You are not logged in.
CULTURE CLUB - DO YOU REALLY WANT TO HURT ME?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Peppi Pitkätossun tunnari
Ei mutta kiitos ihan helvetisti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jaettu on kaksinkertainen
This must be what jail / I will scratch
Jaettu on kaksinkertainen
Tässä on Peppi Pitkätossu, la hop sula hei sula hopsan saa, tässäpä Peppi Pitkätossu nauraa hah hah haa
Saint Etienne - Who Do You Think You Are
vituttaa kun epäinhimillisen aikaisin herätessä jää koko päiväksi soimaan päähän ensimmäinen kuultu rasittava renkutus. pitää varmaan herätä vielä aiemmin ja luukuttaa MIAa puol tuntia niin että kaikki herää
[quote:9f746eec62="Juanes"]Tengo la camisa negra
hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo
Hoy sé que tú ya no me quieres
y eso es lo que más me hiere
que tengo la camisa negra
y una pena que me duele
Mal parece que solo me quedé
y fue pura todita tu mentira
que maldita mala suerte la mía
que aquel día te encontré
Por beber del veneno malevo de tu amor
yo quedé moribundo y lleno de dolor
respiré de ese humo amargo de tu adiós
y desde que tú te fuiste yo solo tengo
Tengo la camisa negra
porque negra tengo el alma
yo por ti perdí la calma
y casi pierdo hasta mi cama
cama cama cama baby
te digo con disimulo
Tengo la camisa negra
ya tu amor no me interesa
lo que ayer me supo a gloria
hoy me sabe a pura
miércoles por la tarde y t ú que no llegas
ni siquiera muestras señas
y yo con la camisa negra
y tus maletas en la puerta
Mal parece que solo me quedé
y fue pura todita tu mentira
que maldita mala suerte la mía
que aquel día te encontré
Por beber del veneno malevo de tu amor
yo quedé moribundo y lleno de dolor
respiré de ese humo amargo de tu adiós
y desde que tú te fuiste yo solo tengo
Tengo la camisa negra
yo por ti perdí la calma
cama cama cama baby
te digo con disimulo
Tengo la camisa negra
y debajo tengo el difunto
Tengo la camisa negra
yo por ti perdí la calma
cama cama cama baby
te digo con disimulo
Tengo la camisa negra
y debajo tengo el difunto[/quote:9f746eec62]
MIKSI?!?!?
This must be what jail / I will scratch
Risto : Unessa mies, valveilla nainen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
duran duranin hungry like teh wolf ja bauhausin passion of lovers soivat limittäin kopassa
mulla soi se respan demo-emo-piisi...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Yksi kaveri kertoi että hänellä soi 4 Non Blondesin hitti What's Up päässä. Pelkäsin heti että sama tapahtuu sitten minulle, mutta en muista miten se menee. o/
Muistan. :x En kyllä muistanut että se on tuon niminen, mutta ei niillä ihan hirveästi niitä hittejä tainnut olla.
Sadetanssin Enimmäkseen Ulkopuolinen soi eilen koko hiihtolenkin ajan päässä, taisinpa jopa lauleskella sitä yksikseni.
Kertsin alku menee näin: "Tulen alasti naamiaisiinne, jos asu on vapaa/Enkä tervehdi sankareitanne, en tunne tapaa", mutta mä laulan tuon lopun aina "En tunne tapnaa"
[quote:6acc66920f="Acedia"]Sadetanssin Enimmäkseen Ulkopuolinen soi eilen koko hiihtolenkin ajan päässä, taisinpa jopa lauleskella sitä yksikseni.
Kertsin alku menee näin: "Tulen alasti naamiaisiinne, jos asu on vapaa/Enkä tervehdi sankareitanne, en tunne tapaa", mutta mä laulan tuon lopun aina "En tunne tapnaa"[/quote:6acc66920f]
tää olis ehkä kuulunut enemmän tonne paljastuksi-otsikkoon...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nyssoi bellesebun century of fakers, ehkä kaikinpuolin bändin paras biisi!
tää olis ehkä kuulunut enemmän tonne paljastuksi-otsikkoon...
Ajattelin että tapetaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja säästetään foorumilaisten kallista aikaa laittamalla molemmat tänne.
Yksi kaveri kertoi että hänellä soi 4 Non Blondesin hitti What's Up päässä. Pelkäsin heti että sama tapahtuu sitten minulle, mutta en muista miten se menee. o/
anaam, parhuutta tuo biisi!
[quote:77cbecd8cf="stratum"]Yksi kaveri kertoi että hänellä soi 4 Non Blondesin hitti What's Up päässä. Pelkäsin heti että sama tapahtuu sitten minulle, mutta en muista miten se menee. o/
anaam, parhuutta tuo biisi![/quote:77cbecd8cf]
Ei kyllä ole; ei, vaikka miten päin asiaa tutkailisi.
[quote:9630ed5f7e="leposi"][quote:9630ed5f7e="stratum"]Yksi kaveri kertoi että hänellä soi 4 Non Blondesin hitti What's Up päässä. Pelkäsin heti että sama tapahtuu sitten minulle, mutta en muista miten se menee. o/
anaam, parhuutta tuo biisi![/quote:9630ed5f7e]
Ei kyllä ole; ei, vaikka miten päin asiaa tutkailisi.[/quote:9630ed5f7e]
Myönnetään, että ole kuullut tuota biisiä vuosiin. Se on parhuutta vaan mun mielissä! Eli se oli ja on.
Mutta enpä välittäisi vaikka en sitä ikinä enää kuulisi.
sammaa.
Se vitun ketsuppilaulu on piinannut minua tällä viikolla järjestään. Sanojahan en osaa, mutta päässä se soi jotenkin näin:
[quote:7d22e95825="pää"]
Esete he te he esehete hete hete säsätähätät dä dädä dä dädä dä dättää...[/quote:7d22e95825]
Itsetuhoisia ajatuksia herättää tuollainen vitsaus.
Päälleni
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:290d9d31e3="leposi"][quote:290d9d31e3="stratum"]Yksi kaveri kertoi että hänellä soi 4 Non Blondesin hitti What's Up päässä. Pelkäsin heti että sama tapahtuu sitten minulle, mutta en muista miten se menee. o/
anaam, parhuutta tuo biisi![/quote:290d9d31e3]
Ei kyllä ole; ei, vaikka miten päin asiaa tutkailisi.[/quote:290d9d31e3]
Vahvasti smaaaaa!
Myönnetään, että ole kuullut tuota biisiä vuosiin. Se on parhuutta vaan mun mielissä!
Tuon tunteen tiedän kyllä hyvin. (Ja niinpä jätin tänään kirpputorilta ostamatta Faithlessin ja Leila K:n levyt, vaikka olivat pilkkahintaisia ja molemmilla oli muistaakseni hyviä piisejä... Uskoisin tehneeni oikean päätöksen.)
Signaturessakin tällä hetkellä vainoava Animal Collectiven Kids On Holiday vainoaa jopa muita biisejä kuunnellessa. Erityisesti se kohta missä lapset huutaa HOLIDAY, ja sitten kaiku toistaa pariin kertaan. Sung Tongsin paras biisi muuten.
edit, ja olin kuullut sen kohdan vielä väärinkin ehkä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:bb17229d24="Laatu"]Signaturessakin tällä hetkellä vainoava Animal Collectiven Kids On Holiday vainoaa jopa muita biisejä kuunnellessa. Erityisesti se kohta missä lapset huutaa HOLIDAY, ja sitten kaiku toistaa pariin kertaan. Sung Tongsin paras biisi muuten.
edit, ja olin kuullut sen kohdan vielä väärinkin ehkä.[/quote:bb17229d24]
Minun vähiten suosikki, kaikista kuulemistani yhtyeen kappaleista. Ylivoimaisesti.