You are not logged in.
Pages: 1
Onhan tää vaan vittu yks maailman parhaista bändeistä
Onhan tää vaan vittu yks maailman parhaista bändeistä
no niin nyt päästiin asiaan. aivan täydellistä.
etenkin TIME-lätty
A
let me fall out of the window
with confetti in my hair
On kyllä niin saatanan pähee tää tuplakokis ettei pysty tajuamaan miten tän anto niin monta vuotta pölyyntyä hyllyssä. George Harrison sano, että Beatlesien jatkaessa ne ois kuulostanu jossain vaiheessa ELOlta. Enpä usko, nää on vitusti kovempia
Ihan nero bändi ihan omassa luokassaan. Pitäis poimia kaikki levyt hyllyyn, nyt on vaan Eldorado ja Out of the Blue.
Ja Zoom. Pätevä lätty sekin.
On se. Vaikka mulla onkin vaan levyt New World Recordiin saakka. Vinyylinä.
eri
bzort glorf bööth
Discoverya viimexs näiltä kuuntelin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Discoverya viimexs näiltä kuuntelin
jep nää uudemmat on selkeesti kiinnostavampaa kamaa musta, nämä mitkä on sitten 80-luvulle tultaessa tehtyä. etunenässä toi TIME tietenkin. ja mun mielestä toi jatkumo beatles-elo on ihan todella looginen ja esim just harrisonin sooloista tuon saman suunnan voi haistella myös
ja xanadun näin tossa joku aika sitten vihdoinkin, soundtrack on nyt hakusessa. magic. hitto mikä biisi
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:a95990700d="artsy"][
ja xanadun näin tossa joku aika sitten vihdoinkin, soundtrack on nyt hakusessa. magic. hitto mikä biisi[/quote:a95990700d]
Xanadua näytettiin tosiaan tovi sitten Orionissa. Aikamoista.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
TIME soi jatkuvasti, a new world records siinä sivulautasella, jälkiruuaks greatest hitsiä ja alkupalaks out of the blueta. paska spämmi mut harvinaisen hyvä bändi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eilen tuli radiosta joku hyvä instrubiisi näiltä, joku tehosekoittimen heebo oli ylexissä soittelemassa levyjä, sen jälkeen soitti beach boysien 'til i dien
mut siis tää kuulosti ihan flaming lipsiltä, lienevät faneja? pitäis tutustuu, mistä kandeis lähtee liikenteeseen?
mut siis tää kuulosti ihan flaming lipsiltä, lienevät faneja? pitäis tutustuu, mistä kandeis lähtee liikenteeseen?
Flaming Lipsiltä? No en nyt tiedä onko näissä paljoakaan samaa. Ei oo koko tuotantoa tullut käytyä läpi mutta ainoat yhtäläisyydet mitä nopeasti keksisin olisi se että kummankin bändin biiseissä on yleensä rytmi ja melodia. Ja kappaleissa myös lauletaan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
niin, en tiiä mut sellanen leijuva fiilis, paljon soittimia ja kaikkee sellasta kikkailua seassa, niinq 'lipsien parilla uusimmalla kiekolla. en tietenkään muista mikä biisi oli kyseessä.
Muutamalle ekalle
bzort glorf bööth
Muutamalle ekalle
pitäis tähänkin tutustua, kokoelma vai joku albumi ekana? suosituksia otetaan vastaan.
Kuuntele TIME
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kolme ekaa.
bzort glorf bööth
Out Of The Blueta edeltävät on ne parhaat.
joo hommasin tosiaan ELOn 11 ekaa levyä boksimuodossa, neljä levyä vasta kuunnellu että enpä tiedä, mieleentulevia verrokkeja ainakin piitles, queen ja piits pois, ja olihan tuolla joku jossa oli niitä flaming lips -vibojakin mukana. toistaiseksi siis kuuntelussa vasta 2 ekaa, sitten hyppäsin timeen ja nyt discovery. vaatii varmaan paljon lisäkuunteluita, välillä kuulostaa turhankin heppoiselta kamalta mut on tuolla aika jänniäkin juttuja seassa, jatkamme, saamme kenties elää
Nostetaan tätä topikkia, kun olen kuunnellut ELOa pitkästä aikaa. Kuuntelin sitä paljon 1720-vuotiaana, mutta sitten se jostain syystä jäi. ELO-innostukseni alkoi Out of the Bluen löytämisestä isäni levyhyllystä. Myöhemmin oli tosin pakko myöntää, että sillä levyllä on ne tavalliset tuplalevyn ongelmat. Siinä vaiheessa olin kuitenkin ehtinyt innostua muistakin levyistä. New World Record oli suuri suosikkini. Vähän myöhemmin kaksi ensimmäistä levyä nousivat sen rinnalle, vaikka ovatkin hyvin erilaisia. Eniten kuuntelemani ELO-levy taitaa kuitenkin olla Xanadu-soundtrackin puolisko.
Nyt kuuntelen sitä Xanadu-puolikasta. Don't Walk Away on edelleen yksi suurista mahtiballadeista. Filminkin näin joskus kauan sitten. Muistaakseni se oli aika pöhkö.
Pages: 1