You are not logged in.
1. DBG!
2. Ehkä Larq!
3. Artsy!
4. Tero Skeleton!
5. Huig!
Sit onkin kaulaa tai ei "varmaa" tietoa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Topikki lukkoon ja aloittajalle kännit
This must be what jail / I will scratch
Otapa gnee tosta viä huikkaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
HUIK
This must be what jail / I will scratch
Juodaan viinaa ja kehutaan toisiamme.
"A repo man's always intense"
Mulla tietenkin.
Mut on täällä muillakin ihan hyviä. Tomskia, Jean-Baptistee, Forsstoa, Ylitarkastajaa ja tommottii tulee bongattua ihan hyvistä ketjuista puhumassa asiaaa sen minkä ehtivät väärien mielipiteiden laukomiselta.
Anu Hälvä, äidinmaidonkorvike, vittu nyt keitti yli, HOMO INTERNET ja ex-shanks.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Black Jahwhwe ja Ulvilan höpönassu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Anu Hälvä, äidinmaidonkorvike, vittu nyt keitti yli, HOMO INTERNET ja shanks.
korjasin
Juodaan viinaa ja kehutaan toisiamme.
Juuri näin, paitsi en ollu ees juonu mitään
no tol ginipojal
Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Kyllähän se niin on, että kaikki te muut kuuntelette vähintäänkin yhtä paskaa/kuulematta paskaa bändiä...
EDIT: vai onko kuitenkaan... Asia pitää tarkistaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
http://www.last.fm/group/ROTSI/charts
Niin, parasta musiikkimakua ei ole, mutta jokaisella on sellainen.
[quote:5f911167d4="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
Niin, parasta musiikkimakua ei ole, mutta jokaisella on sellainen.[/quote:5f911167d4]
Sama peräreikien kohdalla
[quote:c1a1aa7b55="Feggy"][quote:c1a1aa7b55="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
Niin, parasta musiikkimakua ei ole, mutta jokaisella on sellainen.[/quote:c1a1aa7b55]
Sama peräreikien kohdalla [/quote:c1a1aa7b55]
Veit sanat perseestäni.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Perästä kuuluu eiq.
[quote:a09b7443b4="Feggy"][quote:a09b7443b4="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
Niin, parasta musiikkimakua ei ole, mutta jokaisella on sellainen.[/quote:a09b7443b4]
Sama peräreikien kohdalla [/quote:a09b7443b4]
Bukowskilla nämä
<@DBGene> senkin karkki
Mä kuuntelenki piilossa salaa kaikkea parasta.
[quote:9233d7c174="Feggy"][quote:9233d7c174="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
[/quote:9233d7c174]
joo mut eihän tosta näy kuin mitä on kuunnellu at the moment.. tarkotin vähän syväluotaavampaa katsausta siihen mitkä oikeesti on suosituimmat tjsp.[/quote:9233d7c174]
Way to go! Sehän oliski hauska lukea.
[quote:0e5f11d801="Feggy"][quote:0e5f11d801="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
[/quote:0e5f11d801]
joo mut eihän tosta näy kuin mitä on kuunnellu at the moment.. tarkotin vähän syväluotaavampaa katsausta siihen mitkä oikeesti on suosituimmat tjsp.[/quote:0e5f11d801]
Tästä yhtä onnistunut hanke kuin se "mitä klassikkobändejä kaikki kuuntelee" -yritys?
I love you and dream about the Führer
[quote:712081a605="shanks"][quote:712081a605="Feggy"][quote:712081a605="shanks"]Oon kyl haaveillu tekeväni sellasen syväluotaavan katsauksen siihen mitä foorumi kuuntelee mutten ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa.
Helppo homma.
[/quote:712081a605]
joo mut eihän tosta näy kuin mitä on kuunnellu at the moment.. tarkotin vähän syväluotaavampaa katsausta siihen mitkä oikeesti on suosituimmat tjsp.[/quote:712081a605]
Tästä yhtä onnistunut hanke kuin se "mitä klassikkobändejä kaikki kuuntelee" -yritys? [/quote:712081a605]
Projektin myötä tulevia itkuraivareita odotellessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7531c5a07e="ginipoika"]
Projektin myötä tulevia itkupotkuraivareita odotellessa. [/quote:7531c5a07e]Korvasin
[quote:2ca969cea1="Jean-Babtiste"][quote:2ca969cea1="ginipoika"]
Projektin myötä tulevia itkupotkuraivareita odotellessa. [/quote:2ca969cea1]Korvasin [/quote:2ca969cea1]
Varmasti ihan oikein korjattu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minä. Monet muutkin on hyviä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minä. Monet muutkin on hyviä.
Eri, eri
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nyt sai riittää! Täällä pitää nuolla toisten foorumistien perseet puhtaiks eikä näsäviisastella
Kerkes korjata, unohin lainata
Nyt sai riittää! Täällä pitää nuolla toisten foorumistien perseet puhtaiks eikä näsäviisastella
No pitäiskö otsikon nimi muuttaa sitten muotoon "täällä 'skene'-ketju nuolee toistensa perseitä" niin ei syntyis tällaisia väärinymmärryksiä
<@DBGene> senkin karkki