#91 01.08.2008 09:12

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Re: Blonde Redhead

Oli kyl vähän vitun tylsä keikka.
Livenä tulee jotenkin tuskallisen selväksi, että noilla on vaan mahtavia fiiliksiä, mutta ei yhtään koukkuja. Paria biisiä lukuunottamatta. Mä olin jo kolmen vartin kohdalla ihan valmis lähtemään kotiin.

Tero saatana, s'olet gay!

#92 01.08.2008 09:20

forssto
Member
Website

Lisäksi mua on alkanut vituttaa ihan perkeleesti bändit, jotka ei ota minkäänlaista kontaktia yleisöön.

#93 01.08.2008 09:29

forssto
Member
Website

[quote:74fc61be55="Echtleder"][quote:74fc61be55="Artemi"]"Ei kuulosta omaperäiseltä"... siis häh? Nyt ei kyllä ajatus välity.

"Kuulostaa Mewlta"... siis häh? Kumpi mahtoi olla ennen, joku vitun ankea Mew vai BR???

Kuunteles ne levyt uudelleen hehe.[/quote:74fc61be55]

Ainoa BR-kiekko jonka olen kuullut on toi uusin, ja Mewiä (joka ei mun henkkoht suosikkeihin kuulu) olen kuullut ennen kuin BR:a. Mulla ei tullu missään vaiheessa mistään kimmoketta haluun selvittää BR:n historiaa, mutta aattelin että voin mun mielipiteen silti sanoa.

23 on hyvä levy, jota haluaa silloin tällöin kuunnella, mutta ei se mitään mieletöntä kiimaa ole herättänyt. icon_rolleyes[/quote:74fc61be55]

Mä muuten tajusin tän eilen!!! Blonde Redhead KUULOSTAA monin paikoin ihan Mewiltä. Tai toki sama toisinpäin, mutta silti. Ihan samanlaisia fiilistelyjä.

#94 01.08.2008 09:57

forssto
Member
Website

shanks wrote:

Täysin eri. Mua yleensä vituttaa suuremmin bändit jotka heittelee jotain kommentteja, kiittelee sataan kertaan paikalletulosta ja ei keskity siihen olennaiseen eli rokettirollin soittamiseen. Piste.

En minäkään mitään vuolaita "how'reyoualldoin'outthere lemmeseeyrhands weeeelaaavjuualll" -paskavyöryjä halua, mutta livemusa on loppupeleissä kuitenkin viihdettä ja sitä ei Blonde Redhead tarjonnut kyllä yhtään.

#95 01.08.2008 09:57

forssto
Member
Website

shanks wrote:

Mut joo näkemistäni Tavastian keikoista kyl kevyesti paras tänä vuonna tähän mennessä. Enpä tosin ole kuin Boris ja Liars takana.

Mitäs käyt katsomassa tuollaista paskaa? icon_wink

#96 01.08.2008 10:24

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Website

"yllätys"

[quote:f745d4442b="forssto"]Oli kyl vähän vitun tylsä keikka.
Livenä tulee jotenkin tuskallisen selväksi, että noilla on vaan mahtavia fiiliksiä, mutta ei yhtään koukkuja. Paria biisiä lukuunottamatta. Mä olin jo kolmen vartin kohdalla ihan valmis lähtemään kotiin.[/quote:f745d4442b]

let me fall out of the window
with confetti in my hair

#97 01.08.2008 10:28

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

"Great" minds think alike  icon_rolleyes center
Eikö nyt vittu voitais jättää ne topikit rauhaan, joiden musa ei kiinnosta?

en ole kolmekybänen emoboy

#98 01.08.2008 10:50

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

Settilista oli aika pitkälti sellainen mitä odotinkin, mutta itse keikasta hiukan samanlaiset fiilikset kuin forsstolla. Mulle jää vähän diivailun maku noista esiintyjistä, jotka ei heitä mitään huulta biisien välissä. Kyllä se yleisö pitää jotenkin noteerata, vaikka "we love you all" huudot voikin jättää Ozzylle. Jotkut pikku kertomukset monesti just tekee keikasta unohtumattoman.

Musiikki kuulosti hyvältä, mutta toisaalta lähes samalta kuin olisi kuunnellut levyltä, varsinkin kun ne päällekkäiset laulut ynnä muut jutut tuli nauhalta. Plussana se että aloittivat soittamaan ajallaan.

#99 01.08.2008 10:59

forssto
Member
Website

Mä tykkäsin ihan sikana siitä miten röyhkeästi Blondikset käyttivät taustanauhoja hyväkseen! Nerointa oli siinä yhdessä biisissä, jonka nimee en koskaan muista, kun kitara-Pace soitti bassoa ja kitaratkin tuli nauhalta. Sitten vielä Kazun voksuista tuli puolet nauhalta.

Mahtavaa pyllistelyä indien paskantärkeälle aitousihannoinnille.

Toinen mistä jäi ihan mahtava fiilis, oli Kazun haastis uusimmassa Suessa. Ihan nero kommentti se "haluamme tehdä musiikkia, josta mahdollisimman moni voi nauttia"! Just näin!

#100 01.08.2008 11:00

forssto
Member
Website

forssto wrote:

Sitten vielä Kazun voksuista tuli puolet nauhalta.

Tosin tuossa suuri syy on se, että se noiden perus-laulusoundi nojaa niin reilusti tuplaukseen, että voi olla hankalaa edes toistaa livenä monia niitä levyn juiduja ilman skidiä "avustusta" nauhoilta. Scorpionsilla on kuulemma kovalevyllä 8 raitaa lauluja ja taustalauluja siltä varalta, että Klasulla on mennyt edellisillan afterpartyt vähän liian pitkäksi.

#101 01.08.2008 11:39

anzut
Member
Registered: 16.06.2005

Samanlainen fiilis jäi keikasta kuin levyltäkin. Ihan hyvä bändi, ihan hyviä biisejä, mutta tuskin tästä koskaan mun suosikkia tulee. Oli muuten hämäävää tuo nauhojen käyttö tämmöselle lyhyenlännälle, ku en nähnyt lavalle kunnolla eikä oikein tiennyt mitä tulee nauhalta ja mitä soittimista. Ihan perusteltua minustakin "se" silti oli, biiseistä olis jäänyt liian paljon puuttumaan muuten.

Regina oli muuten aika tylsä, se on nähty jo liian monta kertaa. Mutta ne uudet biisit kuulosti hyviltä!

#102 01.08.2008 11:43

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

forssto wrote:

Scorpionsilla on kuulemma kovalevyllä 8 raitaa lauluja ja taustalauluja siltä varalta, että Klasulla on mennyt edellisillan afterpartyt vähän liian pitkäksi.

dannylla sama.

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#103 01.08.2008 11:43

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

[quote:529de26bd0="artsy"]"yllätys"

[quote:529de26bd0="forssto"]Oli kyl vähän vitun tylsä keikka.
Livenä tulee jotenkin tuskallisen selväksi, että noilla on vaan mahtavia fiiliksiä, mutta ei yhtään koukkuja. Paria biisiä lukuunottamatta. Mä olin jo kolmen vartin kohdalla ihan valmis lähtemään kotiin.[/quote:529de26bd0][/quote:529de26bd0]

Smaa, olin täysin varma eilen mestoilta poistuessani että Forsstö dumaa keikan.  icon_biggrin

Mutta tottahan tossa toinen puoli. Itelleni toimi kyllä hyvin, ja se lopun noisetteen suuntautunut meteli oli jees. Toki sitten se vitun Kingston Wall/joku vitun hippeily encore.... center

Ja jotenkin noille toi hiljainen lavaesiintyminen (siis ei välispiikkejä) sopi. Se on kato se New Jook kuul joka rulaa, mään.

Tää on silti taas tätä: meneekö koukut fiiliksen edelle, fiilikset koukun edelle vai pitääkö sitä olla tasapainossa? Riippuu fanitusasteesta.

Keikasta huolimatta olen yleensä aina valmis lähtemään kolmen vartin jälkeen himaan, eilen en. Eli toimi kyllä mulle. Ei mikään maata mullistava, mut olisi tuon torstai-illan voinut huonomminkin käyttää.

Regina taas ON VITUN HIRVEÄÄ, KUVOTTAVAA, VITTUMAISEN KYRPÄÄ PASKAA, JOKA ON DIPATTU PEDOFIILIN PERÄSUOLEEN.

Siis viitu oikeasti, toi on niin vitun kaameeta sontaa, ja mulla palaa käämi heti kiinni kun nään edes yhtyeen hahmot kun ne on niin vitun sympaattisia. Ja nää uudet biisit - vislatkaa vähän vittu pilliinne ja olkaa vähän vittu lattarivaikutettu ja brasilieroa ja Guillemotsia, mitaaaaaahj?

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#104 01.08.2008 11:46

forssto
Member
Website

nordenstam wrote:

Tää on silti taas tätä: meneekö koukut fiiliksen edelle, fiilikset koukun edelle vai pitääkö sitä olla tasapainossa? Riippuu fanitusasteesta.

Enpä kuule tiijä mitä tällä meinasit, koska kyllä mä itseni aika kovaksi Blondis-faniksi itseni lasken. Yksi syy eilisen keikan tylsyyteen voi jopa ollakin se, että olen nuo levyt kuunnellut ihan totaalisen läpipuhki ja oikeastaan aika kyllästynyt niihin, joten kun keikka ei tarjonnut yhtään mitään lisäarvoa siihen kuuntelukokemukseen levyltä, niin jäi vähän tyhjä arpa -fiilis.

#105 01.08.2008 11:50

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

Lähinnä tohon "mahtavia fiiliksiä, ei yhtään koukkuja" -kohtaan ajattelin. Siis että tarvitseeko musassa olla koukkuja, jos yhtye onnistuu luomaan tunnelmia.

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#106 01.08.2008 11:51

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Mulle käy usein niinku fopalle, eli keikan jälkeen on sellainen olo että tää oli nyt tässä, tosi hyvä muuten mutta kuulosti ihan samalta ku levyltä / ei antanu mitään uutta

icon_rolleyes

mutta kyllähän sitä aina odottaa että livenä joku räjäyttäis pään ihan totaalisesti ja kuulostais PAAALJO paremmalta mitä levyltä.

Varikset komentavat

#107 01.08.2008 11:52

forssto
Member
Website

nordenstam wrote:

Lähinnä tohon "mahtavia fiiliksiä, ei yhtään koukkuja" -kohtaan ajattelin. Siis että tarvitseeko musassa olla koukkuja, jos yhtye onnistuu luomaan tunnelmia.

Jos noilla olisi pari-kolme sellaista uuden levyn nimibiisin tasoista biisiä lisää setissä, niin mielenkiinto olisi pysynyt huomattavasti paremmin touhussa mukana. Nyt se oli oikeastaan ehkä ainoa kohta, jossa selvästi nousi esiin biisi sen näpräyksen ja tunnelmanluonnin takaa.

#108 01.08.2008 15:04

johnny
Member
Registered: 13.04.2008

mää tykkäsin, vaikka en ole näitä levyltä hirveästi aiemmin kuullut. kivaa eteeristä poppista, hyvät soundit. nam.

#109 01.08.2008 18:13

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

forssto wrote:

Oli kyl vähän vitun tylsä keikka.

Oisit tullut vaan sinne Turkuun kattoo oikeasti hyvää bändiä niinku Propagandhia. Oli parhautta ja hiki virtasi.

#110 01.08.2008 18:18

forssto
Member
Website

Junkieman wrote:

Oisit tullut vaan sinne Turkuun kattoo oikeasti hyvää bändiä niinku Propagandhia. Oli parhautta ja hiki virtasi.

Ois pitäny icon_sad

#111 01.08.2008 18:56

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

fucking haters biggrin

minusta keikka oli todella hyvä, ja nimenomaan tunnelman luonti onnistui täysin. ainoa korvaanpistävä tosin ekassa? encoren biisissä ("melody of certain three"), joka tuntui menevän jotenkin metsään (myös bändijäsenien ilmeistä päätellen) ihan niinkuin sitä ei oltais hetkeen soitettu tms..

en mä kaipaa keikoilla mitään ihme kikkailua biisien suhteen, muuta kun et ne tulevat eläviksi levyyn verrattuna ja mä ainakin koin vahvasti niin eilen. vokaalit ois voinut olla kovemmalla yleisesti ehkä.

mä tulkitsin hiljaisuuden ujoutena ja kasvoilta ei eturivistä katsoen välittynyt mitään, mikä olisi viitannut "too cool for school" indie nihkeilyksi.

näin nää viimeks jotain 7 vuotta sitten melody of certain damaged lemons levyn julkaisun jälkeen suht paskoilla soundeilla koulumme kappelissa. oli ihastuttavaa nähdä miten bändi on kasvannut siitä vain positiivisellä tavalla esiintymismielessä - ja tottakai silloin repertuaarista puuttui misery ja 23

ei kyllä harmittanut ei sit yhtään, ihan mahtava keikkakokemus. ja kazu rakkaus

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#112 01.08.2008 20:16

johnny
Member
Registered: 13.04.2008

mitten wrote:

mä tulkitsin hiljaisuuden ujoutena ja kasvoilta ei eturivistä katsoen välittynyt mitään, mikä olisi viitannut "too cool for school" indie nihkeilyksi.

mulle tuli sama fiilis, jotenkin tuntui että orkesteri oli hieman hämmentynyt suosiostaan pohjolan perukoilla.

tai sit nyc-taiderunkut vaan osaa hämätä tyhmää savolaista.

#113 02.08.2008 22:18

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

mitten wrote:

ja kazu rakkaus

Yks harvoista rokkareista, jonka kuvia oon oikeesti stalkannut netistä, mulle center biggrin

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#114 14.03.2009 22:31

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Hö, ei tämä debyytti olekaan Slumberlandin julkaisema (syy, miksi levyn fopalta ostin) vaan kataloginumeron slr onkin Smells Like Records. No toivotaan että olisi kummiskin hyvä.

#115 15.03.2009 09:04

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Muistan kun luin ekoista sinkuista Mutiny!sta, eka oli jollain muulla merkillä, ja sit toinen tällä Steve Shelleyn merkillä. Sit tuli kai eka älpee ja Peel soitti sitä radiosta. Olin suhteellisen innoissani. Sit ei kuitenkaan ollu rahaa tai jotain, joten unohdin koko bändin, kunnes näin bändikuvan ja aloin stalkkaamaan sitä naislaulajaa netistä, mulle :PIGGRIN: center

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#116 24.06.2010 12:54

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

pitchforkin mukaan uutta levyä ja hesan keikkaa pukkaa.

#117 24.06.2010 13:26

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

shanks wrote:

Keikkapaikkana Virgin Oil Co. hmm...

spede

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#118 24.06.2010 13:31

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

hrmunoita wrote:
shanks wrote:

spede

En ole ikinä käynyt. Mikäs siinä nyt noin pahasti vinossa on?

#119 24.06.2010 13:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

leposi wrote:
hrmunoita wrote:
shanks wrote:

spede

no ainakin kaljan hinta, lisäksi soundit mad

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#120 24.06.2010 13:33

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

psykokarkki wrote:
leposi wrote:
hrmunoita wrote:
shanks wrote:

spede

no ainakin kaljan hinta, lisäksi soundit mad

Kaljan hinnasta en välitä, mut soundit on ihan karmeet.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Board footer