You are not logged in.
näin lehdessä mainoksen ja vaikuttaa kyllä aivan superpaskoilta festarilta.
pysyttelen mahdollisimman kaukana. en ole umffeilla käynyt enkä aio käydä
edit: oho meikä on taas ollut analyyttisellä tuulella hehe...mutta yön yli nukuttuani seison yhä mielipiteeni takana
let me fall out of the window
with confetti in my hair
vahvasti eri mieltä, parhaat kemuthan nää. yks lippu olis kuitenkin myytävänä kun sainkin akkren, kiinnostuneet pistäköön privaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Aikataulut tuli ainakin meitsille privana, eli valmiina ovat. En tiä koska julki.
Laitappa kuule perjantain aikataulu tänne ihan yhteisen ilon nimissä. Poista sitten vaikka jos ne muuttuu...
en ole kolmekybänen emoboy
Ärsyttää ku ei voi suunnitella edes millä junalla menee ku ei näy aikatauluja.
Eiköhän Turussa muutakin tekemistä pariksi tunniksi ole
[quote:726f70074b="börjeslandet"]Ärsyttää ku ei voi suunnitella edes millä junalla menee ku ei näy aikatauluja.
Eiköhän Turussa muutakin tekemistä pariksi tunniksi ole [/quote:726f70074b]
Töissä kyllä olis
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:09128a411e="leposi"][quote:09128a411e="börjeslandet"]Ärsyttää ku ei voi suunnitella edes millä junalla menee ku ei näy aikatauluja.
Eiköhän Turussa muutakin tekemistä pariksi tunniksi ole [/quote:09128a411e]
Töissä kyllä olis [/quote:09128a411e]
Työ Turku
Työ Turussa
KAIKKI KOETTU. Uskokaa minua.
Onkse festari niinq täällä: http://tinyurl.com/6lvkvt
Mites tonne pääsee helpoiten? Oon käyny Turussa vaikka kuinka monesti, mutten oikeen hahmota vieläkään sitä hirveän hyvin.
[quote:d18f93559f="börjeslandet"]Onkse festari niinq täällä: http://tinyurl.com/6lvkvt
Mites tonne pääsee helpoiten? Oon käyny Turussa vaikka kuinka monesti, mutten oikeen hahmota vieläkään sitä hirveän hyvin. [/quote:d18f93559f]
Jäät Kupittaalla pois ja kävelet yhtä katua suoraan ja olet käytännössä perillä. Pitää siinä kerran osata kääntyä oikealle. Bussilla pääsisi ihan tapahtuma-alueen viereen, jos jää oikealla pysäkillä pois. Siis Helsingistä tulevalla bussilla. Mut Kupittaa asemalta kävelee sen 10-15 minuuttia. Pääasemalta mennee sitten ainaski puolet enemmän.
En taida osallistua näihin kekkereihin, vaikka Turussa perjantaina olenkin.
Tää on helppoo ku saippua. Jäät pois KUPITTAAN asemalla. Aseman kautta ylös eli Euromarketin puolelta ulos. Sit oikaiset joko sen euromarketin läpi tai kierrät sen sivusta ja saavut Tykistökadulle. Lähdet käveleen marketista katsoen vasemmalle sitä katua, joka samalla muuttuu Itäiseksi pitkäkaduksi (sic?). Kävelet vain kaks korttelia ja vasemmalla puolella näkyy Kupittaanpuiston lasten seikkailupuiston sisäänkäynti, joka on käsittääkseni se festarin pääsisäänkäynti. Jos katsot oikealle, näet alamäen ja alkavan Kerttulinkadun. Kolme korttelia mäkee alas Vähä Hämeenkadulle ja siellä asun mää
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
oho! oho!
oho! oho!
Nyt näkyy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
edit: oho meikä on taas ollut analyyttisellä tuulella hehe...mutta yön yli nukuttuani seison yhä mielipiteeni takana
ihailtavaa suoraselkäisyyttä. toki samaa mieltä, en ole menossa.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:2ac4256812="börjeslandet"]Ärsyttää ku ei voi suunnitella edes millä junalla menee ku ei näy aikatauluja.
Nyt näkyy.[/quote:2ac4256812]
No uuh. Miks m83 soittaa noin helvetin aikasin? Menee Obi Blanche, edut ja kaikki päälle. Paskaa. Noh, kai tuolta pystyy keskenkin lähtemään muita katselemaan.
Kolme korttelia mäkee alas Vähä Hämeenkadulle ja siellä asun mää
Mehän ollaan melkein naapureita.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:5ed5e296fa="risto_m"]Kolme korttelia mäkee alas Vähä Hämeenkadulle ja siellä asun mää
Mehän ollaan melkein naapureita. [/quote:5ed5e296fa]
Melkein mekin.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:3a56d98e35="ginipoika"][quote:3a56d98e35="risto_m"]Kolme korttelia mäkee alas Vähä Hämeenkadulle ja siellä asun mää
Mehän ollaan melkein naapureita. [/quote:3a56d98e35]
Melkein mekin. [/quote:3a56d98e35]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
MUF
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Etkot puistossa, jatkot ristolla, meitsi ottaa kroketin?
Monelta perjantaina etkot? Voisin meinaan osallistua ennen Dynamoon tai jonnekin siirtymistä?
Etkot puistossa, jatkot ristolla, meitsi ottaa kroketin?
Monelta nämä?
moneen tyypit on töissä? mulle käy etkot vaikka niinku aamulta alotettais, mut ehkä vaikka jostain neljästä alkaen tku-krokettiseurueella. tonne alueelle suunnittelin että kasin maissa vois mennä. vertsi, börje, jammu tulee sit myöhemmin? nehän voi välillä käydä hakeen mukaan jne, mennään johki tähän lähelle, tähtitornin mäki tai mikä ny onkaan esim.
moneen tyypit on töissä? mulle käy etkot vaikka niinku aamulta alotettais, mut ehkä vaikka jostain neljästä alkaen tku-krokettiseurueella. tonne alueelle suunnittelin että kasin maissa vois mennä. vertsi, börje, jammu tulee sit myöhemmin? nehän voi välillä käydä hakeen mukaan jne, mennään johki tähän lähelle, tähtitornin mäki tai mikä ny onkaan esim.
Onks tässä nyt kyse perjantaista? Voisin nimittäin tulla jo neljäksi. Ei mulla ole mitään sinä päivänä Helsingissä kuitenkaan. Jos vaan krokettiin pääsee mukaan?
15:30 asti varmaan pitää ainakin olla. Siitä sitten kotiin ja kaljakauppaan.
Kuulostaa hyvältä, mie voisin kans periaatteessa vaikka puolestapäivästä lähtien, mut jos nyt ei liikaa ota ennakkoa. Toi Riston Vartiovuorenmäki käy toki myös, ellei sitten suoraan jonnekin Kupittaanpuiston itäpäähän suuntaa?
I love you and dream about the Führer
perjantaista juu! olisko sit vaikka siinä neljän jälkeen tai puoli viideltä jossain vartsikan east sidella treffit mjotooäööääöäöhhhh...
niin no toisaalta sinnekin juu, katsotaan sitä sitten
No pl. Soitan Ristolle tai Turkeleelle sitten joskus kun oon Turussa niin kattotaan.