You are not logged in.
Kuka jaksaa laskea? Onko teillä joku kikka? Viivottimella?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuka jaksaa laskea? Onko teillä joku kikka? Viivottimella?
ei huono idea.. kato paljonko menee metriin, sit voi hyllymetreistä laskea aika tarkasti...?
tää pätee kyllä lähinnä vinyyleihin. itselläni ainakin on cd-öevyjen arkistointi mallia "kaaos".
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Täytyypä mitata levyhylly... Ja vois päättää että cd:tä on n. pari sataa per kansio... Voi olla ettei mene täällä kyllä läpi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:f40df7ee88="lintumies"]:einoin:
Listat ja tilastot kuntoon, niin kyllä se siitä.[/quote:f40df7ee88]
pitäs palkata joku selaamaan arkistot läpi. noita on vaan liikaa...
Täytyypä mitata levyhylly... Ja vois päättää että cd:tä on n. pari sataa per kansio... Voi olla ettei mene täällä kyllä läpi.
onks sulla niit case logicin perusmalleja kans?_ne isoimmat on muistaakseni about 240cd:tä kansio.
Jus niitä... Sitten varmaan liikutaan tuolla 1500:n tienoilla.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sain joulun tienoilla näpyteltyä loputkin Exceliin ja lopputulos oli 970. Täytyy alkaa suunnitelemaan millä klassikkoalbumilla se tonni paukutellaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Lähiviikkoina taitaa paukkua eli mennä rikki 2 000. Tän kuun saldo jo 30
This must be what jail / I will scratch
Jotain 300 taitaa olla. Tosin ei oo turhaa paskaa hyllyssä.
>:{/
Tosin ei oo turhaa paskaa hyllyssä.
sama
[quote:df891c262d="riimu"]Tosin ei oo turhaa paskaa hyllyssä.
sama [/quote:df891c262d]
sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eiku mitäs vittua on tuolla muutama turha
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mulla on aika paljon kaikkea turhaa paskaa.
Menetetty peli
No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa
bzort glorf bööth
[quote:647d784f66="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:647d784f66]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa
[quote:207a4b038c="hiirimattona"][quote:207a4b038c="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:207a4b038c]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa [/quote:207a4b038c]
älä anna ulvarin poistaa könttää ilman, että lista on "tullut" esiin.
bzort glorf bööth
[quote:94da5b6fb8="DirtyBlueGene"][quote:94da5b6fb8="hiirimattona"][quote:94da5b6fb8="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:94da5b6fb8]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa [/quote:94da5b6fb8]
älä anna ulvarin poistaa könttää ilman, että lista on "tullut" esiin. [/quote:94da5b6fb8]
Ei tulisi mieleenikään
[quote:e83823e2a3="hiirimattona"][quote:e83823e2a3="DirtyBlueGene"][quote:e83823e2a3="hiirimattona"][quote:e83823e2a3="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:e83823e2a3]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa [/quote:e83823e2a3]
älä anna ulvarin poistaa könttää ilman, että lista on "tullut" esiin. [/quote:e83823e2a3]
Ei tulisi mieleenikään [/quote:e83823e2a3]
hyvä
bzort glorf bööth
[quote:886225b377="hiirimattona"][quote:886225b377="DirtyBlueGene"][quote:886225b377="hiirimattona"][quote:886225b377="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:886225b377]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa [/quote:886225b377]
älä anna ulvarin poistaa könttää ilman, että lista on "tullut" esiin. [/quote:886225b377]
Ei tulisi mieleenikään [/quote:886225b377]
Myyppä se ildjarnin kassu mulle, kun et kuitenkaan ikinä kuuntele.
>:{/
[quote:23c1bc2864="DirtyBlueGene"][quote:23c1bc2864="hiirimattona"][quote:23c1bc2864="DirtyBlueGene"][quote:23c1bc2864="hiirimattona"][quote:23c1bc2864="DirtyBlueGene"]No myönnettäköön nyt sen verran, että vois noista ehkä pari-kolmekymmentä panna myyntiin, mutta enpä kuule tiijä ostaisko kukaan.
pistäppä listaa [/quote:23c1bc2864]
Ehkäpä pistänkin jossain vaiheessa [/quote:23c1bc2864]
älä anna ulvarin poistaa könttää ilman, että lista on "tullut" esiin. [/quote:23c1bc2864]
Ei tulisi mieleenikään [/quote:23c1bc2864]
Myyppä se ildjarnin kassu mulle, kun et kuitenkaan ikinä kuuntele. [/quote:23c1bc2864]
Yllättävänkin usein
Väliin 200-400 menee. En osta levyjä sillä periaatteella, että "jotkut (klassikko)levyt vaan pitää olla hyllyssä" tai että "ostanpa pois, ehkä mä ehin tän jossain vaiheessa kuunnella". Eikä oo oikein halua käyttää rahaakaan noin. Olen yrittänyt pitää levyn oston jotenkin tärkeänä, jopa juhlallisena tapahtumana, ja jokaisen ostetun levyn pitää saada osakseen kunnon perehtyminen.
turpa kii ja laula
En osta levyjä sillä periaatteella, että "jotkut (klassikko)levyt vaan pitää olla hyllyssä"
sama
tai että "ostanpa pois, ehkä mä ehin tän jossain vaiheessa kuunnella"
joskus eri, mutten silti oo hantta ainakaan vielä
vähän yli 700 levyä on hyllyssä, joista turhaa paskaa on ehkä 4-5.
tänä vuonna on rahatilanteesta johtuen tullut ostettua naurettavan vähän levyjä.
Myönnettävä se on. Olen kauhea materialisti ja olen myös huomannut, että nyt kun työssäkäyvänä ei enää voi palkita itseään raskaan päivän jälkeen kännejä vetämällä niin menen levykauppaan ja ostan pari levyä ja menen kotiin kuuntelemaan niitä saadan koko hommasta melkein yhtä paljon mielihyvää kuin nousuhumalasta.
Levyjä on ehkä joku 1000-1500. Yhtään turhaa ei ole, ne olen myynyt pois.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
1111 tais tos jossain vaihees mennä rikki ja tää vuosi on menty tähän mennessä levy/päivä tahtia. Oon tosin myynykki aika paljon turhaa pois mut niihän sen levyhyllyn pitääkin aina vähän elää.
Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
Ei haittaa vaikka kaikki vanhat tiedot on menneet kadoksiin. Toi on hyvä listauspalvelu.