You are not logged in.
tosta näkee aikataulut ei-vammasessa muodossa http://www.uudenmusiikinfestivaali.org/mobile/
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tommi on gay-ikoni.
spåm
This must be what jail / I will scratch
Hei mä en tiedä noista dj/sound system -nimistä hölkäsen pöläystä. Onks jotain timanttista settiä mitä muut meinasitte todistaa tuolla?
Perjantaina SHIT ROBOT ja ALDEN TYRELL on pakko ja Erotus-labelin avajaispippaloita vois kans katsastaa HELMITELTTA / EROTUS 18.30 - 21:00 / Area / Brothomstates / Blamstrain / Asketix / Ercola / MK10 / PJVM
Ja tää ny on koko illan aika tymäkkää settä:
BASSO-LUOLA / NEW JUDAS
20.00 / Le Corps Mince de Françoise
21.00 / Pets on Prozac
22.00 / Obi Blanche
23.00 / Les Gillettes
00.00 / Huoratron
01.00 / Downtown
lauantaina toi urheiluhalli on koko illan varma valinta, lisäks esim lax röda, rico tubbs, hannulelauri, eero johannes ja toiminto vois olla katsastettavien listalla jos suinkin ehtii.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mä yritän pyrkiä tohon neljän junaan. Se on kuuden maissa kupittaalla. Seiskalta aattelin mennä aluelle (katsomaan kaikkien inhokkia - Reginaa!), että eihän siinä niin älyttömästi ehi puistoilla, mut on mulla ainakin risoton numero, jos se ei oo vaihtunu.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei oo vaihtunu, soittele sitten!
Joskus yhden aikaan pääsen työkeikoilta. Lisätään siihen vaikka pari tuntia matkustelua ja valmistautumista yms, ni ennen neljää vois olla jo puistossa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mä yritän pyrkiä tohon neljän junaan. Se on kuuden maissa kupittaalla. Seiskalta aattelin mennä aluelle (katsomaan kaikkien inhokkia - Reginaa!), että eihän siinä niin älyttömästi ehi puistoilla, mut on mulla ainakin risoton numero, jos se ei oo vaihtunu.
Mä tuun samalla junalla, boerjesl ja Risto! Metskataan toisemme sielt.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:d9fa3d5cb6="turkele"]Hei mä en tiedä noista dj/sound system -nimistä hölkäsen pöläystä. Onks jotain timanttista settiä mitä muut meinasitte todistaa tuolla?
Perjantaina SHIT ROBOT ja ALDEN TYRELL on pakko ja Erotus-labelin avajaispippaloita vois kans katsastaa HELMITELTTA / EROTUS 18.30 - 21:00 / Area / Brothomstates / Blamstrain / Asketix / Ercola / MK10 / PJVM
Ja tää ny on koko illan aika tymäkkää settä:
BASSO-LUOLA / NEW JUDAS
20.00 / Le Corps Mince de Françoise
21.00 / Pets on Prozac
22.00 / Obi Blanche
23.00 / Les Gillettes
00.00 / Huoratron
01.00 / Downtown
lauantaina toi urheiluhalli on koko illan varma valinta, lisäks esim lax röda, rico tubbs, hannulelauri, eero johannes ja toiminto vois olla katsastettavien listalla jos suinkin ehtii.[/quote:d9fa3d5cb6]
Meil on varmaan aika sama matka koko ajan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
jeah! mainitaas viä tähän topikkiin että b-galleriassa vois viikonlopun aikana piipahtaa. looris oli menossa perjantaina mut sillon ei taida ehtiä, lauantaina päivällä sen sijaan ois esim yks muutaman spämmin mies esiintymässä..
[quote:b2383116e1]Uuden B-butikin mega-avajaiset UMF-viikonloppuna!
Vaatteita, musiikkia, installaatioita, muotikuvitusta, hedelmiä, juomaa ja hupia. Tervetuloa!
http://www.suunnitelmab.net/b-butikin-m … 7#more-317
[/quote:b2383116e1]
Jos jollain on tänne ilmainen lippu lauantaille niin otan sellaisen mielelläni vastaan. Perjantaista olisi jopa voinut maksaa, mutta lauantaista ei kyllä mitenkään. Muuten tulee kyl lähdettyä takas Heseen häntä koipien välissä. Harmi kun menee toi LYSin 3v-kemu päällekäin...
Huomenna nähdään kuitennii
Gintsukin pelaamaan krokettia!
Gintsukin pelaamaan krokettia!
Kyllä! Naapuruston mestaruus pitää selevittää
lol apua. Typotin Hesan Heseksi
kasvisateria kokisella, kiitooshhh!
[quote:c5936cb62b]Lasipulloja tai yli puolen litran juomapulloja/tölkkejä ei saa tuoda alueelle. Alkoholittomia juomia saa tuoda vain suljetuissa puolenlitran pulloissa.
A-anniskeluluvat. Alkoholia saa nauttia ainoastaan anniskelualueella. Käytössä kovamuovituopit, pantti 2.
Maauimalaan maksaa erikseen: "aikuiset" 4, opiskelijat sivarit ja työttömät 2,5, päiväranneke liukumäkeen 2 . Uimaan ei pääse humalassa.[/quote:c5936cb62b]
Tuolla eventin wallilla oli tollasta infoa. Enpä taida jaksaa uimaan kuitenkaan, ku ei sinne shortseissa pääsis, enkä muutenkaan jaksa mitään pyyhkeitä kantaa mukana, mut hyvä, ettei varusmiehille ole alennusta lainkaan
[quote:dd4fd31eac="börjeslandet"]Mä yritän pyrkiä tohon neljän junaan. Se on kuuden maissa kupittaalla. Seiskalta aattelin mennä aluelle (katsomaan kaikkien inhokkia - Reginaa!), että eihän siinä niin älyttömästi ehi puistoilla, mut on mulla ainakin risoton numero, jos se ei oo vaihtunu.
Mä tuun samalla junalla, boerjesl ja Risto! Metskataan toisemme sielt.[/quote:dd4fd31eac]
Jeps, junassa nähdään.
Fiilistelen, en pysy pokkereissani. BILEET
[quote:7090a7dc46="börjeslandet"][quote:7090a7dc46]Lasipulloja tai yli puolen litran juomapulloja/tölkkejä ei saa tuoda alueelle. Alkoholittomia juomia saa tuoda vain suljetuissa puolenlitran pulloissa.
A-anniskeluluvat. Alkoholia saa nauttia ainoastaan anniskelualueella. Käytössä kovamuovituopit, pantti 2.
Maauimalaan maksaa erikseen: "aikuiset" 4, opiskelijat sivarit ja työttömät 2,5, päiväranneke liukumäkeen 2 . Uimaan ei pääse humalassa.[/quote:7090a7dc46]
Tuolla eventin wallilla oli tollasta infoa. Enpä taida jaksaa uimaan kuitenkaan, ku ei sinne shortseissa pääsis, enkä muutenkaan jaksa mitään pyyhkeitä kantaa mukana, mut hyvä, ettei varusmiehille ole alennusta lainkaan [/quote:7090a7dc46]
Mutta saako sieltä alueelta ruokaa?
[quote:284630b898="Moronica"][quote:284630b898="börjeslandet"][quote:284630b898]Lasipulloja tai yli puolen litran juomapulloja/tölkkejä ei saa tuoda alueelle. Alkoholittomia juomia saa tuoda vain suljetuissa puolenlitran pulloissa.
Maauimalaan maksaa erikseen: "aikuiset" 4, opiskelijat sivarit ja työttömät 2,5, päiväranneke liukumäkeen 2 . Uimaan ei pääse humalassa.[/quote:284630b898]
Tuolla eventin wallilla oli tollasta infoa. Enpä taida jaksaa uimaan kuitenkaan, ku ei sinne shortseissa pääsis, enkä muutenkaan jaksa mitään pyyhkeitä kantaa mukana, mut hyvä, ettei varusmiehille ole alennusta lainkaan [/quote:284630b898]
Mutta saako sieltä alueelta ruokaa?[/quote:284630b898]
Höh pölö, aiempien puheiden mukaan uimaan pääsisi festarilipulla.
Puiston liepeiltä nyt löytyy ainakin parit pizzeriat, harmi ettei mun siinä ihan vieressä mun ex-alakerrassa ole enää Anttonia, ois voinut vetää lättyä pyöreässä Mannerheimin kuvilla tapetoidussa kabinetissa
I love you and dream about the Führer
UMF MUF MUF UMF UMF MUF MUF
Jos joku jostain syystä tarvitsee huomenna kyytiä UMF:iin, niin holla at ya boy.
Mihin aikaan? Ollaan me börjen kaa menossa, mutta mahtuuko kaksi?
[quote:d0c278d542="forssto"]Jos joku jostain syystä tarvitsee huomenna kyytiä UMF:iin, niin holla at ya boy.
Mihin aikaan? Ollaan me börjen kaa menossa, mutta mahtuuko kaksi?[/quote:d0c278d542]
Ettekös te tänään olleet ihan junalla menossa?!
Meinasin siis Päästadista.
Tero saatana, s'olet gay!
Joo ollaan tänään menossa. Moro nigalla tais mennä nyt joku c8. Sitä paitsi mulla on jo lippu tohon 16.03 lähtevään junaan. Vaunu 1, btw
Nyt vasta huomasin, että lähtö ois puoleltapäivin, väärä hälytys siis
Joo ollaan tänään menossa. Moro nigalla tais mennä nyt joku c8
Totta
Tämmönen spämmi tuli:
[quote:47e92536b0]Hallinto-oikeus kumosi poliisin päätöksen: musiikki soi kolmeen!
M83 21.15, SE TULEE OLEMAAN KAUNISTA.
Gez Varley on edelleen kadoksissa.
Kohta kohta, me rakastetaan teitä.[/quote:47e92536b0]
Voi vittu mua hävettää noi noiden viestit.