You are not logged in.
Stratum ei vieläkään osaa, olen shokissa.
Ihan Tom Waitsin näkönen heppu muuten rullaluistelee vastaan joka aamu Kekkosentiellä, kun poljen töihin.
Stratum ei vieläkään osaa, olen shokissa.
Heh! Ei varmaan kyllä tule oppimaankaan.
Taitaa olla melkeinpä niin, että ensi kesän jälkeen Tom Waits taitaa olla näistä vanhemmista suosikeista ainoa edelleen keikkaileva, jota ei ole tullut nähtyä. On vaan noilla lipuilla sen verran hintaa, että taidan mieluummin käyttää nuo rahat puuttuvien levyjen hankintaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ihan Tom Waitsin näkönen heppu muuten rullaluistelee vastaan joka aamu Kekkosentiellä, kun poljen töihin.
Pentti Linkola?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:f628109e3d="laurkhi"]Ihan Tom Waitsin näkönen heppu muuten rullaluistelee vastaan joka aamu Kekkosentiellä, kun poljen töihin.[/quote:f628109e3d]
Pentti Linkola?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Paskaa.
Minäkin opin. Sinulla on vielä toivoa.
"A repo man's always intense"
[quote:60e89bdd1b="stratum"]Paskaa.[/quote:60e89bdd1b]
Minäkin opin. Sinulla on vielä toivoa.
Jaa-a, en menis kyllä pistämään rahojani likoon stratumin oppisen puolesta...
Paskaa.
Sama.
nössöpopparit ja turkulaiset munista hirteen
Sama. :peukk:
kuunneltavana melkein 2.5h mittanen keikka atlantasta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kaveri oli yhellä Milanon keikoista ja meinasin vittu räjähtää kateudesta! Olin jo lähdössä Dubliniin 1.8, mutta en onnistunu löytämään enää tarpeeks huokeita lentolippuja sinne. Kalliimmatkin olis varmaan kelvannu, ellei rahavarat olis huvenneet kuluneen kuukauden lomareissun aikana, ja nyt oon kerennyt haalimaan itelleni duuniakin jo tolle päivälle... Perkele! Taitaa mennä taas 10-20 vuotta seuraavaan mahdollisuuteen... jonka luonnollisesti missaa.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Taitaa mennä taas 10-20 vuotta seuraavaan mahdollisuuteen... jonka luonnollisesti missaa.
potkin vieläkin itseäni et real gone-kiertueen tallinnan keikka pääs lipsahtamaan ohi tutkan...
[quote:55bdc29336="tomitarmo"]Taitaa mennä taas 10-20 vuotta seuraavaan mahdollisuuteen... jonka luonnollisesti missaa.[/quote:55bdc29336]
potkin vieläkin itseäni et real gone-kiertueen tallinnan keikka pääs lipsahtamaan ohi tutkan...
Jaa siis että Tom Waits kävi Tallinnassa tuolloin? Mitvit?? Enpä ainakaan nyt muista, että olisin tätä aiemmin kuullut... Voi fak!!
[quote:76527ffd74="silvawhale"][quote:76527ffd74="tomitarmo"]Taitaa mennä taas 10-20 vuotta seuraavaan mahdollisuuteen... jonka luonnollisesti missaa.[/quote:76527ffd74]
potkin vieläkin itseäni et real gone-kiertueen tallinnan keikka pääs lipsahtamaan ohi tutkan... [/quote:76527ffd74]
Jaa siis että Tom Waits kävi Tallinnassa tuolloin? Mitvit?? Enpä ainakaan nyt muista, että olisin tätä aiemmin kuullut... Voi fak!!
muistaakseni näin pääs käymään. en kyl muista oliko joku festarikeikka..
en kyl muista oliko joku festarikeikka..
Kun Tom Waitsista on kyse niin melkein voisin sanoa ettei ollut...
Viimeisiä edelleen keikkailevia "suuria nimiä" taitaa Waits kyllä olla, joka minullakin on näkemättä.
<@DBGene> senkin karkki
Anttilassa bongasin tommosen Romeo Bleeding Live from Austin -älppärin. Oli aika halpiksen oloinen, mut mitäs siitä. Ilmeisesti joku 1978-keikka. En ostanu vielä, joten no comments laadun suhteen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ihan hyvä levy toi Live from Austin, kannattaa kyl hankkia. Tänä vuonna näköjään vielä lisääkin liveä tulossa, Glitter and Doom, ceedeellä ja vinyylillä marraskuussa.
Joo, ja nettisivulta saa ladattua tosta Glitter And Doomista muutaman biisin maistiaisen. Pitää vaan antaa sähköposti niille, ja sit saa postia Tompalta.
Musiikkielämys on erittäin laadukas
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
tom waits and waits mut mitä se tomppa oikein venailee?
vai olix muka wanha
Ihan väärä topikki
Röhmyä. Ja bänniä.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
vaihdetaan varmuuden vuoksi sivua
Sivuvaihdolle.
Onkos kellään kokemuksia siitä uudesta livelevystä? Aika hyvä vissiin? Vois hankkia.
Rain Dogsia ja Frankies Wild Yearsia tullut kuunneltua jonkin verran viime aikoina ja aivan loistavia levyjähän nuo molemmat. Olen se toki jo pidempäänkin tiennyt, mutta aina välillä tahtoo unohtua.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:9ef619f95d="Alxity"]Onkos kellään kokemuksia siitä uudesta livelevystä? Aika hyvä vissiin? Vois hankkia.
Rain Dogsia ja Frankies Wild Yearsia tullut kuunneltua jonkin verran viime aikoina ja aivan loistavia levyjähän nuo molemmat. Olen se toki jo pidempäänkin tiennyt, mutta aina välillä tahtoo unohtua.[/quote:9ef619f95d]
bernardblack tais ostaa tuon uuden liven, jos en nyt ihan väärin muista. Pitäis itsekin jossain vaiheessa.
Noille molemmille levyille valtaisa
Itelle tällä hetkellä ehkä parasta Waitsia on Alice.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, Glitter & Doomia tullu ny pyöriteltyä joitakin kertoja. Ensin vähän hämäs kun soundit tuntu niin paskasilta, mut ei ne oikeestaan oo. Hyvä levyhän toi, mut ei kai se mikään yllätys oo. Ei tää uudempi bändi toki oo läheskään yhtä hyvä ku useimmat aiemmat, mut Waitsiahan tässä lähinnä on tarkoitus kuunnella.
Sitä Tom's Tales tjsp lisälevyä en oo vielä kuunnellut. Siinä siis jotain välispiikkejä, huuruisia tarinoita jne.
Itelle tällä hetkellä ehkä parasta Waitsia on Alice.
Sama täällä, tosi hieno levy. Melkein fiiliksestä riippumatta tuon voisi pistää Waitsin top3:een.
Ka, täällä ei ollukkaa mainintaa, että Orphans-kokoelma on tulossa seitsemän vinyylin boksina. Ei kylläkään mitään halpaa lystiä, Amazonin hinta $117.97.. Itelle hiukan liian kova hinta kuudesta julkaisemattomasta kappaleesta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oi, Tom Waitsin vuoden takainen Record Store Day-7" on edelleen saatavlla ja ihan normaaliin hintaan, joten tilattavahan se oli. Yön aikana tuli vahvistus, että se on jo lähetetty matkaan!
vai record store day mikähän tossa oli painos, kyllähän noita marginaaliartistien levyjä mutta se fall
Tein huvikseni playlistan Waitsin tämänhetkisistä suosikeista (lista uudessa Mojossa, jossa myös haastis jne.)
http://open.spotify.com/user/feggy/play … odOOLEXciF
Ps. Just kun olin saanut ton valmiiksi ja kuuntelin, tuli mainos: "Oletko kyllästynyt paskoihin soittolistoihin?"
Last edited by Feggy (03.07.2010 12:54)