You are not logged in.
Pages: 1
eikö tälle k(o)uvolan ylpeydelle oo vielä topikkia?
olennaisuudet lienee että I was born with a bad taste in my mouth lienee suomalaista rocklyriikkaa tiukimmillaan, wikipedia kertoo että Peer Günt sai nimensä kukkakaupan esitteestä löytyneen ruusulajikkeen mukaan. ja tää video:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
jeps. Välillä tuntuu että popedan ohella suomen ainoita oikeita rokkibändejä isolla roolla.
jeps. Välillä tuntuu että popedan ohella suomen ainoita oikeita rokkibändejä isolla roolla.
Ainoat Varteenotettavat Suomalaiset Musiikkiyhtyeet?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
no täähän on suomen Motörhead
nuff said.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:8b16248d19="j-sus"]no täähän on suomen Motörhead
nuff said.[/quote:8b16248d19]
jeps. ja popeda ac/dc.
Kaiken paitsi kaiken Popedaan liittyvän allekirjoitan tässä säikeessä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olihan toi, mutta kyllästyi tosi nopeasti. En varmaan ole jaksanut katsoa yhtäkään keikkaa loppuun.
Kaiken paitsi kaiken Popedaan liittyvän allekirjoitan tässä säikeessä.
taitaa olla miksteipin aika...
"lost in the wind like a little child, trying to find the right direction..."
gyntin 'losing my mind' on paras skynyrd-slovari mitä kouvolassa on tehty.
tossa googlaillessa huomasin semmosen jutun että Viikate on coveroinut sen suomeksi.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
[quote:65a8b71efb="Tero Skeleton"]"lost in the wind like a little child, trying to find the right direction..."
gyntin 'losing my mind' on paras skynyrd-slovari mitä kouvolassa on tehty.
tossa googlaillessa huomasin semmosen jutun että Viikate on coveroinut sen suomeksi.[/quote:65a8b71efb]
"years on the road" on kyl kans aika kova...
joo, se on se toinen.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Oon ollu aikoinaan työurani alussa mukana tekemässä videota jostain Peer Güntin ekan (?) levyn biisistä, mutta ei oo hajuakaan enää mistä... Video kuvattiin Natsalla ja se olis epäilemättä aika mahtavaa katsottavaa. Siis jos se olis juutuubissa, mutta eipä näkynyt...
Olin myöskin (kröhöm!) mukana Zero Ninen "Intrigue" ja Smackin "Paint It Black"-videoiden työryhmissä 80-luvun puolivälin tienoilla, mutta niitäkään taidepaukkuja ei löydy juutuubista. Perkeleen helvetti, mitä sieltä sit oikein löytyy!!??
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:ec1e1e5730="tomitarmo"]Oon ollu aikoinaan työurani alussa mukana tekemässä videota jostain Peer Güntin ekan (?) levyn biisistä, mutta ei oo hajuakaan enää mistä... Video kuvattiin Natsalla ja se olis epäilemättä aika mahtavaa katsottavaa. Siis jos se olis juutuubissa, mutta eipä näkynyt...
Olin myöskin (kröhöm!) mukana Zero Ninen "Intrigue" ja Smackin "Paint It Black"-videoiden työryhmissä 80-luvun puolivälin tienoilla, mutta niitäkään taidepaukkuja ei löydy juutuubista. Perkeleen helvetti, mitä sieltä sit oikein löytyy!!?? [/quote:ec1e1e5730]
ei hemmetti! toi intrigue on ihan suosikki noista suomivideoista! pillifarkuissa livutaan alas jäistä virtaa... se kohta kun kepa löytää naisensa karhuntaljojen välistä vieraan miehen kanssa ja avaruussukkulat räjähtää.. ihanaa.
mulla on toi kopsattuna siellä kuuluissa "jossain". paan koodia jos löytyy. ei näkyny juutubessa ainakaan olevan.
[quote:6142d07657="silvawhale"][quote:6142d07657="tomitarmo"]Oon ollu aikoinaan työurani alussa mukana tekemässä videota jostain Peer Güntin ekan (?) levyn biisistä, mutta ei oo hajuakaan enää mistä... Video kuvattiin Natsalla ja se olis epäilemättä aika mahtavaa katsottavaa. Siis jos se olis juutuubissa, mutta eipä näkynyt...
Olin myöskin (kröhöm!) mukana Zero Ninen "Intrigue" ja Smackin "Paint It Black"-videoiden työryhmissä 80-luvun puolivälin tienoilla, mutta niitäkään taidepaukkuja ei löydy juutuubista. Perkeleen helvetti, mitä sieltä sit oikein löytyy!!?? [/quote:6142d07657]
ei hemmetti! toi intrigue on ihan suosikki noista suomivideoista! pillifarkuissa livutaan alas jäistä virtaa... se kohta kun kepa löytää naisensa karhuntaljojen välistä vieraan miehen kanssa ja avaruussukkulat räjähtää.. ihanaa.
mulla on toi kopsattuna siellä kuuluissa "jossain". paan koodia jos löytyy. ei näkyny juutubessa ainakaan olevan.[/quote:6142d07657]
Mahtavaa! Oon jo jonkun aikaa ajoittain koittanu hakea sitä juutuubista, mut eipä tosiaan löydy... Muistaakseni se(kin) oli kyl melko kökkö.
Mahtavaa! Oon jo jonkun aikaa ajoittain koittanu hakea sitä juutuubista, mut eipä tosiaan löydy... Muistaakseni se(kin) oli kyl melko kökkö.
jeps. mut "ison" rahan kökköä!
[quote:b8b912ade4="tomitarmo"]Mahtavaa! Oon jo jonkun aikaa ajoittain koittanu hakea sitä juutuubista, mut eipä tosiaan löydy... Muistaakseni se(kin) oli kyl melko kökkö.
jeps. mut "ison" rahan kökköä![/quote:b8b912ade4]
Nimeomaan "ison"...
Tän videon tekoreissu oli muuten siitä legendaarinen, että tällöin näin livenä jossain Kuusamon kuppilassa Jumalaisen Näytelmän (siis bändin), josta eräs foorumisti jaksaa aika ajoin muistutella...
[quote:40556bf053="tomitarmo"]Mahtavaa! Oon jo jonkun aikaa ajoittain koittanu hakea sitä juutuubista, mut eipä tosiaan löydy... Muistaakseni se(kin) oli kyl melko kökkö.
jeps. mut "ison" rahan kökköä![/quote:40556bf053]
se on aivan mahtavaa dadaa se video, kaiveles silvis jostain se sun "laatu"videokokoelma. sitä vois kattella vähän muutenkin tässä
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:5a7df7c70f="silvawhale"][quote:5a7df7c70f="tomitarmo"]Mahtavaa! Oon jo jonkun aikaa ajoittain koittanu hakea sitä juutuubista, mut eipä tosiaan löydy... Muistaakseni se(kin) oli kyl melko kökkö.
jeps. mut "ison" rahan kökköä![/quote:5a7df7c70f]
se on aivan mahtavaa dadaa se video, kaiveles silvis jostain se sun "laatu"videokokoelma. sitä vois kattella vähän muutenkin tässä [/quote:5a7df7c70f]
joops. varmasti löytyy kun alan tota kallion tunkiota perkaamaan muuttoa varten.
Pages: 1