You are not logged in.
Vuoden ehkä paras poplevy on tämä uutukainen Return to the Cookie Mountain. En saa korviani irti tästä teoksesta; sen saundit ovat paikoin hiostavan tiukkaa meluvallia, mutta se on kuitenkin vilvoittavalla popfilosofialla tuotettu. Kruununa toimii monien tuntema kaksiääninen, persoonallisesti laulettu laulu.
Mutta ne saundit, voi veljet. Kuka tämän on tuottanut? Haluaisinpa ottaa selvää.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
edit:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo, ei tämäkään täyden pisteen albuumi ole. Ensimmäinen EP kyllä kolahti aikoinaan niin vastaansanomattomasti, että pakko se oli antaa lätyskälle 5/5. Ehkä aukottomin kokonaisuus näiltä. Viisi loistobiisiä. Pixies-laina on parhaimpia cover-versioita ikinä.
Sent from my iPhone 16
Olen aiemmin kuullut vain edellisen pitkäsoiton Blood Thirsty Babesin. Siinä oli pari oikein hyvääkin biisiä, mutta ei albumimitassa ollut yhtään samaa luokkaa kuin uusin. EP:itä voiskin alkaa nyt hamuamaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Joo, ei tämäkään täyden pisteen albuumi ole. Ensimmäinen EP kyllä kolahti aikoinaan niin vastaansanomattomasti, että pakko se oli antaa lätyskälle 5/5. Ehkä aukottomin kokonaisuus näiltä. Viisi loistobiisiä.
Smaa. Oon tainnu nähdä nää keikalla jossain (Leedsissä? Kildessä?). Ei varmaan räjäyttänyt, kun en ees muista varmasti.
[quote:aed5adcc10="Laatu"]Vuoden ehkä paras poplevy.
Ehkä otin, ehkä... EN oo kyllä ihan täysin tyytyväinen vielä tähänkään näiden levyyn, mutta se tosin johtunee vain siitä kun ovat yksittäisillä biiseillä tällä ja muilla levyillään välillä niin mahottoman hyviä että voi jee sentään. [/quote:aed5adcc10]
Mä oon vähän pelännyt tuota samaan enkä oo kuullu yhtään levyä kokonaan ainakaan ajatkusen kanssa... jotenkin niin hyviä noi biisit, että vaikea uskoa että tää uusinkaan ois kokonaisuutena tasapainoinen. Tai jotenkin olen varma jo siitä ennen kuin olen koko levyä ees kuullut.
Dublinin keikka oli varsin hieno. Jos sensuroisi Electric Picnicin mun keikka vuodesta niin keikka nousisi kärkikahinoihin.
en ole kolmekybänen emoboy
blaa blaa blaa
Uuuuh, ei kannata väsyneenä selostaa mitään, unohtakaa!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Hain sen uusimman levyn suolesta kun Sue sitä muistaakseni niin kovasti hehkutti. Ekan kuuntelun perusteella on tykännyt oikeastaan yhtään ja toista mahdollisuutta en ole tainnut vielä edes antaa. Ehkä tulevaisuudessa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hain sen uusimman levyn suolesta kun Sue sitä muistaakseni niin kovasti hehkutti.
Joo, tais muuten olla erään turkulaisen tiskijukan/levykauppiaan erittäin mairitteleva arvio. Se osaa.
On tämä tuorein levy kyllä korkealla vuoden parhaimpia levyjä listattaessa. Loistava levy
http://www.youtube.com/watch?v=GUB1xSAAADk
Hyvä biisi, mutta levy ei kyllä kokonaisuudessaan säväytä. Ei siitä saa kunnolla otetta, olkoon siis. Video oli pitsihaarukan vuoden 2006 top 25 musavideot -listalla.
"A repo man's always intense"
Just kuuntelen uutta, ehkä opin kohta
Varikset komentavat
'Uukakkoseks' tää taidettiin tytsyn toimesta tuomita.
Älä päästä painiks sitä
'Uukakkoseks' tää taidettiin tytsyn toimesta tuomita.
Tässä osastossa lienee ainakin 150 pändiä, jotka mahtuisivat tuohon väliin...
Oli tosi tiukka livenä joskus Roskildessa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mulle Cookie Mountain osui ja upposi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo, tullu viime viikot aiemmin toivottomana tapauksena hyvällä sinkulla varustettuna pitämääni Cookie Mountainia kuunneltua. Tää on edelleen ihan rikollisen epätasainen ja tuntuu että aineksia ois ollu vuosituhannen EP-julkaisuun. Ainoa syy jatkaa levyn kuuntelua Wolf Like Me:n jälkeen on tokaks tai kolmanneks viimenen Blues from down Here.
Soundillisesti levy on tosi stimuloiva, kiinnostais nähdä miten nämä livenä meinaisi taikoa kaiken paahdon ja rummunpaukkeen. Bändi ei kuitenkaan onnistu mun kirjoissa kapuamaan ulos 'mielenkiintoisten lupausten' kuopasta. Potentiaalia on mut toteutus tökkii. Ens kerralla sit.
Älä päästä painiks sitä
Ostin kans tän taannoin ku halvalla läks ja pitänee myöntää, että jokakuuntelulla kuulostanu melkein paremmalta. Ehkä vähän epätasanen, niinkuin mainittiin, mut jatketaan harjotuksia.
Mistä läks halvala? On pitäny hankkia toi.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Uutta levya tulee syyskuussa. "Dear Science,"-nimella kulkee. Ai joo piti vaihtaa jo alushousut KIIMA
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
oliko??? en muista
eikun nyt muistan! niin oli. silmälasit lensi lattialle, johon suhtauduin melko tyynesti kunnes minuutin päästä tajusin etten tiijä yhtään missä ne on. koputin jania olkapäälle että nääkkö mun silmälaseja ja sit se poimi ne viereisen tanssijaseureen jaloista.
vakuutuspakettitarjouksen sain vitsi 267 EUROO! joku työkyvyttömyys- ja mitä muita, matka joku, koti. en aio ottaa sitä mut sellasen vakuutuksen oikeestaan voisin tarvita mihin kuuluu silmälasit.
Mulla ei näy tää, kuuluu vaan
Haen takkini...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
onko digipoksi viritetty, mites luvat?
onko digipoksi viritetty, mites luvat?
Kohta katkee molemmat No mutta painunpa tästä yöhön yksin häiriköimästä topikkia..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
sain jonku neljän biisin levykauppaliven tässä taannoin. ihan jees ollut. tykkään kyllä tuosta laulajan äänestä ja ihan sillai muutenkin, mutta ei tämä sitten ikinä kumminkaan oikein lähtenyt niin kuin ekaksi olisi luullut. oikeita levyjä ei ole tullut kyllä juurikaan kuunneltua alkuinnostuksen jälkeen.
täytynee tuleva tarkastaa toki.
Menetetty peli
No nytkyllä. Iskee paljon nopeammin kuin Cookie Mountain.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"