote:c58e987f83="börjeslandet"]En tiiä oonko hehkuttanu tätä jo aiemmin, mutta oon niin kyllästyny näihin second-rate actresseihin (eli siis tv-typyille noin yleensä ), että pannanpa kuva Alison Lohmanista väliin:
[/quote:c58e987f83]
kulmakarvat ja tissit
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e53920badd="Acedia"][quote:e53920badd="shanks"]Toi mimmihän oli Weedsissä muutaan jakson? Mitäs muuta se on tehny?
Oli ainkin Tin Man minitv-sarjassa, joka oli The Wizard of Ozista modernisoitu tarina lotrin hengessä. Yllättävän hyvin onnistunut.[/quote:e53920badd]
oli myös linnunradan käsikirja liftareille-leffassa[/quote:e53920badd]
ite taas tykästyin tähän vasta tossa uudehkossa The Happeningissä (mnightshamayayayalan).
I love you and dream about the Führer
mutta oon niin kyllästyny näihin second-rate actresseihin (eli siis tv-typyille noin yleensä )
Tää oli hauska.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kulmakarvat ja tissit
Jpp, löysit olennaiset! Etenkin noi kulmakarvat tekee siitä persoonallisen näköisen
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:aa9ae08e77="ydinaukio"][quote:aa9ae08e77="Acedia"][quote:aa9ae08e77="shanks"]Toi mimmihän oli Weedsissä muutaan jakson? Mitäs muuta se on tehny?
Oli ainkin Tin Man minitv-sarjassa, joka oli The Wizard of Ozista modernisoitu tarina lotrin hengessä. Yllättävän hyvin onnistunut.[/quote:aa9ae08e77]
oli myös linnunradan käsikirja liftareille-leffassa[/quote:aa9ae08e77]
ite taas tykästyin tähän vasta tossa uudehkossa The Happeningissä (mnightshamayayayalan).[/quote:aa9ae08e77]
The Happening oli kyllä ekan puolen tunnin jälkeen paskinta Shemaleayayania ikinä
Zooey on silti ihana
[quote:973ba26226="börjeslandet"] mutta oon niin kyllästyny näihin second-rate tisseihin (eli siis tv-typyille noin yleensä )
Tää oli hauska.[/quote:973ba26226]
Lukasin toki näin.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:35a304cd96="Pope"]kulmakarvat ja tissit
Jpp, löysit olennaiset! Etenkin noi kulmakarvat tekee siitä persoonallisen näköisen [/quote:35a304cd96]
Mun mielestä ne näyttää tyhmiltä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Meera Syal
Benazir Bhutto
en ny jaksa kelata koko ketjua läpi mut joko victoria abrilia on hehkutettu?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Diya Mirza
Aishwarya Rai
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d131d37d8a="Feggy"]Meera Syal
[/quote:d131d37d8a]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:cf3cdca1c6="turkele"][quote:cf3cdca1c6="ydinaukio"][quote:cf3cdca1c6="Acedia"][quote:cf3cdca1c6="shanks"]Toi mimmihän oli Weedsissä muutaan jakson? Mitäs muuta se on tehny?
Oli ainkin Tin Man minitv-sarjassa, joka oli The Wizard of Ozista modernisoitu tarina lotrin hengessä. Yllättävän hyvin onnistunut.[/quote:cf3cdca1c6]
oli myös linnunradan käsikirja liftareille-leffassa[/quote:cf3cdca1c6]
ite taas tykästyin tähän vasta tossa uudehkossa The Happeningissä (mnightshamayayayalan).[/quote:cf3cdca1c6]
The Happening oli kyllä ekan puolen tunnin jälkeen paskinta Shemaleayayania ikinä
Zooey on silti ihana [/quote:cf3cdca1c6]
jooo! ja tuo She & Him levy jonka se teki M. Wardin kanssa on kans minusta jee (biisit ovat kuitenkin kait sen ihan omia). Sen ääni on ihan KURRRNAU.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Oliks tää jo?
"A repo man's always intense"
Kukas toi on?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joku Pöysti?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.