You are not logged in.
Alotin katsomaan Carnivàlea. Kaksi jaksoa takana. Vaikuttaa erittäin kiinnostavalta.
[quote:adacef127a="ginipoika"]Project Runway
Millon alkaa telkkarista seuraava kausi?[/quote:adacef127a]
tätä kattoillaan molemmat meillä
[quote:06764d458b="ginipoika"]Project Runway
Millon alkaa telkkarista seuraava kausi?[/quote:06764d458b]
6.9.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:27227e2f95="anzut"][quote:27227e2f95="ginipoika"]Project Runway
Millon alkaa telkkarista seuraava kausi?[/quote:27227e2f95]
6.9.[/quote:27227e2f95] Kiitos tiedosta! Pitääpä muistaa katsoa. Yhtään kautta en ole vielä kokonaan seurannut.
Pakko hehkuttaa taas Serranon perhettä, on kyllä yksi parhaista sarjoista koskaan! Kesäaamuissa on mukava rytmi kun pistää aina herätyskellon soimaan ysiltä, ehtii keittää kaffet ja käväistä suihkussa ja sit Serranoja katsomaan.
Harmittaa kyl ku joutu töihin ni ei nää Serranoita.
Homo.
"A repo man's always intense"
Harmittaa kyl ku joutu töihin ni ei nää Serranoita.
en ole kolmekybänen emoboy
Mun kiinnostus sarjaan heräsi oikeastaan vasta, tästä jaksosta lähtien ku olin sattumalta saikulla samaan aikaan: http://www.youtube.com/watch?v=CpS2a11poFY
Serranot =
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Serranot =
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Näin kesäisin ei tule seurattua oikeastaan muista sarjoja kuin "Rimiksiä". Tänään taas klo 22. Frendejä ja Simpsoneita tulee myös katseltua toisinaan, vaikka onhan ne monta kertaa jo nähtykin.
"A repo man's always intense"
Eilen vahingossa kanavasurffailin teemalla ja siellä tuli uusintana tämä "Theroux: USA:n vihatuin perhe" dokumentti.
"Louis Theroux tutustuu Phelpsien suurperheeseen, joiden uskonnollinen fanaattisuus ja homoseksuaaleihin kohdistuva viha ovat saaneet amerikkalaisten suvaitsevaisuuden koetukselle."
Paras oli kun se toimittaja pääsi haastattelemaan tämän kultinperustajaa, seitsemänkymppistä pappaa, ja kysyi asiallisen kysymyksen miksi se saarnasi pelkästään vanhasta testamentista, niin se pappa vastasi: " en edes aio vastata tuohon typerään kysymykseen, koska olet täysi ääliö. tutustu ensin raamattuun yhtä hyvin kuin minä." Dokumenttia katsoessa tuli vain mieleen, että mikähän noidenkin ihmisten päässä on noin pahasti vinkasahtanut, kun koko touhussa ei ole mitään logiikkaa tai järkeä mukana.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eilen vahingossa kanavasurffailin teemalla ja siellä tuli uusintana tämä "Theroux: USA:n vihatuin perhe" dokumentti.
Tuo oli kyllä aika
This must be what jail / I will scratch
[quote:f5a86d7afa="Acedia"]Eilen vahingossa kanavasurffailin teemalla ja siellä tuli uusintana tämä "Theroux: USA:n vihatuin perhe" dokumentti.
Tuo oli kyllä aika [/quote:f5a86d7afa]
Oli kyllä aika psykee, kun en päässyt lainkaan selville mikä niiden idea oli. Kai siinä joku joukkopsykoosi pakko olla selityksenä, mutta toisaalta esim. se mimmi jota Theroux seurasi paljon tajusi selkeesti mitä siitä ulkopuoliset ajattelee, ja sit se suojautui semmosten tyhjien sloganien ja pöljän retoriikan taakse todistellakseen omaa paremmuuttaan. tosi wtf?! mistä idea tuohon? se pappa oli kyllä oudoin jätkä.
ps. yle teemalla just nyt mozartista kohkaava nainen muistuttaa inhottavasti ex-kämppistä.
Mangojauhe goddamn.
tämmöstä pop kult ohjelmaa katson. tässä on joku perhe & musiikki -teema.
käsitykseni reggae-kulttuurin, ja erityisesti bob marleyn, perhekeskeisyydestä etc. oli hiukka erilainen. mutta tulipa tämäkin asia korjattua.
Menetetty peli
Tämän kesän tv-hitti on kevyesti ollut Meren salaisuudet. Kaikki talteen, merellinen talvi tulossa!
Huh, Carnivalen ekan kauden vika jakso oli aika hullua tykitystä. Mieletön tunnelma. Onneks toi ei oo koko ajan tollasta ku sit hajois pää.
carnivale on parasta
Katsoin eilen telkkaria melkein koko illan. Teho-osasto jäi niin jännään paikkaan, että pakkohan se on myös ens viikolla hoitaa itsensä telkkarin ääreen. KUKA RÄJÄHTI?
Katsoin eilen telkkaria melkein koko illan. Teho-osasto jäi niin jännään paikkaan, että pakkohan se on myös ens viikolla hoitaa itsensä telkkarin ääreen. KUKA RÄJÄHTI?
se oli season finale... tosi outoa, ettei siitä mainittu... mutta voin kyllä kertoa kumpi räjähti, jos haluat. 90% todennäköisyydellä. sarja ei oo vielä jatkunu jenkeissä.
[quote:150de1d427="leposi"]Katsoin eilen telkkaria melkein koko illan. Teho-osasto jäi niin jännään paikkaan, että pakkohan se on myös ens viikolla hoitaa itsensä telkkarin ääreen. KUKA RÄJÄHTI?
se oli season finale... tosi outoa, ettei siitä mainittu... mutta voin kyllä kertoa kumpi räjähti, jos haluat. 90% todennäköisyydellä. sarja ei oo vielä jatkunu jenkeissä.[/quote:150de1d427]
MITÄÄÄHJ!?!?!?!??!!?
VOI PERSE! TÄN SIITÄ SAA KUN KATSOO YHDEN ILLAN KUUSSA TELKKARIA. VOI VITUN VITTU! PERSEEN SUTI. ÄLÄ KERRO
kattelin eile curb your enthusiasmia ja lapinlahden lintuja. duunikaveri soitti et tuu paariin ja mää että en jaa mitä sä teet no katon lapinlahden lintuja nää pari espanjalaista flikkaa duunista käski soittaan et tuu paariin no emmää ku oon menos kohta nukkuu ja katon lapinlahden lintuja vittu sä oot säälittävä no vittu niin oon ja kaikki vaatteet on just kuivumassa nyt kävi näin
Eilen innostuin sitten katsoon Supernaturalia, kun huomasin että en oo missanut kuin ekan kauden kuusi ensimmäistä jaksoa. Vaikutti lupaavalta, sellaiselta vähän kuin teineille suunnattu x-files (jolle en oo ikinä oikein kunnolla lämmennyt, kraakku suuttuu?), mutta oli tarpeeksi hyvin toteutettu meikäläisen makuun. Pannan seurantalistalle.
kattelin eile curb your enthusiasmia ja lapinlahden lintuja. duunikaveri soitti et tuu paariin ja mää että en jaa mitä sä teet no katon lapinlahden lintuja nää pari espanjalaista flikkaa duunista käski soittaan et tuu paariin no emmää ku oon menos kohta nukkuu ja katon lapinlahden lintuja vittu sä oot säälittävä no vittu niin oon ja kaikki vaatteet on just kuivumassa nyt kävi näin
Voe. Osaispa vastustaa baariin lähtemistä niin säästyis rahat, mut eihän sitä ku on kesä ja kaikki
Osaispa vastustaa baariin lähtemistä niin säästyis rahat, mut eihän sitä ku on kesä ja kaikki
Ei kesällä oikein baareissa huvita notkua. Mieluummin sitten kotona.
Eilen innostuin sitten katsoon Supernaturalia, kun huomasin että en oo missanut kuin ekan kauden kuusi ensimmäistä jaksoa. Vaikutti lupaavalta, sellaiselta vähän kuin teineille suunnattu x-files (jolle en oo ikinä oikein kunnolla lämmennyt, kraakku suuttuu?), mutta oli tarpeeksi hyvin toteutettu meikäläisen makuun. Pannan seurantalistalle.
Uutta X-files leffaa kehuttiin kuulemma tän päivän hesarissa!
Varikset komentavat
Uutta X-files leffaa kehuttiin kuulemma tän päivän hesarissa!
http://nyt.hs.fi/elokuva/artikkeli/1135238245872
Vituttaa, kun arvosteluissa mainitaan, että kannattaa jäädä lopputekstien yli katsomaan. Odotukset nousevat aina pilviin ja sitten tuntuu ihan turhalta se kaikki paska mitä sieltä tulee. Tämä siis kun muutenkin jäisi istumaan sinne... Hermi.
Tänään nelosella Thank God it's friday!
[quote:7f959ab8d1="HUIG"]kattelin eile curb your enthusiasmia ja lapinlahden lintuja. duunikaveri soitti et tuu paariin ja mää että en jaa mitä sä teet no katon lapinlahden lintuja nää pari espanjalaista flikkaa duunista käski soittaan et tuu paariin no emmää ku oon menos kohta nukkuu ja katon lapinlahden lintuja vittu sä oot säälittävä no vittu niin oon ja kaikki vaatteet on just kuivumassa nyt kävi näin
Voe. Osaispa vastustaa baariin lähtemistä niin säästyis rahat, mut eihän sitä ku on kesä ja kaikki [/quote:7f959ab8d1]
nii joo toi tilillä 81 senttii ja käteistä euro -aspekti vähän kans tökki vaik lupasivat lainata....voee!
[quote:5d1f805617="börjeslandet"]Osaispa vastustaa baariin lähtemistä niin säästyis rahat, mut eihän sitä ku on kesä ja kaikki
Ei kesällä oikein baareissa huvita notkua. Mieluummin sitten kotona.[/quote:5d1f805617]
No ei muakaa mut ne epsanjalaiset on