#1 25.06.2005 22:55

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Saturday Looks Good to Me

Pannan topikki ihan sen takia että menen katsomaan bändiä 8.8. Lontoossa o/

Hyvä syy tutustua muuhuhnkin tuotantoon kuin All Your Summer Songsiin. Täytyy myöntää että ei sekään enää niin täydelliseltä kuulosta enää kuin kuukausi-pari sitten.

#2 25.06.2005 23:11

Plush
Member
From: Turku
Registered: 19.06.2005

Re: Saturday Looks Good to Me

Hmmm. Kyllä All Your Summer Songs ainaki minun korviini kuulostaa joka kerta vain paremmalta ja onhan se paras albumi kautta aikojen Pet Soundsin kanssa, ei sille voi mitään. Vaikka tällä hetkellä kyllä tykkään enemmän siitä ensimmäisestä virallisesta albumista, bonus biisejen kanssa (ilman niitä se on kyllä tosi huono luulisin), mutta se on ehkä vaan sen takia, kun juuri sain sen. Emmabodassa näkee nää sitten livenä vihdoin!  icon_exclaim  icon_exclaim  icon_exclaim

#3 26.06.2005 01:23

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Plush wrote:

Hmmm. Kyllä All Your Summer Songs ainaki minun korviini kuulostaa joka kerta vain paremmalta ja onhan se paras albumi kautta aikojen Pet Soundsin kanssa, ei sille voi mitään. Vaikka tällä hetkellä kyllä tykkään enemmän siitä ensimmäisestä virallisesta albumista, bonus biisejen kanssa (ilman niitä se on kyllä tosi huono luulisin), mutta se on ehkä vaan sen takia, kun juuri sain sen. Emmabodassa näkee nää sitten livenä vihdoin!

Ehkä melkein kokonaan samaa. Paitsi Every Night on ehkä nyt parempi kuin All Your Summer Songs. Paitsi Pet Soundin nerokkuutta en vieläkään oikein kunnolla ymmärrä... All Your Summer Songs on kyllä yksi parhaista levyistä ikinä. En muista montaakaan levyä mitä olisin pyörittänyt niin monta kertaa puolen vuoden aikana. Kohta keikalle tosiaan! JIPPII!

#4 20.07.2005 16:10

leposi
Viini-illan Göbbels

Hei sinä stratum! Jos näillä on jotain kivaa myynnissä keikalla, esim. joku kiertuelevy tai pinssei niin voitko ostaa mulla?

#5 20.07.2005 16:25

stratum
not tupi
Website

Joo, koitan!

#6 21.07.2005 08:18

Plush
Member

leposi wrote:

Hei sinä stratum! Jos näillä on jotain kivaa myynnissä keikalla, esim. joku kiertuelevy tai pinssei niin voitko ostaa mulla?

Ai et lähdekkään Emmabodaan. icon_cry

#7 21.07.2005 17:16

leposi
Viini-illan Göbbels

NOKU EI SIELLÄ VÄLTSYYN OO KATO MYYNNISSÄ!!!

#8 21.07.2005 17:22

Plush
Member

leposi wrote:

NOKU EI SIELLÄ VÄLTSYYN OO KATO MYYNNISSÄ!!!

No sit me etitään Fred Thomas käsiimme ja sanotaan, että anna pinssi saatana!

#9 21.07.2005 17:23

leposi
Viini-illan Göbbels

Ja sit halataan Betty Marieta sydan niiden joka keikalla!!!

#10 21.07.2005 17:26

Plush
Member

Tuli just mieleen, että pitää varmaan ottaa joku kertakäyttökamera mukaan et jos bongailee niitä siellä festarialueella (kun siellä ei oo backstagee) niin vois ottaa kuvii muistoks!  icon_redface

#11 21.07.2005 17:32

leposi
Viini-illan Göbbels

Ehkä. Otan varmaan mun pikkuräpsyfilmin mukaan. En jaksa raahaa tota isoo järkkärii enkä paskaa digii.

#12 12.08.2005 17:58

stratum
not tupi
Website

Harmittaa kun en uskaltanut ottaa Brixtoniin kameraa mukaan. Tuskin millään keikalla ikinä olen hymyillyt niin paljon. Betty oli ihanin ja Fredin olemus oli myös jee jee. Välispiikit oli hassuja. Bändi rokkasi. Luonnollisestikin soundi on "raskaampi" kuin levyllä, mutta silti sähkökitara iso siivu soundissa oli yllätys minulle. Soittivat kai enimmäkseen uuden levyn biisejä. Harmittavasti Every Night ei hirveän tuttu vielä ollut, joten osa meni vähän ohi. Mutta onhan ne onneksi kuitenkin niin tarttuvia ralleja että ei niitä välttämättä entuudestaan tarvi tuntea. Vaikka sain settilistan en vielä ole jaksanut tutkia mitä soittivat ja miltä levyltä. En kuitenkaan biisien nimiä osaa kuten en yleensäkään minkään bändin kohdalla. Eivät kuitenkaan kai halunneet hirveästi vanhaa materiaalia soittaa kun kokoonpano on muuttunut esim. Summer Songsista. Esim. Meet Me by the Water jäi harmittavasti kuulematta. Fredin encorena pelkkien rumpujen ja kitaran säestyksellä soittama joku alkuaikojen biisi oli melkein keikan kohokohta.

Sain ilmaiseksi: settilistan(!), tarroja, pinssin. Ostin: paidan.

Kokonaisuudessaan keikka oli sydan ja hymy jäi myös pitkäksi aikaa päälle.

#13 15.08.2005 18:32

leposi
Viini-illan Göbbels

Kaksi nähtyä keikkaa vahvisti bändin asemaa ehkä suurimpana suosikkinani näinä päivinä. Vielä kun yhtyeen jäsenet olivat mitä ihanimpia ja mukavimpia ihmisiä. Varsinkin tampuriinimies ja Fred Thomas sydan

Soittivat kolme uutta biisiä, joista kaksi oli huippuja ja kolmas oli ainakin kertosäkeen lyriikoiltaan ehkä rasittava mutta taas soundiltaan ihan hemmetin kova. Ehkä se siitä vielä muuttunee parempaan suuntaan. Underwater Heartbeat soitettiin Emmabodassa Plushin toiveesta! Se keikka oli yksi elämäni parhaista.

Pannan keikka Helsinkiin joskus, pl!

#14 16.08.2005 01:25

börjeslandet
stetoskooppisetä

Ois voinu jättää koneiston väliin ja varastaa jostain reittimatkat Tukholmaan. Tällaset keikkaraportit aiheuttaa ehkä vielä enemmän kateutta ku noi hookyn ja aqsun new orderit. No ehkä vielä joskus Helsingissä. itku

en ole kolmekybänen emoboy

#15 17.08.2005 20:20

Plush
Member

En ole nähnyt montaa konserttia, mutta Göteborgin ja Emmabodan SLGTM keikat olivat ylivoimaisesti kaksi parasta keikkaa mitä olen koskaan eläissäni nähnyt ja bändin bongailu Göteborgissa hotellin edessä ja Fred Thomasin kanssa jutustelu Göteborgskalaset keikan jälkeen sekä vielä sitten moneen otteeseen Emmabodassa olivat kyllä matkan ylivoimaisia kohokohtia.

Jotenkin ihan surrealistista kaverata henkilön kanssa jonka sanoja ja melodioita (olivat ne sitten nostettu jostain Motown biisistä tai ei) on kuunnellut viimeiset kaksi vuotta ja jonka lähestulkoon jokaista julkaisua rakastaa yli kaiken. Ja parasta on vielä se, että Fred on niin järkevä tyyppi jolla on jalat maassa ja se on vielä niin kivakivempikivoin, huoh... hmm.. joo. Ihan tajutonta. Voisin kertoa vielä ties kuinka monta Fredin kertomaa SLGTM-juttua tähän, mutta ketään ei vissiin kiinnosta. icon_biggrin

Uudet biisit rulettaa muuten.

#16 17.08.2005 20:43

stratum
not tupi
Website

Kiinnostaa!

Every Night on soinut kotiin tulon jälkeen jok päivä. Ihana levy. Ajattelin että voisi tilata vinyylin (vai kannattaako ennemmin cd, ne kai eroaa biisilistaltaankin?) tässä kunhan olen viettänyt jonkinlaisen levynostolakon ensin.

#17 17.08.2005 20:45

anzut
Member
Registered: 16.06.2005

Muakin kiinnostaa, vaikken ole edes mikään fani!

#18 18.08.2005 00:40

leposi
Viini-illan Göbbels

stratum wrote:

Ajattelin että voisi tilata vinyylin (vai kannattaako ennemmin cd, ne kai eroaa biisilistaltaankin?) tässä kunhan olen viettänyt jonkinlaisen levynostolakon ensin.

TILAAT VINYYLIN!!!! Se on juuri sellainen levy mikä pitää olla vinyylinä. Ja myöskin sen vuoksi, että se on erilainen kuin CD, eli siinä Fred ja Betty laulaan eri biisejä (en muista mitkä oli erilaisia) ja sitten muutenkin biiseissä on enemmän potkua (taijotain). Et jos pitäis valita niin lp, mut mulla on kyllä molemmat.

Ehkä annan Plushin selittää mitä Fred selosti. Tai voin minäkin jotain... Mutta nyt on ajatukset hieman sekaisin. No ainakin Suomeen tulosta oli kovin innoissaan, joten pannan tuoden ens kiertueella!! Jahka taas saavat jostain rahaa tulla tänne kaukaisuuteen. Tämäkin kiertue rahoitettiin niin että saivat jostain tv-jutusta $10 000 ja hups tultiin Eurooppaan.

Aijoo, ja äänittivät Tukholmassa pari uutta biisiä tulevalle levylle.

Tilastonikkareille: Fred on töissä levykaupassa.

#19 18.08.2005 11:04

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

leposi wrote:

Fred on töissä levykaupassa.

eek

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#20 18.08.2005 18:20

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

All your summer songs kuulosti ainakin hyvältä kun sitä kerran kokeeksi kuuntelin. Muuta en osaa vielä sanoa.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#21 01.09.2005 19:14

Alxity

Nyt se kuulostaa jo loistavalta! Mukavan 60-lukulaiset (tai siis sen kuuloiset) soundit.

<@DBGene> senkin karkki

#22 01.09.2005 21:04

stratum
not tupi
Website

o>

#23 20.09.2005 21:07

stratum
not tupi
Website

Tilasin eilen Polyvinyliltä SLGTM-juttuja nerd
mm. Debyytin, jee!

#24 02.11.2005 03:30

leposi
Viini-illan Göbbels

Tätä tulee kuunneltua tasaiseen tahtiin. Aina välillä unohtaa kuinka hyvää tämä oikeasti onkaan. Mutta sitten kun kuuntelee, tajuaa että SLGTM on tän vuosituhannen paras bändi ja et ne on ihan oikeita ihmisiä, jopa Bettykin!

Pakko saada Alcohol 7" jostain! Kyselin sitä jo julkaisijalta, ja se oli sillee, että ehkä on vielä pari, mutta ei ollukaa ku yks ja sen kuulemma pitää ite. En oo ikinä Ebaytä käyttäny... taitaa olla sen paikka kohta! Onx se helppoo??!

(bah)

sydan sydan

#25 02.11.2005 09:36

skoskima
Member
From: tre
Registered: 03.07.2005

[quote:2e86a2504d="leposi"]
Pakko saada Alcohol 7" jostain! Kyselin sitä jo julkaisijalta, ja se oli sillee, että ehkä on vielä pari, mutta ei ollukaa ku yks ja sen kuulemma pitää ite. En oo ikinä Ebaytä käyttäny... taitaa olla sen paikka kohta! Onx se helppoo??!
[/quote:2e86a2504d]

Ebay on helpompi ko huuto.net.. varsinkin paypalia käyttäessä.
Harmillisen vähän noita saturday sinkkuja liikkuu käytettynä. Ihmiset eivät ole ehkä vielä valmiita luopumaan niistä icon_smile

Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison

#26 02.11.2005 14:41

Plush
Member

Vai ei Alcoholia löydy mistään? Minulla sitten nähtästi kävi tuuri, kun sen vielä sain muutama kuukausi takaperin. Alcohol lätyn huonoin biisi ihan ylivoimasesti. Tosin en usko, että leposi kovin innostuu b-puolen Ramones coverista.  icon_lol

#27 02.11.2005 17:15

leposi
Viini-illan Göbbels

Plush wrote:

Vai ei Alcoholia löydy mistään? Minulla sitten nähtästi kävi tuuri, kun sen vielä sain muutama kuukausi takaperin. Alcohol lätyn huonoin biisi ihan ylivoimasesti. Tosin en usko, että leposi kovin innostuu b-puolen Ramones coverista.  icon_lol

No ei löydy! Nyt Ryan on laittanu Audiopantsiinkin sold outin, kun sieltä sitä kyselin. orkl. Mistä sait sen sillo, en enää muista ollaanko puhuttu tästä?

#28 04.11.2005 14:11

Alxity

Innostukseni tähän taisi lopahtaa yhtä äkisti kuin alkoikin. Onhan näillä toki hienoja biisejä, mutta en vaan oikein tahdo jaksaa levyjä kokonaisuutena. Ei ehkä kuitenkaan ihan minun musiikkiani.

EDIT: Asia voisi muuttua, jos saisin ostettua jonkun näiden levyn. En oikein tahdo mp3:a jaksaa. Varsinkaan kun liian vähän kuunneltuja levyjäkin on iso pino.

<@DBGene> senkin karkki

#29 24.11.2005 17:20

stratum
not tupi
Website

"All Your Summer Songs [BONUS EDITION LP] -- Now Shipping!!!
As part of the continued effort to bring back out-of-print vinyl titles, we are pleased to re-release the very rare and sought-after LP version of Saturday Looks Good To Me's All Your Summer Songs, complete with two bonus tracks not available on the CD or anywhere else. If that wasn't enough, the first 500 copies include an exclusive 7" containing two additional unreleased tracks. That's right folks...four unreleased SLGTM songs!!!"

Pitäisi ehkä kipaista levykauppaan tekemään tilaus.

Edit: tilasin sittenkin suoraan Polyvinyliltä, että saa seiskankin o/

#30 28.11.2005 17:34

leposi
Viini-illan Göbbels

Jpp, tilattu on seiskan kanssa. Otin mukaan pari Fredin seiskaakin.

Eilen MTV:ltä tulevassa Trailer Fabulous -sarjassa oli Lift Me Upin alkurytmit  icon_eek

ps. Tuo Trailer Fabulous on muuten aika hauska sarja. Parasta tollasta muodonmuutosta mitä oon telkkarista ikinä nähny.

Board footer