You are not logged in.
Aattelin et toi "parsa" riittäis
No ei, motiivinani oli vain tunnustaa rakkauteni eräitä henkilöitä kohtaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:72bd4f4e88="Jean-Babtiste"]Aattelin et toi "parsa" riittäis
No ei, motiivinani oli vain tunnustaa rakkauteni eräitä henkilöitä kohtaan [/quote:72bd4f4e88]
Kevin Sorbo puuttui listaltasi.
[quote:81a4dc54c9="tapna"][quote:81a4dc54c9="Jean-Babtiste"]Aattelin et toi "parsa" riittäis
No ei, motiivinani oli vain tunnustaa rakkauteni eräitä henkilöitä kohtaan [/quote:81a4dc54c9]
Kevin Sorbo puuttui listaltasi. [/quote:81a4dc54c9]
Kev tietää
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:18ab45e54a="Jean-Babtiste"]Aattelin et toi "parsa" riittäis
No ei, motiivinani oli vain tunnustaa rakkauteni eräitä henkilöitä kohtaan [/quote:18ab45e54a]
Onhan täällä kyllä näitä topikkeja joissa on suosikkibändejä/-levyjä/-biisejä listailtu, joten niistä varmaan pääsee alkuun.
Mietintämyssy kuitenkin syvemmälle vielä..
Hah, helppohan tää on päättää. Jokainen sanoo maailman kovimman bändin ja biisin. Sitten äänestetään.
Joskus tein (tai yritin tehä) RYMiin tän tyylistä listausta:
[quote:ac17da61a3]This list attempts to pay homage to The King of Discography Research: Martin C. Strong. His tireless work has given us 7 editions of The Great Rock Discography (Foreword by John Peel) as well as a couple editions each of The Great Psychedelic; Metal & Alternative / Indie Discographies.
Who cares if he relies a little too heavily on the word "Great" in his titles? This guy has put together some of the most meticulously researched music reference books in existence. The only fault you can find with any of his work is obsolescence
- - -
On the last few pages of the 1995 Edition of the flagship title, Strong invites readers to take his challenge; a poll of sorts which asks "Which are the greatest artists & songs?"
The guidelines: Simple to understand - arduous to complete. Select:
10 Best Tracks From Fave Artists #1-10
5 Best Tracks From Fave Artists #11-20
3 Best Tracks From Fave Artists #21-30
20 Bonus Tracks From Other Artists
Grand total: 200 tracks.
It's quite a challenge. The regimented, static formula forces the respondent to think, mull, pare, preen, modify, change, tear their hair out & seriously contemplate not only what their favorites bands are - but which are their best cuts. This list shows Martin Strong's 1995 selections.[/quote:ac17da61a3]
Eli tarkotuksena ois koota tommonen pläjäys koko palstan musiikkimausta vuonna 2008. Jos homma onnistuu niin voi tehä uusiks sit vaikka vuonna 2013 ja kattoa onko se The Doors jo tippunut ykköspallilta.
[quote:54233bc596="leposi"]Mä kuuntelenki piilossa salaa kaikkea parasta.
[17:33]
Hah, helppohan tää on päättää. Jokainen sanoo maailman kovimman bändin ja biisin. Sitten äänestetään.
Just nyt se vois olla Thee Hypnotics ja niiden "Kissed by the Flames", kellä sama
no tol ginipojal
kasetillinen alastomia saunojia
no tol ginipojal
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
on ainoastaan ihmisiä jotka kuuntelevat princeä ja ihmisiä jotka eivät.
sen olen silti hokannut että jos lintumies pauhaa jostain niin itsekin todennäköisesti pidän siitä. hrmiksellä näkyis nyt soitossa -ketjussa ehkä eniten samaa musaa kuin itse kuuntelen.
prince-ketjusta tutulle jugelle toki myös
Menetetty peli
[quote:36636925a9="shanks"]Joskus tein (tai yritin tehä) RYMiin tän tyylistä listausta:
[quote:36636925a9]This list attempts to pay homage to The King of Discography Research: Martin C. Strong. His tireless work has given us 7 editions of The Great Rock Discography (Foreword by John Peel) as well as a couple editions each of The Great Psychedelic; Metal & Alternative / Indie Discographies.
Who cares if he relies a little too heavily on the word "Great" in his titles? This guy has put together some of the most meticulously researched music reference books in existence. The only fault you can find with any of his work is obsolescence
- - -
On the last few pages of the 1995 Edition of the flagship title, Strong invites readers to take his challenge; a poll of sorts which asks "Which are the greatest artists & songs?"
The guidelines: Simple to understand - arduous to complete. Select:
10 Best Tracks From Fave Artists #1-10
5 Best Tracks From Fave Artists #11-20
3 Best Tracks From Fave Artists #21-30
20 Bonus Tracks From Other Artists
Grand total: 200 tracks.
It's quite a challenge. The regimented, static formula forces the respondent to think, mull, pare, preen, modify, change, tear their hair out & seriously contemplate not only what their favorites bands are - but which are their best cuts. This list shows Martin Strong's 1995 selections.[/quote:36636925a9]
Eli tarkotuksena ois koota tommonen pläjäys koko palstan musiikkimausta vuonna 2008. Jos homma onnistuu niin voi tehä uusiks sit vaikka vuonna 2013 ja kattoa onko se The Doors jo tippunut ykköspallilta.[/quote:36636925a9]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8201a9d032="PrivateJoy"]hrmiksellä näkyis nyt soitossa -ketjussa ehkä eniten samaa musaa kuin itse kuuntelen.
[/quote:8201a9d032]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No.. nuolaan sitten hieman sellaisten foorumistien perseitä, joita ei olla vielä nuoltu. Likaista homma ehkä, mutta tehtävä se on.
top5 aakkosjärjestyksessä
aqzu
Bedderi
ex-kolja
Feggy
shanks
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Last.fm Tasteometerin perusteella Feggy ja forssto
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jaksaisko joku linkitellä noita kaikkia vanhoja äänestysketjuja tähän. Pääsis projektissa alkuun..
[quote:d8b9122a37="Alxity"]No.. nuolaan sitten hieman sellaisten foorumistien perseitä, joita ei olla vielä nuoltu. Likaista homma ehkä, mutta tehtävä se on.
aqzu
Bedderi
ex-kolja
Feggy
shanks[/quote:d8b9122a37]
pakollinen
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:c6937af0d2="aqzu"][quote:c6937af0d2="Alxity"]No.. nuolaan sitten hieman sellaisten foorumistien perseitä, joita ei olla vielä nuoltu. Likaista homma ehkä, mutta tehtävä se on.
aqzu
Bedderi
ex-kolja
Feggy
shanks[/quote:c6937af0d2]
pakollinen [/quote:c6937af0d2]
joo
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kaikkien näiden vuosien jälkeen voi yllättäen todeta, että ex-koljalla on aika hyvä musiikkimaku.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Leposi toki myös
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Perästä kuuluu eiq.
dylanilla nämä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Koska en voi sanoa tietäväni kenenkään muun täkäläisen musamakua, ja koska olen itse huomannut nauttivani keskimäärin aika paljon kuuntelemastani musasta, pidän omaa musamakuani foorumin parhaimpana.
turpa kii ja laula
Ai sulla?
Muutenkin todella kesyä listailua, todelliset renessanssimiehet ja naiset jääneet täysin paitsioon.
[quote:0a2b686d9a="Aina hymyile, älä lymyile"]
Muutenkin todella kesyä listailua, todelliset renessanssimiehet ja naiset jääneet täysin paitsioon.
[/quote:0a2b686d9a]
Anu Hälvä, äidinmaidonkorvike, vittu nyt keitti yli, HOMO INTERNET ja ex-shanks.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ulvilan pikkunatsi, ulvis, lsd-za-beth-roth, fiddu nyt keitti yli, aina lymyile älä hymyile. järjestystä pitää viel vähä miettiä.
ulvilan pikkunatsi, ulvis, lsd-za-beth-roth, fiddu nyt keitti yli, aina lymyile älä hymyile. järjestystä pitää viel vähä miettiä.
Eiks Ulvilan Pikkunatsi ja Ulvis ole sama hlö?
Ja en ymmärrä, miten Ulvilan Höpönassu ei mahdu listalle
[quote:a1368433e1="silvawhale"]ulvilan pikkunatsi, ulvis, lsd-za-beth-roth, fiddu nyt keitti yli, aina lymyile älä hymyile. järjestystä pitää viel vähä miettiä.
Eiks Ulvilan Pikkunatsi ja Ulvis ole sama hlö?
Ja en ymmärrä, miten Ulvilan Höpönassu ei mahdu listalle [/quote:a1368433e1]
arvasin et joku unohtuu.