You are not logged in.
[quote:36fdaa3c98="ydinaukio"]
pistetäänkö junkieman yhteistilaus niin ei tulis niin isoja posteja?
edit: tsekkaan vielä oisko forsstolla mitään muuta mielenkiintoista.[/quote:36fdaa3c98]
Joo, vois vaikka. Pistäks vaikka privassa mulle, mitä otat, ni mä pistän tilauksen?
[quote:a69b2b0682="Junkieman"][quote:a69b2b0682="ydinaukio"]
edit: tsekkaan vielä oisko forsstolla mitään muuta mielenkiintoista.[/quote:a69b2b0682]
Joo, vois vaikka. Pistäks vaikka privassa mulle, mitä otat, ni mä pistän tilauksen?[/quote:a69b2b0682]
laitoin
[quote:31621b6c3e="ydinaukio"][quote:31621b6c3e="Junkieman"][quote:31621b6c3e="ydinaukio"]
edit: tsekkaan vielä oisko forsstolla mitään muuta mielenkiintoista.[/quote:31621b6c3e]
Joo, vois vaikka. Pistäks vaikka privassa mulle, mitä otat, ni mä pistän tilauksen?[/quote:31621b6c3e]
laitoin [/quote:31621b6c3e]
Ei näy
Tero saatana, s'olet gay!
laitoin terolle viestiä siis
eli pistä mulle ton sea scoutsin lisäks public enemyn it takes a nation of millions...-cd
Spämmikää mulle vaan suoraan privaviesti tai eeposti, ni saatte foorumi-nisti alennusta samantien.
Imeppä parsaa. Se on hyvä tähän väliin kertoo, ku meni jo sivujen kautta. Mut sait privaspämmiä silti.
Paitti että Neurosis on ihan täyttä paskaa tuohon verrattuna.
eri
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tää alotusraita on kyllä vitun tiukka. Sellasta vitun synkkää alamäkeä.
Oho, olin tulossa taas kertomaan, että tää aloitusraita on kyllä vitun kova, mutta olin näköjään jo sanonut. Ei pääse ehkä loppulevy ihan samalle tasolle.
EDIT: ELI OLINKIN JO SANONUT TÄN SPÄM!
foppa ja hrmis olivat HOMOkuherruskuukaudella tasmaniassa, aamulla hirveessä darrassa olivat matkalla aamiaispöytään kun turhan sosiaalinen lädi samasta kerroksesta spekuloi hississä "I wonder what's for breakfast oi oi oi!" tähän sitten foppa ja hrmis yhteen ääneen vastasivat "sam beacon I hope, and eineinas juise"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
foppa ja hrmis olivat HOMOkuherruskuukaudella tasmaniassa, aamulla hirveessä darrassa olivat matkalla aamiaispöytään kun turhan sosiaalinen lädi samasta kerroksesta spekuloi hississä "I wonder what's for breakfast oi oi oi!" tähän sitten foppa ja hrmis yhteen ääneen vastasivat "sam beacon I hope, and eineinas juise"
KUKA KERTOI!?!!?
Tero saatana, s'olet gay!
Tassa ois suht kattava juttu bandista!
Sea Scouts
Dense, nihilistic and always ferocious, Sea Scouts were one of the best bands to emerge from Tassies wildly original underground. Words and images by RENÉ SCHAEFER.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
DEGREASER (Usa/AU, ex Sea Scouts) 19.-20.10. Tre+Hki
Edesmenneen aussibändi Sea Scoutsin laulaja-kitaristi Tim Evans tuo uuden no wave/"melu-blues" -trionsa, Degreaserin, ensimmäistä kertaa Suomeen 19.-20.10.
New Yorkissa nykyisin asuva Tim yhdistelee uudessa bändissään kotimaansa kirskuvaa Birthday Party -kitarointia ja New Yorkin kolisevaa no wave -rytmiikkaa. Bändin debyyttialbumi, Bottom Feeder, julkaistiin pahaenteisesti 9. syyskuuta 2011.
Keikkoja lämmittelee sekä Tampereella että Helsingissä tamperelainen Sokea Piste. Helsingin keikan kolmas bändi ilmoitetaan myöhemmin.
DEGREASER + SOKEA PISTE
Pe 19.10. Tre/Dog's Home
La 20.10. Hki/Lepakkomies (+1)http://degreaser1.bandcamp.com/
http://sokeapiste.bandcamp.com/"If you enjoyed The Birthday Party most when they wrestled you down into the filthy muck, far from any literary references or gothic depression, youll find plenty to enjoy in Bottom Feeder --- Really good record, but you may want to take a shower after having a listen" (www.yellowgreenred.com)
---http://www.dogshome.fi/
http://www.facebook.com/lepakkomies.baari
http://www.facebook.com/ifsociety
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
nyt oon kuullut, kun klikkasin tuota bandcamp-linkkiä tossa mainosspämmissä. hyvältä kuulosti.
Juuh elikkäs keikat peruuntu. Ilmeisesti siirtyy myöhemmälle ajankohdalle.
Juuh elikkäs keikat peruuntu. Ilmeisesti siirtyy myöhemmälle ajankohdalle.
Käytännössä: suuri ihme, jos sattuvat enää Suomeen. Mutta erittäin positiivista on se, että jollakin on taas kontakti ymmärtääkseni hieman erakkomaiseen Evansiin. Tämähän meinaa sitä, että jollain tarpeeksi kykenevällä taholla olisi oiva tilaisuus ottaa esille ne Sea Scouts -uudelleenjulkaisut...
Oisko noita Sea Scouts levyjä vielä mistään tilattavissa tai edes ladattavissa? Beacon löytyy vain kaverin cd:ltä kopsattuna.
Kokkeillaanpa taas. Eli rummuttajaa hakusessa! http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=123286
Pakkohan son kommentoida kyynisenä, ettei täällä (Helsingissä) mitään rumpaleita ole.
"first track of the recently discovered "last record"
"first track of the recently discovered "last record"
MUNAN KOVA
Ja joo tää on näemmä ton jonku Melbournen keikan avausraita kans siks tuttu
Last edited by hrmunoita (20.07.2015 22:09)
Ois kiva jos ton koko recently discovered last recordin sais kuultavaksi.
Mulla itseasiassa on tuo koko julkaisematon albumi toisen tai kolmannen sukupolven c-kasetilta digitoituna mp3-kopiona mutta lupasin olla jakelematta sitä eteenpäin... Ihan helvetin kova levy kylläkin, toivottavasti joku taho päätyy pistämään virallisen julkaisun ulos.
(Parin vuoden kirjoitustauon rikkominen kasuaalilla lesoiluspämmillä )